Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 Gdyby Bikemaster miescil sie blizej Jarka lub na odwrot to jeszcze ktos by ich mogl powiazac ;) Ps Obraz magazynu wymienionej firmy mnie po prostu rozwalil.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ex1 477 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 to ja może odpiszę tak... dlaczego Dakar, na niskiej wersji latała moja żonka, 164 wzrostu, jak mówiła to motocykl dla niej bo nareście jest niski i poręczny, jeżeli Ty mając 190 wzrostu chcesz czuć się podobnie to wydaje mi się to wielce nie możliwe. .. znaczy oczywiście da się.. tylko po co..? nie ma motocykla dla wszystkich ludzkich gabarytów. i mimo iż mały GS-ik jest bardzo uniwersalnym sprzętem .... to jednak bez przesady :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 Ja mam 185cm wzrostu i na swoim GS'ie stoję na styk całymi stopami na ziemi. Jest to dosyć ważny argument, zwłaszcza, jeżeli podjeżdżamy pod jakiś krawężnik, staniemy w koleinie, a i w terenie nie zabraknie nam nogi. Mówię tutaj o GS'ie ze standardową kanapą, nie obniżaną, a na to też trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Do tego są jeszcze wersje lejdis, czyli obniżane na kościach i lagach. Stąd chyba te rozbieżności, że jeden na GS'ie miał za nisko, drugi za wysoko. Standardowy GS nie jest niskim motocyklem. Z resztą, poniżej strona, na której można przymierzyć się do różnych motocykli. KLIK 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 Ja mam inne spostrzezenia. Mierze 178cm wzrostu. Na Dakarze dotykam pewnie obiema stopami podloza. Kanape mam standardowa. Natomiast w czelendzu dotykam tylko jedna stopa pewnie podloza, druga palcami. Kto by to jednak poprawial. Na pewno nie kosztem przeswitu :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 To może ja mam jakiegoś podwyższonego? :roll: Muszę dokopać się do wątku o kościach, tam powinny być jakieś numerki czy cuś.. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 (edytowane) Jeszcze jest takie magiczne pokrętło regulujące napięcie sprężyny tylnego amortyzatora.... nie sądzę, że macie takie same nastawy, a o proporcjach ciała nie wspominając. Ja jestem dużo wyższy, a jak założę za ciasne spodnie, to też nie sięgam do ziemi ;) Edytowane 19 Marzec 2013 przez rampus 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 Jeszcze jest takie magiczne pokrętło regulujące napięcie sprężyny tylnego amortyzatora.... nie sądzę, że macie takie same nastawy, a o proporcjach ciała nie wspominając. Ja jestem dużo wyższy, a jak założę za ciasne spodnie, to też nie sięgam do ziemi ;) U mnie wkrecone do polowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 (edytowane) Ja mam full low czyli max miękko. Po ostatnim sezonie na maxi skuterze na kółkach 13" (sic!) nie mogę się nacieszyć. :D Edytowane 19 Marzec 2013 przez krs Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 krs, może masz po prostu krótkie nogi? ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 krs, może masz po prostu krótkie nogi? ;) Nie no spokojnie, jestem proporcjonalny. :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ex1 477 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 wbrew pozorom każdy ma inne nogi.. no ale Panowie z tego co pamietam to GS - w zwykłej wersji ma najniżej siodło ze wszystkich motocykli enduro turytycznych Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krs 3 658 Zgłoś ten post Napisano 19 Marzec 2013 (edytowane) Zima nie odpuszcza za oknem to macie. Porównanie stworzone z dwóch zdjęć o jednakowej rozdzielczości z dodatkowymi pomiarami poszczególnych elementów motocykla, aby zapobiec zniekształceniom. Koła tylne stykające się równomiernie z podłożem, strzałka o jednakowych wymiarach ustawiona w tym samym miejscu. Projekt ma na celu pokazanie różnicy w prześwicie pomiędzy motocyklem BMW F650GS i F650GS Dakar. Obraz ma charakter tylko i wyłącznie podglądowy. Na pytania typu: ile wynosiła temperatura i wilgotność otoczenia podczas tworzenia projektu i z którego roku są opony nie odpowiadam. ;) P.S. Co ta nuda robi z ludźmi. Edytowane 19 Marzec 2013 przez krs 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach