ARG

Użytkownik
  • Zawartość

    1638
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

946 Excellent

O ARG

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 01.01.1976

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    Suzuki DR-Z 400E
  • Przebieg
    Trochę

Ostatnie wizyty

812 wyświetleń profilu
  1. W samochodzie to "sterowanie" nie jest tak narażone na działanie warunków atmosferycznych jak w moto. Oczywiście mogę nie mieć racji.
  2. Obawiam się co będzie gdy np. zaśniedzieją styki etc. i problemów przy wymianie manetek etc. Element jest sprzedawany jako całość i do tanich nie należy. Muszę rozeznać się jak to jest w ogóle zbudowane :).
  3. Muszę przemyśleć czy to ride-by-wire jest aż takim złem jak mi się obecnie wydaje . Ewentualny zakup planuję nie wcześniej niż na wiosnę. Jeśli do tego czasu nie zmieni właściciela, będę cie łapał na PW.
  4. Dzięki
  5. Czyli gdybym chciał normalny przełącznik kierunkowskazów i linkę gazu to zostają roczniki 2014-2015 ?
  6. A czy ktoś się orientuje, które roczniki F800GS miały ride-by-wire?
  7. Miałem na myśli 850, afryki, tigery etc ... i offroad = brak drogi
  8. Może się mylę, ale ta huska nie ma subframe z tyłu więc jej możliwości przewożenia bagażu są "nieco" ograniczone. Nie żebym narzekał, bo generalnie masz racje. Te motki są projektowane pod zachodniego klienta i większość nigdy nie wjedzie w off.
  9. Yamaha to ma fotel chyba na wysokości 1,3 m także odpada, a KTM ... może to 390 adv... jeśli kiedyś, ale nie sądzę. Wizualnie ten tiger wygląda ok.
  10. Te co mam kosztują obecnie ok 400 pln za sztuke. Tanio nie jest.
  11. Tam nerwowo, mam czym jeździć a i zima idzie. Także dopiero na wiosnę. Czekałem na nowy model ale dla mnie to nie to. Na Yamahę czy KTMa już nie liczę także sytuacja wygląda dość klarownie
  12. Miałem (w sumie dalej mam) 4xled są ok tylko trochę drogie. Jeśli cena jest priorytetem to cokolwiek chińskie