kary1610 0 Zgłoś ten post Napisano 12 Wrzesień 2010 Witam Mam zamiar kupić handbary jest ich na allegro mnóstwo ! Zastanawiałem się nad oryginałem BMW ale cen troszkę zaporowa ok 330 plus przesyłka razem z 350 :shock: ;) za nowe a używek nie mogę znaleźć... Które z handbarów polecacie ??? albo które macie założone w Swoich Motocyklach ??? nie mówię o oryginalnych :) . Problemem jest też z szyba mam troszkę wyższą GIVI i nie wiem czy będzie pełny skręt . Mam oryginalne odważniki na końcach kierownicy i nie wiem co z nimi zrobić... Starałem się dopasować Acerbisy pożyczone od kolegi ale są za krótkie musiałbym zdemontować te odważniki i może wtedy będą dobre. Piszę trochę chaotycznie... ale chyba zrozumiale :lol: :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 994 Zgłoś ten post Napisano 12 Wrzesień 2010 Piszę trochę chaotycznie... ale chyba zrozumiale Nie przejmuj sie - nie jestes sam... :lol: A co do handbarow, ja na Twoim miejscu jednak bym poczekal i sprobowal zakupic oryginaly uzywane ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 12 Wrzesień 2010 pieldol oryginały :mrgreen: :lol: kiera bmw nie podołała i się pogięła dlatego mam teraz WRP, która jest po ok2cm krótsza po każdej stronie i odważniki nie wchodzą z racji unikalnej BMW technologii :evil: mam póki co oryginalne handbary ale bezsensu są "ściśnięte" i nie leżą jak należy - przymierzam się do acerbisów, ale nie zdążyłem tego lata podjechać pod sklep i pomierzyć :evil: dylematyzuje również między takimi z metalowym trzpieniem i takimi bez (listkami) są opinie za i przeciw do obu... co do handbarów nieoryginalnych: + jesteś węższy w korkach + fajny-inny nieBMWowy design 8-) - nie podepniesz grzanych manetek albo się narobisz jak dziki osioł przy przeróbkach (u mnie kable wiszą i narazie zrezygnowałem z ich używania) +/- warto w ogóle pomyśleć o wymianie kiery na odporniejszą i lżejszą! WRP? Magura? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kary1610 0 Zgłoś ten post Napisano 13 Wrzesień 2010 trochę mnie zmartwiłeś MiKo tymi grzanymi manetkami ;) . Kupiłem niedawno Oxfordy i jeśli nie będę mógł założyć ich do oryginalnych handbarów to będę szukał alternatywy... a może mówisz o oryginalnych grzanych manetkach ? Fajne handbary ma ZATA lub coś takiego ale wtedy to już nie skręcę kierą ani centymetra bo dość sporo odstają :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 13 Wrzesień 2010 nie wiem jak oxfordy są montowane - oryginalna grzana manetka wypuszcza kabel do wewnątrz kiery przez specjalne frezy które posiada tylko kiera bmw - można zawsze piłować akcesoryjną kiere ale poco ją osłabiać :? dlatego jedyna opcja u mnie to wypuścić kable na zewnątrz kiery i wkleić, np jakims silikonem, w handbara, potem już po kierownicy trytkami :lol: - coś mi się wydaje że grzane manetki akcesoryjne jak oxfordy, będą właśnie montowane kablami po wierzchu... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 13 Wrzesień 2010 w takich przykładowych widać jak kable idą po wewnętrznej stronie manetki i idą od razu na kierownice - w bmw grzanych kable wychodzą jak by z zewnętrznej strony manetki... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kary1610 0 Zgłoś ten post Napisano 13 Wrzesień 2010 nie mam oryginalnych grzanych manetek te oxfordy które mam mają przewody prowadzone po kierownicy na trytkach :lol: więc nie będzie problemu. Na stronie "boxer parts " znalazłem same osłony w przystępnej cenie ( 77zł) za sztukę resztę jak śruby i te całe odważniki mam więc pewnie się zdecyduję... a tak z innej beczki to jak sprawdzić zużycie napędu ??? jest na to jakaś metoda ??? słyszałem że na każdy napęd powinno się zmieniać dwie przednie zębatki ??? bo podobno właśnie one się najszybciej zużywają i mordują łańcuch ??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 13 Wrzesień 2010 a tak z innej beczki to jak sprawdzić zużycie napędu ??? jest na to jakaś metoda ??? słyszałem że na każdy napęd powinno się zmieniać dwie przednie zębatki ??? bo podobno właśnie one się najszybciej zużywają i mordują łańcuch ??? nie zmieniaj tematu ! :twisted: zaraz Ci tu wkleje odpowiedni wątek - ile których zębatek na ile czego wszystko zależy od stylu jazdy i metod oraz jakości konserwacji napędu. tu pewna historia objawów: http://f650gs.pl/viewtopic.php?f=19&t=982 tu wiele wyczytasz: http://f650gs.pl/viewtopic.php?f=19&t=108 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kary1610 0 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2010 witam ok ok już nie zmieniam tematu :lol: - chciałem zapytać tak na "marginesie" Dzięki za linki do tematu. Nie wiedziałem , że przy wymianie napędu trzeba odkręcać wahacz :shock: . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2010 Ja mam łańcuch skuty i nie narzekam, tylko gs-owi puryści rozbierają pół gs-a źeby wymienić napęd :lol:. Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2010 RK kupujesz skuty, więc musiałbyś go rozkuć, założyć i skuć, dla mnie to za duży dyskomfort psychiczny przez następne 5-10tyś.km że coś źle skułem :? a wahacz ściągasz odkręcając jedną śrubę i sobie przy okazji robisz inspekcje łożysk + smarowanie :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 994 Zgłoś ten post Napisano 14 Wrzesień 2010 W swojej krotkiej karierze zmienialem juz dwa napedy - byly to DID-y z zawleczka, byla mozliwosc zakupienia zakutego, ale osobiscie nie mialem problemu nigdy z zawleczka - nigdy mi sie nie rozpiela, wiec nie widzialem ani tez nie widze powodu zeby kupowac zakuty :lol: A propos wymiany zebatek to oczywiscie wymienia sie obydwie wraz z lancuchem :roll: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach