Skocz do zawartości

harry^

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutral

O harry^

  • Tytuł
    Aktywny
  • Urodziny 30.11.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Tarnów
  • Motocykl
    BMW F650GS (TWIN) 2004 / Honda Deauville NT700VA
  • Przebieg
    28000

Ostatnie wizyty

803 wyświetleń profilu
  1. Do sprzedania w pełni sprawny, kompletny zestaw CB do motocykla: https://www.olx.pl/oferta/radio-cb-alan-42-multi-kompletny-zestaw-do-motocykla-CID5-IDrxYw1.html#1d3743fcd3
  2. harry^

    BMW F650GS - 2004rok, TWIN SPARK

    SPRZEDANE
  3. Witam, Tak jak wspominałem na samym początku mojej obecności na tym forum kiedyś musiał nadejść czas na sprzedaż mojego GSa. Aby nie rozpisywać się wiele, przeklejam treść ogłoszenia z olx.pl Motocykl funduro BMW F650GS z 2004 roku. Przebieg ~29 300km, regularnie serwisowany co potwierdza zarówno książka serwisowa jak i faktury za poszczególne serwisy. Silnik: TWIN SPARK Rotax, wtrysk Sprowadzony z Włoch, użytkowany w Polsce jako drugi motocykl. Opony jak i napęd (regularnie czyszczony i smarowany) w bardzo dobrym stanie. Dodatkowe wyposażenie: - oryginalny kufer BMW - wysoka szyba turystyczna (od jednej ze śrub mocujących odeszły ok 2cm pęknięcia/rysy - zostały zabezpieczone i zaklejone; są pod naklejką widoczną na zdjęciu) - oryginalne handbary - grzane manetki OXFORD - takpad - gniazdo zapalniczki 12V Serwisy (ostatni w marcu br.): - wymiana oleju i filtra oleju - wymiana uszczelniaczy + oleju w lagach - wymiana filtra powietrza - wymiana świec (Denso) - ustawienie luzu zaworowego - wymiana klocków tylnych - wymiana płynu hamulcowego Spalanie na poziomie ~3,5L/100km Motocykl bezwypadkowy w bardzo dobrym stanie. Nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego. Motocykl w niezbyt częstej ale ciągłej eksploatacji. Godny uwagi egzemplarz. Ubezpieczenie i przegląd do 2015r. http://olx.pl/oferta/bmw-f650gs-f-650-gs-enduro-serwis-w-aso-bdb-stan-od-motocykisty-CID5-ID6odZ3.html#15a8b6eab5
  4. harry^

    Interkom Midland BTX2 lub BT Next

    z mojej strony chęć kupna nadal aktualna
  5. harry^

    Interkom Midland BTX2 lub BT Next

    Szukam BTX2 lub BT Next.. o zasięgu więcej niż 500m
  6. Jestem użytkownikiem Midlanda BT Next, a teraz potrzebuję dla plecaczka kompatybilnego urządzenia. W związku z tym, że plecaczek planuje się usamodzielnić w grę wchodzi interkom o większym zasięgu - tj BTX2 lub BT Next. Gdyby ktoś miał na zbyciu ww. interkom, ewentualnie miał info o dobrych cenach tych modeli - proszę o msg.
  7. harry^

    Jarek Krosno

    Witaj, Powodzenia w łowach.. ja już mam to za sobą;-) LWG!
  8. harry^

    Witam z Tarnowa

    :-D nie nie nie.. kufry, gps to Honda.. mam nawet namiocik, który mi idealnie mieści się w kufrach ;-D GS to inna bajka.. jak dla mnie nieporównywalna do Deauville. GS to fajne dopełnienie mojego motocyklowego świata. ..nie chcę się zarzekać - natomiast gdyby się stało tak jak piszesz, to musiałaby nastąpić wielka przemiana.. o której wraz z rosnącym enduro-stażem będę informował. Obecnie wydaje mi się, że znalazłem swoje miejsce w świecie motocykli w loży turystów.. puki co nie jestem nawet enduro-amatorem.. co najwyżej teoretykiem. Czas pokaże.. fajnie byłoby poznać kogoś z okolicy, od kogo można byłoby się nauczyć jak w pełni korzystać z uroków funbike'a.
  9. Krótka historia: Długo szukałem odpowiedniego egzemplarza BMW F 650 GS, który spełniałby moje oczekiwania (tj. pełna historia serwisowa, nienaganny stan, bez przykrych historii w przeszłości). Po długim polowaniu znalazłem motocykl spełniający moje wymagania. Dodatkowym ale równie istotnym celem jaki sobie założyłem jest przystosowanie tego motocykla dla osoby posiadającej prawo jazdy kat. A2 (zobaczymy czy mi się to uda). Jestem na początku tej ścieżki, chcę ją opisać dla wszystkich "potomnych". Motocykl: BMW F 650 GS 2004r (TWIN) Moc silnika: 37kW Cel: umożliwienie LEGALNEJ jazdy w/w motocyklem osobie posiadającej prawo jazdy kat. A2 Wymagania dot. kat. A2: - moc nie przekraczająca 35kW - stosunek mocy do masy własnej nie większy niż 0,2kW/kg Problem: 2kW za dużo. Rozwiązanie: obniżenie mocy o 2kW i modyfikacja wpisu w Dowodzie Rejestracyjnym. Sposób rozwiązania problemu z forów/stron typu scigacz.pl: - obniżenie mocy u mechanika potwierdzone np. fakturą z opisem dokonanej zmiany - wizyta w hamowni i potwierdzenie nowej mocy - wizyta na Stacji Diagnostycznej i przegląd w związku z modyfikacją parametrów motocykla (z zapisaniem nowych parametrów) - wizyta w Wydziale Komunikacji z w/w dokumentami w celu dokonania zmiany w Dow. Rej. (zmiana wartości mocy motocykla) .. i można legalnie jeździć. NIESTETY WYŻEJ OPISANA ŚCIEŻKA (przynajmniej w Wydziale Komunikacji SP w Tarnowie) NIE DZIAŁA !!! Po rozmowie z Kierownikiem w/w wydziału na temat rozwiązania mojego problemu, przedstawię Wam konkluzję: Zgodnie z tym jaką interpretację przepisów z ministerstwa otrzymał WK, modyfikacji może dokonać (aby była podstawą do zmiany wpisu dot. mocy w Dow. Rej) wyłącznie AUTORYZOWANY PRZEDSTAWICIEL PRODUCENTA danego motocykla. Modyfikacja musi zostać potwierdzona odpowiednim certyfikatem wystawionym przez APP, w którym będzie opis zastosowanej blokady z efektem jaki ma ona dać (prawdopodobnie związane jest to z homologacją pojazdu). Następnie konieczne są odwiedziny na hamowni (tutaj nie ma nic o specjalnych wymaganiach) i potwierdzenie aktualnej mocy. Dalej zostaje wizyta w Stacji Diagnostycznej i badanie techniczne w związku z modyfikacją. Na końcu wszystkie w/w papiery składamy w WK i zmieniamy wpis w Dowodzie Rejestracyjnym i Karcie Pojazdu. Rozmawiałem z najbliższym mi lokalizacyjnie serwisem BMW (Rider w Krakowie), wysłałem zapytanie dotyczącym wykonania blokady - wczoraj wysłałem maila i czekam na odpowiedź z ich strony. O wyniku poinformuję w kolejnym poście. Z tego co widzę, ministerstwo musiało się wkurzyć.. bo chyba dużo osób kupowało szlifiery, blokowało je u kolegów mechaników (albo tylko formalnie dławiło) i rejestrowało pod A2. Teraz sprawa zrobiła się bardziej skomplikowana.. a właściwie może okazać się nieopłacalna - zobaczymy ile za coś takiego zarząda ASO. Nie zamierzam wymieniać silników, kupować innego modelu itd. chcę aby dokładnie tym motocyklem jeździła osoba z kat. A2. Sposobów ograniczenia mocy znam conajmniej kilka.. tutaj się rozchodzi o 3KM !!! (a nie jak w przypadku wielu innych motocykli o kilkanaście czy kilkadziesiąt) ;-) Zobaczymy czy gra warta jest świeczki.. o swoich przygodach poinformuję. Proszę o RZECZOWE posty, bez trollowania czy dywagacji ;-)
  10. harry^

    Witam z Tarnowa

    chyba się trochę rozgadaliśmy w złym miejscu.. zakładam nowy wątek i zapraszam do niego
  11. harry^

    Witam z Tarnowa

    nie znalazłem żadnego postu dotyczącego formalnego przejścia trudnej ścieżki rejestracji motocykla pod A2 sposobów dławienia znam conajmniej kilka .. a tutaj sprawa rozchodzi się o .. 3KM ;-)
  12. harry^

    Witam z Tarnowa

    Niestety obawiam się, że mój motocykl nie będzie obiektem postów w dziale mechanika. Całe wczorajsze popołudnie i wieczór spędziłem na rozkręcaniu motocykla aby sprawdzić w jakim stanie są poszczególne elementy.. i niestety ;-( nic nie znalazłem - żadnych niepokojących objawów :-( :P ale gdy coś znajdę w przyszłości przekopię forum a jak nie znajdę odpowiedzi, z pewnością zapytam! Zakładam post dot. ograniczenia mocy - może się przydac potomnym. P.S. Przy transporcie moto w busiku strzeliła mi szyba przy jednej śrubie.. mam nadzieję, że to na szczęście :P będę szukał nowej ;/.
  13. harry^

    Witam z Tarnowa

    Jarek zakładałem, że w moim GSie nie zastosowano kosmicznych technologii i mój mechanik poradzi :P Myślałem też nad przyblokowaniem 3KM mocy aby można było na nim jeździć mając A2.. i temat przyblokowania zostawiłem właśnie ASO*.. ale to temat na inny wątek. *- zgodnie z interpretacją obowiązujących przepisów przez ministerswo mój Wydz.Kom. może zarejestrować motocykl, w którym modyfikacji dokonał WYŁĄCZNIE Autoryzowany Przedstawiciel Producenta (modyfikacja potwierdzona certyfikatem).
  14. harry^

    Witam z Tarnowa

    enlil - enduro jest super na szutry.. ale tak pakowne i wygodne w jeździe na trasie, czy chroniace przed wiatrem / deszczem jak Deauvillka niestety nie jest ;-( ..to trochę inna filozofia - narazie jestem tutaj teoretykiem, ale zamierzam to zmienić w tym sezonie ;-)
  15. harry^

    Witam z Tarnowa

    :D dziękuję za tak miłe powitanie.. jako podsumowanie ostatnich postów, chciałbym powiedzieć i potwierdzić.. że wczoraj wykręciłem dwie świece NGK DR8EA z głowicy silnika jednocylindrowego ;-) Jarek, dziękuję za pomoc.. oglądałem fajne tutoriale z forum dot. luzów zaworowych.. ale ja jestem z tych, którzy nie biora się za coś w czym nie czują się pewnie, dlatego tego rodzaju serwis zlecam zaufanemu mechanikowi. Poza tym planuję kontynuować dotychczasową historię serwisową motocykla.. u mnie każdy sprzęt musi być igiełka :P Swojego motocykla ani kobiety nie pożyczam.. ani nie oddaję w nieznane ręce hahaha :P (mam nadzieję, że nie będzie tego czytała hehe)
×