Skocz do zawartości

ARG

Użytkownik
  • Zawartość

    1791
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1003 Excellent

O ARG

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 01.01.1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    jest
  • Przebieg
    Trochę

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    nie ma

Ostatnie wizyty

1277 wyświetleń profilu
  1. ARG

    Teraz BM'ka

    Cześć
  2. ARG

    Szyba w twinie

    Tak, standardowa do 800.
  3. ARG

    Szyba w twinie

    Xel, a próbowałeś założyć oryginalną tj. średniej wysokości od BMW?
  4. ARG

    Tankbag

    Gdyby co to mam na sprzedaż tankbag touratecha (na paski) do singla.
  5. ARG

    Witojcie. Pozdro z Zakopanego

    hej!
  6. ARG

    Ciekawe miejsca -Peenemünde

    Fajnie zmontowane, wejście pewnie kilka euro ale zobaczyć warto. Bylem tam kilka lat temu i powstała tego nawet jakaś fotorelacja.
  7. ARG

    motocyklowy GPS

    Zależy też jaka wersja tego citynavigatora. Chciałem taką mapę do montany to w garminie powiedzieli, że do tej navi nie ma z lifetime update (a cena w zasadzie taka sama) :/
  8. ARG

    Honda CRF1000L czyli nowa Africa Twin

    Codziennie jeżdżę hądą, poważnie
  9. ARG

    Honda CRF1000L czyli nowa Africa Twin

    Ja tam nie czytam ulotek, oglądam tylko filmiki propagandowe hądy
  10. ARG

    Honda CRF1000L czyli nowa Africa Twin

    Jak farba jest kiepska i grubości nm to faktycznie fizyki się nie oszuka. Podobno to motocykl adwenczer tylko jakiś taki delikatny. 20 letnie ęduro potrafią mieć ramy w lepszym stanie. Jeżeli zakładałeś w ASO centralkę to oczywiście, że to odnotowali.
  11. ARG

    Honda CRF1000L czyli nowa Africa Twin

    Na dedykowanym forum do tej pory wyczytałem o łamiących się podnóżkach, problemach z wycierającymi się rurami w zawieszeniu, rdzewiejącymi ramami, słabych plastikach akcją serwisową na podstawkę i cośtam pewnie jeszcze, już nie pamiętam. A i fantastyczny serwis co nie umi wymienić napędu nie psując moto. Chociaż tu muszę pochwalić serwis bmw, gdzie w moim motku tak do*** śrubę spustu oleju, że nie da się jej odkręcić ;). Ale, żeby nie było, że nie lubię hądy, SH300 nie zamieniłbym na nic innego .
  12. ARG

    Kurtka Dainese skórzana r. 56

    Ale jak to
  13. W polifcie nie wymianiało się kości różnice w zawieszeniu są następujące (porównując wysokość standard i low, w dakary nie wnikam): Tył -> amortyzator, Przód -> tuleje dystansowe, element który bmw z pl nazwało "przewodem" ( 31 42 7 655 780 ). Sprężyny są takie same. Ponadto podstawka boczna i centralna. Jeżeli o czymś nie zapomniałem ;). Poza amortyzatorem i podstawkami resztę można kupić w aso/bmwstore. To chyba tyle
×