lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Może ktoś gdzieś doczytał, albo ma doświadczenie w tym temacie. Czy model jak w tytule i 800 różnią się wyłącznie mapą zapłonu, czy są jakieś różnice w budowie silnika? 72KM, a 85KM na pewno robi różnicę :). Ewentualnie polecany "serwisant" w tym zakresie? Jeżeli przeoczyłem taki temat, to proszę o usunięcie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Wałki rozrządu, mapa i coś jeszcze - Leff coś pisał nt. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Aaaa, czyli nie tak łatwo zrobić program..... Tzn, program można zrobić ale coś w silniku może się poddać podczas jazdy. Na razie to są takie rozważania. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Hmm,z tego co wiem,to różnią się tylko mapą zapłonu,którą nie da się zmienić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario282 206 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Nie ma rzeczy nie możliwych kwestia czasu i pieniędzy nam kolesia z bmw który spokojnie to robi Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 (edytowane) Jak się nie da jak się da :) ze wstępnych info wynika iż jest to koszt ok 400 PLN. Zresztą wątpię, żeby w samochodzie się dało a w moto nie? Niby dlaczego? W samochodzie mam program od kilku tysięcy i wiem co i jak zostało ogarnięte. Wątpię żeby była jakakolwiek różnica między moto, a samochodem, jeżeli chodzi o trudność zrobienia programu. Przecież to nie tabu :)? Edytowane 7 Wrzesień 2012 przez lcoo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Wszystko się zgadza chopaki :cool: Pytanie jest dodatkowe,czy zna ktoś "z krwi i kości" przerobionego twina do 85 KM ? :twisted: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Kiedyś musi być ten pierwszy raz :) Jak jeden zrobi i będzie ok, to zapewne większość powieli schemat :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Pytam,bo sam kiedyś interesowałem się mapą zapłonu w twinie i napotkałem na bardzo sprzeczne informacje :roll: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario282 206 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Pytam,bo sam kiedyś interesowałem się mapą zapłonu w twinie i napotkałem na bardzo sprzeczne informacje :roll: Witam a skąd i gdzie znalazłeś te sprzeczne informacje Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Np z różnych artykułów w internecie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 7 Wrzesień 2012 Rozmawiałem też z różnymi "fachowcami".Niektórzy twierdzą,że się da,ale nikt tego jeszcze nie zrobił,wg mojej wiedzy oczywiście. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 10 Wrzesień 2012 Zachęcam jednak do rozwagi w temacie, Pamiętajcie, że f650gs ma jedną tarczę hamulcową oraz inne zawieszenie niż f800. Nie bez powodu moc w stosunku do f800 jest obniżona :? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 10 Wrzesień 2012 Dokładnie,dlatego ja min z powodów powyżej opisanych odpuściłem temat. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 10 Wrzesień 2012 Tak na szybko bo nie mam czasu szukać w katalogach 1. inna głowica (może zawory, inna średnica kanałów, stopień sprężania) nie sprawdzałem 2. Inne wałki rozrządu Sam program do wtrysku to najmniejszy problem jak widać. Lepiej dołożyć i kupić prawdziwe 800GS. Bezpieczniej i pewniej :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 10 Wrzesień 2012 Dlatego założyłem temat, żebyśmy wiedzieli co i jak. Ja też mam informację z serwisu, że różnią się rozrządem itp. Tak więc lepiej nie kombinować. Kwestie tarcz też brałem pod uwagę. W samochodzie najpierw zmieniłem heble, a później program. W tym temacie możecie być spokojni :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach