Skocz do zawartości
MarcinL

[S] F650GS ABS

Recommended Posts

A czy to nie jest ta F650GS co w Lubinie ze spalonymi zaciskiem tylnym stała u mechanika??

Być może się mylę, pytam tylko.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak na 28000 km to sporo było zrobione. Rzeczy, które 100.000 wytrzymują. Ale to stan licznika, a nie przebieg. Gumy zabieraka miały lekki luz...., linka gazu, sprzęgła, łożyska główki ramy. Nie dziwota, że potem chodzą słuchy, że to nietrwałe motocykle.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

JacekJ : Motocykl spokojnie mógłby jeździć bez tych wymian, ale dziewczę chciało mieć wszystko na tip top, i mechanik powiedział, że trzeba....

Linki były całe , żadne włókno nie przerwane (są teraz na zapas) - tylko, że dawno nie smarowane i po prostu bardzo ciężko chodziły. Gum zabieraka moim zdaniem też nie trzeba było robić, ale się uparła....

A z drugiej strony, to mamy tak mało wolnego czasu, że jak już chcemy gdzieś jechać, to chcemy to zrobić na spokojnie bez nerwów,bez wkur... że gdzieś kilkaset kilometrów od domu coś nie domaga.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Stan licznika jaki jest każdy widzi, większość z osób będących tu na forum i jeżdzących o przebiegu będzie miała swoje zdanie,które ciężko będzie zmienić (bo kto uwierzy że motocykl robił średnio 2 tys rocznie?) argumenty o wymianach których nie trzeba było robić i zrobiono na zapas? nie każdego przekonają, więc nie dziw się takiej reakcji z naszej strony..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jasne, prawie wszyscy mamy lub mieliśmy podobne motki, wiemy jak to wygląda. A 30kkm jako przebieg jest legendarne. Jak jest inny,to dopiero budzi podejrzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ważne żeby Kierowniczka była zadowolona. Plus efekt placebo, bo statystycznie to i tak rypnie akurat ta część która nie była wymieniana :)

Pozdrawiam.

A

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Polska to dziwny kraj Jacku J :) Mój Dakar ma 65 kkm oryginalnego przelotu i każdy kto to usłyszy , mówi dużo!, i każdy z takich osób szuka moto z 20-30 kkm max przebiegiem ślepo ufając licznikowemu przebiegowi i nawet na moment nie dopuszczając myśli że może motek być np. kręcony :) Dziś każdy szuka mega okazji po taniości a potem dokłada parę tysiączków bo się coś zepsuło i mówi ale te BMW są do niczego ;) Są już takie paranoje ze kolega musiał cofnąć licznik bo nikt nie chciał kupić choć motek ładniej pracował niż te same z allegro o polowe mniejszym przebiegiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jasna sprawa, ale mając na liczniku 14 letniego motka 28kkm lepiej pisać przebieg nieznany. Chyba, że ma się mocne kwity z serwisu. Inaczej robi się trochę niemiło.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Motocykl został kupiony ze stanem licznika kilkunastu tysięcy, nawet nie pamiętam dokładnie ile - nie miało to dla mnie znaczenia, bo nie cyferki są dla mnie ważne, a rzeczywisty stan - i pod tym kątem motocykl został sprawdzony.

Chciałem uczciwie przedstawić co było w nim robione, ale widzę że to był duży błąd. Lepiej pisać tylko o oleju i filtrze, żeby był spokój...

Po tych nadprogramowych wymianach, widzę że powinienem znaleźć kogoś kto urealni mi stan licznika w górę...

Tylko do ilu ? do 50 tyś , 100 czy 150 tys km ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Spokojnie. Dałeś ogłoszenie i czekaj cierpliwie. Tak jak Ty kupiłeś na "nie cyferki" to może też taki ktoś się znajdzie. To co się odbywa to standardowa procedura na tym forum :) Nikt nie mówił, że będzie łatwo i miło.

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moim celem nie była pusta krytyka. Nie mam prawa, ani podstaw podważać tego co piszesz o wymianach i serwisowaniu. Sugerując jednak przy okazji, że motek ma przejechane 28kkm osłabiasz swoją wiarygodność. Na forum różne rzeczy piszemy, raz mądrzej raz mniej mądrze, ale staramy się być wobec siebie fair. Nie odbierz tego, że zarzucam Ci coś nieładnego. Na liczniku zapewne jest 28000 km, ale wszyscy wiemy, że jako przebieg jest to nierealne, więc ładniej by wyglądało pominąć te liczby. A stan może być idealny, absolutnie tego nie neguję.

Mam nadzieję, że wybaczysz mi moje posty, motek na pewno znajdzie nabywcę, zwłaszcza jeśli jest taki jak piszesz. Chodzi mi o pewne zasady, które są bardzo wartościowe i ważne.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja patrząc na swoje przebiegi i np mojego taty na jego skuterze, jestem skłonny uwierzyć w ten przebieg ( pomijam kwestie licznych wymian których sam nie robiłem w moim poprzednim BMW z takim przebiegiem). Sam w tym sezonie zrobiłem na moto dopiero 1000km i to w sumie w dwa dni... Nie każdy ma czas albo pieniądze żeby robić spore przebiegi. Ja mimo że dużo nie jeżdżę lubię mieć moto w garażu i chociaż dwa razy w sezonie ruszyć gdzieś dalej. Powodzenia w sprzedaży;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×