Skocz do zawartości

ajamija

Użytkownik
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

24 Excellent

O ajamija

  • Tytuł
    Advanced Member
  • Urodziny 09.05.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja:
    Słubice
  • Motocykl
    BMW G650 GS

Ostatnie wizyty

456 wyświetleń profilu
  1. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    https://photos.google.com/share/AF1QipP69ZrtmOkNQKVchiEtnpVezxJVB1JOMB1BOjHoOX8Wr1GwTyrBMWFAfdRQ11QlmQ?key=SmRVcDBfZXJUSy1HTlMyNkl2T3BKNXBXVkhITXZn https://photos.google.com/share/AF1QipOgUgjiA6LnqZStiJ-o5rIDN5QMIzZUzCJq-rQE_4ruX4Yyu3Sc2lTqF8KpO8JigQ?key=eDZlZFRDVzFTSm9rODcwdWxTSWJ1NWYyMmRBaVp3
  2. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    A jak to zrobić w najprostszy sposób?
  3. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    Nie wiem jak to się stało, że napisało mi się to w cytowanym bo nie Piotreo to napisał tylko ja... Najpiękniejsze i najszybsze Ja mam kanapę z czerwoną wstawką, ale z szarą mi się bardziej podoba. Kto się zamieni?
  4. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    2013, 13 tys, biała, ani jednej ryski, Niemiec płakał jak sprzedawał
  5. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    Mam ją Na niemieckiej stronie wypatrzylam jeszcze swieze ogoszenie z moich okolic (Berlin), pojechalam zobaczylam i w piatek jade odebrac Teraz tylko troche biegania po urzedach i mozna latac:)
  6. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    I tu pojawia sie problem. Wszystkie beemki, ktorymi bylam zainteresowana sa zarejestrowane, ogolnie procz tych komisowych, wszystkie sa z tablicami. Niestety w moim przypadku, nie ma szans na ogladanie w tygodniu. Wszystkie sa minimum w zasiegu 400 km ode mnie, tak wiec zostaje weekend. Jadac spory kawalek, chcialabym ten motocykl zabrac, nawet na przyczepce. Tylko, ze wlasciciele nie chca wyrejestrowywac bez potwierdzenia zakupu. A dokladniej, chca zeby przyjechac, kupic a oni w tym momencie ida do urzedu i wyrejestrowuja, a nie na odwrot co jest oczywiscie w weekend niemozliwe.
  7. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    Dziekuje za podpowiedzi, znalazlam pare egzemplarzy w Niemczech z przebiegiem ok 10 tys. Kwestia dogadania sie co do wyrejestrowania.:)
  8. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    Rozumiem, to bylby jeden problem z glowy. Dziekuje za pomoc. A nie ma tam u Was w okolicach takiej ladnej dla mnie?:D
  9. ajamija

    Poszukuje BMW G650 GS w dobrym stanie

    Moglabym przywiezc go na przyczepce, a co z zaswiadczeniem o kupnie bez tablic? O to powinien sie sprzedajacy zatroszczyc czy ja? A moze jest to zbedne? Dlaczego sprzedajacy, nie chca sprzedawc z tablicami?
  10. Witam, poszukuje dla siebie, ostatnio malo skutecznie BMW G650gs. Zalezy mi na malym przebiegu i dobrym stanie. Bylam dzis jedna ogladac, podobno 10000 przebiegu...wlasnie, podobno. Jestem w stanie nawet kawalek podjechac jesli bedzie warto. Przy okazji moze wie ktos z Was, jak dobywa sie kupowanie motocykli w Niemczech? Dzwonilam ostatnio do dwoch sprzedajacych i niestety pojawily sie schody. Motocykle byly zarejestrowane, a wlasciciele zgodza sie je wyrejestrowac tylko w mojej obecnosci w urzedzie. Podobno potrzebuje jakies oswiadczenie o zakupie motocykla bez tablic. Jestem zielona w tej kwestii. Niestety upatrzone egzeplarze znajduja sie oddalone ode mnie ok 600 km i musialabym chyba brac 3 dni wolnego, zeby to ogarnac. A moze ktos zna jakis fajny turystyk o podobnej pojemnosci i z nowszych modeli? Z gory dziekuje za pomoc i podrawiam. Kasia
  11. Trzeba natychmiast żyć, jest później niż się wydaje.

  12. ajamija

    w poszukiwaniu f650

    To już będzie drugi, na pewno na trochę dłużej ;-)
  13. ajamija

    w poszukiwaniu f650

    Jak dla mnie za dużo z tym zachodu. Brak mi na to czasu i nie lubię szukać a tym bardziej czekać :P
  14. ajamija

    w poszukiwaniu f650

    Dzięki za wyczerpującą i ciekawa odpowiedz. Ciągnie mnie do F650 jednak bo jak piszecie jest lżejsza i niższa, chociaż nie omieszkam wypróbowania innych. Nie wiem dlaczego krytykujecie wygląd CS, chodzi o ta dziurę w baku? Według mnie ma ciekawe rysy np ta http://otomoto.pl/bmw-f-f650cs-f650-mt03-cb500-er5-er6-M3655567.htmlCo prawda dla mnie Kraków to drugi koniec Polski, ale mimo to dziękuje za zaproszenie.
  15. ajamija

    w poszukiwaniu f650

    noce bywają też piękne :-P
×