Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 Czy właściciele eFek mogliby zerknąć jak wygląda uszczelnienie wlewu paliwa? Chodzi o taką sytuację - w zeszłym tygodniu zatankowałem pod korek, i przy postawieniu moto na bocznej stopce, albo hamowaniu na światłach paliwo dosłownie wylewało się przez szparę między korkiem a wlewem paliwa. Zastanawiam się, bo raczej to nie jest normalne, jak wygląda uszczelnianie takiego miejsca? Wg mnie po przekręceniu kluczyka nic nie powinno wypłynąć z wlewu. Ewentualnie czy mogło to być paliwo,które wypłynęło z wężyka odpowietrzenia (jego 'wyjście') jest właśnie obok wlewu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 oj, teraz Ci nie powiem.. zakuwam słówka z angla.. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 Z tego, co pamiętam, jak demontowałem plastiki i zbiornik, to na zbiorniku jest gumowa uszczelka i dopiero na niej przykręcony wlew. dziadostwo nie jest 100% szczelne, a jak sam zauważyłeś, tuż obok jest ten wężyk. Jak jeździłem zalewając pod korek, to "spalanie" wychodziło mi wyższe, bo część oktanów spieprzała tym wężykiem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zarkos 17 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 (edytowane) Muszę pokombinować z wklejaniem tych zdjęć na forum :) jakbyś nie dał rady tu wejść to daj znać :D u mnie to wygląda tak: https://picasaweb.go.../16Wrzesnia2012 Edit: jakbyś wczoraj napisał ten post to bym zrobił zdjęcie samego zbiornika bo miałem rozebrany motor :P Edytowane 16 Wrzesień 2012 przez Zarkos Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomasz0803 540 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 (edytowane) Edytowane 16 Wrzesień 2012 przez tomasz0803 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zarkos 17 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 Mam tak samo :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 w Fce Kasi jest tak samo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 Jest chyba jeszcze jedna papierowa uszczelka. Ja miałem bynajmniej na 100% tą papierową a gumowej sobie nie przypominam. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 Numer 6 na rysunku poniżej Ale wam chyba chodzi o uszczelnienie wlewu, pomiędzy tym co się otwiera a tym co zostaje przykręcone na zbiorniku. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 Centrino, chlopaki dobrze mnie zrozumieli, to ja troche zle napisalem. Ale widze, ze u Tomka na fotkach jest dokladnie to samo co u mnie, wiec jedyne, co mi przychodzi do glowy, to albo ta gumowa uszczelka, co ją Tomek odciąga palcami na foto, za slabo dociskała albo faktycznie wylało sie przez przewód odpowietrzenia. Choć raz zauważyłem, że miałem mokry od benzyny kluczyk, czyli zamek musiał już pływać w benzynie. Dzięki za pomoc :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
karolsieradz 52 Zgłoś ten post Napisano 16 Wrzesień 2012 Jeśli jest taka możliwość to możesz spróbować odwrócic do góry nogami tą uszczelkę na korku i poobserwowac. Raz dolałem aż za i zamknąłem wlew to się wylało,ale potem nic nie ciekło Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach