churly 0 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2015 Witam, tak się zastanawiam czy ktoś ma może pojęcie lub czy się spotkał z konsekwencjami zmiany wydech, na inny niż dedykowany? W skrócie chodzi o BMW F650 ST `97 + wydech z 1200GS. Interesuje mnie czy może się to wiązać np. ze spadkiem mocy itp. Sam aspekt montażu to inny film i bez kombinacji się nie obędzie. Będę wdzięczny za kilka mądrych słów na ten temat, czysto technicznie lub np. teoretycznie :) Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Łasica 437 Zgłoś ten post Napisano 27 Lipiec 2015 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 919 Zgłoś ten post Napisano 27 Lipiec 2015 etam jedna ... dwie dopiero dają kopa 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 919 Zgłoś ten post Napisano 27 Lipiec 2015 jeszcze jest wersja Wieś Tańczy i Śpiewa 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 29 Lipiec 2015 Witam, tak się zastanawiam czy ktoś ma może pojęcie lub czy się spotkał z konsekwencjami zmiany wydech, na inny niż dedykowany? W skrócie chodzi o BMW F650 ST `97 + wydech z 1200GS. Interesuje mnie czy może się to wiązać np. ze spadkiem mocy itp. Sam aspekt montażu to inny film i bez kombinacji się nie obędzie. Będę wdzięczny za kilka mądrych słów na ten temat, czysto technicznie lub np. teoretycznie :) Pozdrawiam W wiekszosci dedykowane wydechy do motocykli czterosuwowych różnią sie tylko dolotem. Puszka jest ta sama. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach