ZWIERZ 9 384 Zgłoś ten post Napisano 27 Marzec 2014 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mixtura 34 Zgłoś ten post Napisano 28 Marzec 2014 Cześć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sir.pit 9 Zgłoś ten post Napisano 28 Marzec 2014 Powitać Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Henery 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Marzec 2014 (edytowane) Dziękuję wszystkim za serdeczne powitanie, mam pytanie do użytkowników GS-a małego (Dakar + standard) jak jest realna prędkość podróżna przy której zachowamy zalety niskiego spalania? byłbym wdzięczny za odpowiedź , pozdrawiam Witaj !! ad spalanie - pytanie, co to niskie spalanie :-) na wtrysku, po autostradzie, z kuframi, cały czas 130km/h --- 4,7 l/100km a gdy obok jadą chłopaki na Sztormiakach, to te 4,7 jest mega niskie :-) dziękuje za odpowiedzi , wykorzystam Was na maksa powiedzcie mi jak jest realna prędkość przelotowa która można spokojnie utrzymać 130 km/h bez problemu dla tych silników na trasie szybkiego ruchu? pozdrawiam 130 to było dla mnie maks nienieprzyjemne, może dlatego, ze miałem wysoka szybę specjalnie użyłem stwierdzenia nienieprzyjemne, bo przyjemne do końca nie było .. :-| wg mnie max przyjemna prędkość na ten motek to 110 ale były i odcinki, że trzeba było podgonić, to i 140-150 idzie jechać jednostajnie choć (może przez wystające wtedy u mnie kufry) motek był juz podatny na nawet lekkie wiatry i momentami była niezbędna maksymalna uwaga i skupienie, czasami przypominające walkę :-) czyli tak naprawdę zero fanu :-( Pozdrawiam Edytowane 28 Marzec 2014 przez Henery Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 28 Marzec 2014 Cześć Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
brzydal2004 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Marzec 2014 dziękuje Henery za wyczerpującą odpowiedź, pozdrawiam serdecznie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
szefcunio 550 Zgłoś ten post Napisano 29 Marzec 2014 Cześć. Ja przyznam że przy 120-130 już nie mam frajdy...ale jak trzeba to jadę ;-) wyszło spod kciuka :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 31 Marzec 2014 (edytowane) Eeee. Do 140 spokojnie, tylko skacze jak piłka przy podmuchach wyprzedzanych aut. Teraz po przesiadce widzę że 140+ to była rzeźnia (cóż zrobić, nuda na autobahnie) ale nic niepokojącego mechanicznie się nie działo. Silnik i tak dbał o postoje by co godzinę (przy v ok 160- po jakimś czasie człowiek przestaje się bać ze moto eksploduje) wypić nastepne 10 l benzyny. To wkurzało. Edytowane 31 Marzec 2014 przez Arthur71 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach