Skocz do zawartości
DYROTON

Kawasaki KX 125 1992 rok ale jak nowe 2 szt (bez terenowe)

Recommended Posts

Dalej szukam czegoś w krzaki! Jednak coś lekkiego.

Znalazłem takie motki, dwa modele KX 125 z 1992 roku ale w stanie idealnym nigdy nie widziały terenu. Niby wszystko super a jednak pojawia się pytanie:

Czy płacąc 6 tys za taką jednostkę i oprócz wymiany opon co jest jasne to czy nie pojawią się jakieś inne negatywne efekty starości czy zastania?

Co Wy na to? Czy to ja szukam "czegoś w otwór"????

bez terenowe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pokaż je no :-P

Trudno powiedzieć od 1992 trochę czasu minęło, terenu nie widziały - to dosyć ciekawa sprawa, ale możliwa ;-)

Edytowane przez dakarowy
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tu masz opinie, http://forum.scigacz...out20759-0.html , http://forum.scigacz...out79869-0.html zresztą ja je potwierdzam bo sam szukałem a kupiłem swego czasu Yamahe dt125 bo to jest mało awaryjna i trwała maszynka, kumple którzy mieli większe doświadczenia i z którymi stawiałem pierwsze kroki w terenie skutecznie wybili mi z głowy KXsy, awaria goni awarie. Lepiej kup KTM-a ;)

KX to typowa krosówka, jakim cudem mogła nie widzieć terenu?? to po co to ktoś trzymał i niby gdzie tym jeździł :?:

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pokaż je no :-P

Trudno powiedzieć od 1992 trochę czasu minęło, terenu nie widziały - to dosyć ciekawa sprawa, ale możliwa ;-)

Zapomniałem o linku!!!

http://otomoto.pl/kawasaki-kx-125-idealne-M3922847.html

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gapa :-D

Pewnie gada/! :-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki nokian. Piszą że dość usterkowe są. Rocznik zacny i po tylu latach stania jaki dam mu "ogień w tłoki" :) to wysypka murowana. Dostęp do części też pewnie ograniczony do tego rocznika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam dt 125. POLECAM!!! Świetna zabawa w terenie, chociaż czasami ciągnie mnie do większego.

Ale jeżeli szukasz 125 to szukaj dt. Jeżdżę już 4-ty sezon i niestety dostaje ode mnie mocno w kość, ale jeździ i dłubania nie ma.... Zabawa stała się jeszcze lepsza jak zmieniłem zębatki na "mocniejsze". Z awarii to już dwa razy zerwałem linkę sprzęgła i rozpiep...łem przednie zawieszenie, które jak się okazało było od innego moto, ale oryginalne używane, nawet niecieknące kupiłem za 150pln. A minusem niestety spalanie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam dt 125. POLECAM!!! Świetna zabawa w terenie, chociaż czasami ciągnie mnie do większego.

Ale jeżeli szukasz 125 to szukaj dt. Jeżdżę już 4-ty sezon i niestety dostaje ode mnie mocno w kość, ale jeździ i dłubania nie ma.... Zabawa stała się jeszcze lepsza jak zmieniłem zębatki na "mocniejsze". Z awarii to już dwa razy zerwałem linkę sprzęgła i rozpiep...łem przednie zawieszenie, które jak się okazało było od innego moto, ale oryginalne używane, nawet niecieknące kupiłem za 150pln. A minusem niestety spalanie...

Manioora mówisz zatem by szukać Yamaha dt 125 ? Takową masz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taką mam. Mam dt 125r z 2003r. kupiłem ją od młodzieńca, który trochę eksperymentował - obniżył (stąd zawieszenie przód), poprawił wygląd :) (wg. niego oczywiście), ale silnik, cóż jak usłyszałem kupiłem od razu. Cud, miód, malina.

Tak jak Ci pisałem daję jej ostro w kość, a silnik nadal pracuje ładnie. Nie dbam jakoś szczególnie o ten motor, bo go po prostu używam, ale koszty utrzymania nie są wysokie i co najważniejsze cieszę się jazdą.

edit: Polecam, ale może przejedź się najpierw i sam ocenisz. Bardzo dużo dała zmiana zębatek (nie pamiętam tylko ilości zębów), moto stało się zrywniejsze i bardziej elastyczne.

Edytowane przez manioora
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie lepszy będzie KTM EXC 250 w 4T ? Kupisz za 8-9 tysi max i motek rejestrowany na zawiasie WP. Silnik RFS wytrzymały i nie sprzed 20 paru lat :)

http://otomoto.pl/kt...t-M3900680.html

I nawet jeden stoi u Ciebie :D

Edytowane przez _Tomko_
  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie lepszy będzie KTM EXC 250 w 4T ? Kupisz za 8-9 tysi max i motek rejestrowany na zawiasie WP. Silnik RFS wytrzymały i nie sprzed 20 paru lat :)

http://otomoto.pl/kt...t-M3900680.html

I nawet jeden stoi u Ciebie :D

Faktycznie!!!! No to jadę oblukać ten motorek "po kobiecej łapce"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Faktycznie!!!! No to jadę oblukać ten motorek "po kobiecej łapce"

czyzbym wykrakał?;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dyro dzwonił dzisiaj do mnie ale nie pytał o cross'a

wysłano z wodoszczelnego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×