Skocz do zawartości

JacekJ

Użytkownik
  • Zawartość

    8033
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    63

JacekJ last won the day on 23 Październik 2017

JacekJ had the most liked content!

Reputacja

8467 Excellent

O JacekJ

  • Tytuł
    Maiordomus
  • Urodziny 19.03.1971

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Lublin
  • Motocykl
    F650GS Twin

Ostatnie wizyty

4139 wyświetleń profilu
  1. JacekJ

    Ściana wschodnia - do zobaczyć

    Kurcze, dopiero dzisiaj zajrzałem. Są telefony... Jeśli aktulne, to zapraszam, coś wymyślimy fajnego.
  2. JacekJ

    {K} Nalepę forumową

    W sobotę Legionowo, półmaraton.
  3. JacekJ

    {K} Nalepę forumową

    Ok. Będę w weekend w Warszawie, to może jakoś się uda, albo podaj adres, jutro wrzucę w kopertę.
  4. JacekJ

    {K} Nalepę forumową

    Ja mam jeszcze trochę białych, które robiłem kilka lat temu.
  5. JacekJ

    Kącik szperacza

    No to super.
  6. JacekJ

    Kącik szperacza

    Dziwna cena. Inni oferują je powyżej 600zł. Coś tu nie gra.
  7. JacekJ

    Siema

    Cześć.
  8. JacekJ

    Sprężyny GS 650 twin, 800ccn

    No dobra, przekręcone do góry nogami, jaka różnica.
  9. Cena 16.000, moim zdaniem to dobra okazja.
  10. JacekJ

    pomoc w zakupie....

    Tak jak piszesz, 1000 lub 1500 niższa cena i się sprzedaje. Rozłożone na 3 lata to nieduże pieniądze. Motek to zresztą pewnego rodzaju kaprys, niestety kosztuje taka zabawa trochę. Ja chyba swoj za wysoko wyceniłem sądząc z odzewu, więc przecenię trochę i tyle. Takie życie.
  11. JacekJ

    pomoc w zakupie....

    Większość ma taki stan licznika, a jak już kilkukrotnie bylo wykazywane, wraz ze średnim wiekiem pojazdu średni przebieg spada. Dopóki klienci będą w to wierzyć, dotąd będzie to funkcjonować. To zrozumiałe, jednak przy kupnie motka dla siebie, dokładać kilka tysięcy złotych za usługę cofnięcia licznika to przesada. W praktyce do tego się to sprowadza.
  12. JacekJ

    pomoc w zakupie....

    Niewiele się różni. Tylny amor jest od osiemsety, przód też w tym momencie niewiele ustępuje.
  13. JacekJ

    pomoc w zakupie....

    Nie odnoszę się do motka z ogłoszenia, bo go nie widziałem, piszę ogólnie. Temat jest stary jak świat. Każdy woli motek z małym przebiegiem i w super stanie, to sensowne i zrozumiałe. Kłopot polega na tym, że sprowadzane motki mają kręcone liczniki i to o dziesiątki tysięcy kilometrów. To po nich widać i słychać od razu, jeśli ktoś ma nawet minimalne pojęcie. Nie mam na myśli plastików, bo to groszowa sprawa. Wiele osób woli jednak się łudzić, że akurat to jest ta jedyna okazja i ten konkretny sprzęt stał we Włoszech przez 10 lat nieużywany. Wiadomo też, że można kupić w necie wszystkie istniejące książki serwisowe i podrobić bez trudu historię motka. Na to wszystko nie ma rady, każdy ma swój rozum i musi z niego korzystać, kalkulować, oglądać itd. Inną sprawą jest sprzedaż po kilku latach używania. Duży (niezależnie co kto przez to rozumie) przebieg obniża cenę, nie uniemożliwia sprzedaży. 100.000 km to nie jest też przebieg, przy którym w naszych motkach zaczynają się problemy, o ile jest prawdziwy, a sprzęt był traktowany prawidłowo. Niestety motocykle z 40.000 na liczniku szwankują i stąd biorą się opinie, że to zawodne sprzęty. Przyczyna jest oczywista, przywożony złom i kręcone liczniki. Jeszcze inną sprawą jest kwestia wyposażenia. Każdy element kosztuje sporo kasy. Jeśli ktoś zamierza podróżować, to potrzebuje stelaża, kufrów lub sakw, gmoli, olejarkę, płytę pod silnik, wysoką szybę, dobre zawieszenie, nawigację, oświetlenie itd. Do jazdy wokół komina można obyć się bez tego wszystkiego. Całość sprowadza się do matematyki i co kto lubi. Ja swojego motka nie zprzedawałbym, gdyby nie nagła potrzeba, bo z ekonomicznego punktu widzenia to bezsens. Na wiosnę prawdopodobnie będę szukał nowego i ładował w niego kasę, takie życie. Mooże wykombinuję coś w międyczasie i motek zostanie jednak.
  14. Z prozaicznych, życiowych powodów muszę sprzedać mój motocykl, który zdążyłem właśnie przygotować do kolejnego sezonu. Motocykl kupiłem 4 lata temu z przebiegiem 30.000 kilometrów, serwisowany, z pewnego żródła. Teraz przebieg wynosi 82.000km, silnik jest w stanie idealnym, ma świeżo założony nowy alternator i napinacz rozrządu, więc typowe dla tego modelu problemy nie wystąpią przez długi czas. Jestem przekonany, że nabywca będzie cieszył się zadbanym i niezawodnym sprzętem przez długi czas, śmiało można polecać znajomym itd. Krótki opis wyposażenia: amortyzator od osiemsety i wzmocnione sprężyny z przodu (można przywrócić do stanu oryginalnego w godzinę) gmole przednie oświetlenie solidna płyta pod silnikiem stelaż i sakwy Crosso w największym wydaniu tuba narzędziowa smarowanie łańcucha nawigacja osłona reflektora tankbag centrany kufer nowe opony Cena 16.800zł tel. 602-689-951
×