Skocz do zawartości
nokian66

Prośba o zerknięcie na moto

Recommended Posts

Słuchaj Nokian. Tej Ci nie obejrzę ale w Lubinie jest godna polecenia. Cena okolo 10tyś ale z tego co wiem to nie ma się co do niej przyczepić.

Jedyne co to lata przednia tarcza hamulcowa ale nie wiem czy ten model nie ma czasem pływających tarcz.

Jakbyś był zainteresowany to bym podjechał zrobić zdjęcia i wtedy podałbym Ci dokładnie cenę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A i ten z Lubina ma ABS, czego ten chyba nie ma, natomiast brak w nim kufra.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

racibórz... kawałek mam do gościa

Edytowane przez tomasz0803

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kur.....a przejeżdżaliśmy dziś przez Krapkowice całe dwa razy :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Szkoda,że nie znałem tematu wcześniej :x :x :x :x

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Słuchaj Nokian. Tej Ci nie obejrzę ale w Lubinie jest godna polecenia. Cena okolo 10tyś ale z tego co wiem to nie ma się co do niej przyczepić.

Jedyne co to lata przednia tarcza hamulcowa ale nie wiem czy ten model nie ma czasem pływających tarcz.

Jakbyś był zainteresowany to bym podjechał zrobić zdjęcia i wtedy podałbym Ci dokładnie cenę.

Ma pływające, ma też ABS ale do Lublina też daleko. Możesz powiedzieć z którego roku ten RS ?

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kur.....a przejeżdżaliśmy dziś przez Krapkowice całe dwa razy :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Szkoda,że nie znałem tematu wcześniej :x :x :x :x

ano szkoda, boję się że odwalę sobie wycieczkę z przyczepą i tyle, pesymista jestem :-(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bez ryzyka się chyba nie obejdzie,a co jak nikt z okolic się nie odezwie,będziesz czekał w nieskończoność ????? :cool:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ma pływające, ma też ABS ale do Lublina też daleko. Możesz powiedzieć z którego roku ten RS ?

Nie myl Lublina z Lubinem, to dwa różne końce kraju. Nie pamiętam rocznika ale jak się dowiem to dam Ci znać.

Ten mój to koło Legnicy.

Edytowane przez Centrino

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bez ryzyka się chyba nie obejdzie,a co jak nikt z okolic się nie odezwie,będziesz czekał w nieskończoność ????? :cool:

Już z gościem zagadałem, prawdopodobnie pojadę w niedzielę lub poniedziałek na oględziny i ewentualny zakup :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wróciłem dzisiaj z tych Krapkowic, zrobiłem sobie wycieczkę - dosłownie wycieczkę :-(

Na miejsce miałem 180 km, zajechałem o 9,30, pierwsze wrażenie pozytywne, R1100rs bez żadnych poślizgów, wgniotów czy innych uszczerbków.

Czerwony, taki jaki mnie interesował, z kuframi, z ABS, grzane manetki, duży wyświetlacz biegów, ładne oponki, tarcze jak nowe - no jednym słowem jest dobrze.

Właściciel podał kluczyki i .......silnik stęknął .... padł akumulator, szybkie odkręcanie boczku (plastiki) - akumulator 2x taki jak w f650, nim podłączyłem sprawdzam cele i ..... we wszystkich sucho! do sklepu po wodę, z pół litra wlałem, czas na kawkę i godzinną przerwę. Uruchamiamy - odpalił, długo trzeba trzymać na ssaniu nim złapał obroty, za długo wg mnie, silnik ładnie pracuje na wolnych ale tu pojawia się problem - po szybkim odkręceniu manety, silnik klęka na obrotach aby po chwili stęknąć i się rozkręcić, nawet jak by miał zamiar strzelić w rurę, przy wolnym dodawaniu gazu jest oki ale szybkie dodanie gazu objawia się za każdym razem jw. Kontrolka od ABS-u mruga jak wściekła, na 100% awaria układu.

Wsiadam i ruszam, dwa razy zgasł bo za mało gazu dałem przy ruszaniu, wkręcam na obroty, zmiana biegów i do tamtych objawów dochodzi to, że za każdym razem po odkręceniu manetki przy końcu jak by odcięcie buuuuuu i po chwili wszystko oki. Zresztą ujechałem może z 300 m i zgasł pod bramą (dobrze że nie po drodze) - w baku sucho! Powoli nerwy mi się kończą i zaczynam klnąć :x

Nalane 5 litrów wachy, niestety moja myśl że tamte objawy silnikowe mają podłoże w braku paliwa w pompie okazały się płonnne, silnik dalej zadławia przy zdecydowanym odkręceniu gazu. Jest tu z tego co mi wiadomo dość zaawansowany technicznie elektroniczny wtrysk paliwa. Tak więc nic tu nie poregulujemy.

Moja wiara w słowa właściciela o serwisowaniu tego moto i wymianach oleju i regulacjach upadła w gruzy, siląc się na grzeczność oddałem kluczyki i wróciłem wściekły do domu. Zastanawiam się nad tymi objawami zdławienia gazu, może ktoś ma więcej pojęcia o tej przypadłości? Na wolnych obrotach silniczek mruczał idealnie. A miało być tak pięknie - wyszło jak zawsze :-( 200zł w plecy.

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zastanawiam się nad tymi objawami zdławienia gazu, może ktoś ma więcej pojęcia o tej przypadłości? Na wolnych obrotach silniczek mruczał idealnie. A miało być tak pięknie - wyszło jak zawsze :-( 200zł w plecy.

Przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, filtr powietrza, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzony moduł .....

Nie jest wykluczone, że świecąca kontrolka ABS'u sygnalizowała stan awaryjny ( nie znam dokładnie tego modelu )

Edytowane przez Jarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a to osoba prywatna, czy handlarz był?

Handlarz autami, moto przywiózł przy okazji bo mu się podobał

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, filtr powietrza, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzony moduł .....

Nie jest wykluczone, że świecąca kontrolka ABS'u sygnalizowała stan awaryjny ( nie znam dokładnie tego modelu )

Tak Jarku brałem takie możliwości pod uwagę, tzn zbyt duzo tych możliwości - dlatego odpuściłem. Właściciel abo ignorant pod względem motocykli albo bardzo dobrze udawał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zastanawiam się nad tymi objawami zdławienia gazu, może ktoś ma więcej pojęcia o tej przypadłości? Na wolnych obrotach silniczek mruczał idealnie.

Tak Jarku brałem takie możliwości pod uwagę, tzn zbyt duzo tych możliwości - dlatego odpuściłem.

Ja tylko do tych możliwych przypadłości - decyzji nie komentuję - choć się nie dziwię bo sam nie lubię takich sytuacji - "przed" jest pięknie, a najczęściej na miejscu jest jak jest ;)

W życiu za dużo paści się naoglądałem, aby wierzyć w to co mówi / pisze sprzedający - choć się czasem zdarzają "perełki", ale zbyt rzadko, aby nie podchodzić bardzo krytycznie do tego co jest powiedziane / napisane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli dobrze kojarzę to rozmowa jest na temat BMW R1100RS ?! (aukcja wygasła).

W tych modelach ABS jest cholernie czuły na problemy z napięciem ja w swoim GSie przerobiłem temat. U mnie wystarczył dobry akumulator żelowy i jest po sprawie. Praktycznie każda duża Betoniarka ma z tym problem. Jak postoi i nie doładujesz akumulatora to jest choinka.

Co do objawów silnikowych to miałem podobny problem jak padły mi hale. Mechanik źle ustawił płytkę i po dopalaniu nie zgrywały się moment podania dawki paliwa i zapłon ( to tak w dużym skrócie). Faktem jest, że mój sprzęt jeździł i to całkiem nieźle ale nierówno pracował. Magik u którego serwisuję sprzęt ustawił płytkę, zrobił synchro, wymienił świece (źle dobrane z katalogu) i teraz burza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli dobrze kojarzę to rozmowa jest na temat BMW R1100RS ?! (aukcja wygasła).

W tych modelach ABS jest cholernie czuły na problemy z napięciem ja w swoim GSie przerobiłem temat. U mnie wystarczył dobry akumulator żelowy i jest po sprawie. Praktycznie każda duża Betoniarka ma z tym problem. Jak postoi i nie doładujesz akumulatora to jest choinka.

Co do objawów silnikowych to miałem podobny problem jak padły mi hale. Mechanik źle ustawił płytkę i po dopalaniu nie zgrywały się moment podania dawki paliwa i zapłon ( to tak w dużym skrócie). Faktem jest, że mój sprzęt jeździł i to całkiem nieźle ale nierówno pracował. Magik u którego serwisuję sprzęt ustawił płytkę, zrobił synchro, wymienił świece (źle dobrane z katalogu) i teraz burza.

Tak chodzi o 1100 rs - aukcja albo wygasła albo właściciel po moich oględzinach ją zdjął, Będę dzisiaj jeszcze do niego dzwonił co z motkiem. ABS mógł tak jak mówisz szwankować bo aku było prawie padnięte. Może sztrochę jaśniej napisać co ten mechanik źle ci ustawił, bo tutaj obroty miał oki, natomiast dziura się robiła po szybkim przekręceniu manety gazu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak chodzi o 1100 rs - aukcja albo wygasła albo właściciel po moich oględzinach ją zdjął, Będę dzisiaj jeszcze do niego dzwonił co z motkiem. ABS mógł tak jak mówisz szwankować bo aku było prawie padnięte. Może sztrochę jaśniej napisać co ten mechanik źle ci ustawił, bo tutaj obroty miał oki, natomiast dziura się robiła po szybkim przekręceniu manety gazu.

Sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Pod przednią pokrywą jest płytka z czujnikami. Decydują one o momencie zapłonu (to tak w bardzo dużym skrócie). Płytka ta ma pewien stopień regulacji i bezmyślne jej przestawienie może powodować spore problemy. Objawy przez ciebie opisane raczej wskazywały by na zła synchronizację. To też jest spory problem bo ten typ silnika trzeba umieć ustawić. Podejrzewam, że koleś zaczął dłubać coś przy śrubach regulacyjnych, żeby coś poprawić a jak już się raz przestawi te śruby to potem ustawić bez przyrządów to mission impossible. Mogę dać ci numer do magika który reanimował (z ogromnymi sukcesami) mój motocykl być może on będzie mógł powiedzieć coś więcej,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A zapraszałęm do Lubina ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×