Skocz do zawartości

kordi

Użytkownik
  • Zawartość

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez kordi


  1. Dnia 10.03.2023 o 20:24, KaeS napisał:

    Jak się nie mylę to na naszym forum jest zarejestrowany, bądź nie, już nie pamiętam, gość który był na zlocie w Siennej na 850, to kumpel @kordi musiałbyś się z nim skontaktować albo z @Piotrek, którego Karina ma 750, to w zasadzie ten sam silnik.

    Dawno mnie tutaj nie było . Co do F850GS , to Adam jest bardzo zadowolony (ale nie zapominajmy o fakcie że przesiadł się z Hondy Shadow Sabre 1100) i do tej pory nie miał z nim żadnych problemów czy niespodzianek. Ale to co komuś pasuje, wcale nie musi @BrunoJ


  2. Pany spokojnie. Kryteria zostały określone, co pewnie nie oznacza, że jakby trafił się egzemplarz wart uwagi , owe kryteria zostały by nagięte.

    Poszło ogłoszenie z chęcią zakupu konkretnego modelu (co też nie oznacza, że tak to się zakończy - jak w moim przypadku), może ktoś z forumowiczów  ma ochotę sprzedać, ale do tej pory o tym nie wiedział ...

    • Like 2

  3. Z tych zdjęć widać że niektóre elementy były potraktowane srebrnym sprayem, ciekawe czy tarcze hamulcowe nie są do wymiany (tylna ma widoczny duży próg), brak osłony łańcucha i tylnego błotnika-pampersa, prawy dekiel silnika wygląda na potraktowany kwasem z akumulatora, "dziwna" guma na dźwigni zmiany biegów. Nieznany stan wielu elementów jak np. lagi, zestaw napędowy, łożyska, linki, to że ma grzane manetki i abs nie oznacza że są sprawne itp.

    Na plus : plastiki wyglądają na spasowane i nie popękane, podany w miarę realny przebieg (a nie ok. 30-40 tyś km).

    Podsumowując, jak wspomniał xel od handlarza nic się nie dowiesz i może okazać się że do tej "dobrej ceny" , będziesz musiał sporo dołożyć.


  4. 6 minut temu, Chrisstello napisał:

    Muszę się przejechać na obu. Na papierze bardziej przemawia do mnie charakterystyka BMW, bo nie lubię kręcić silnika do wysokich obrotow, wolę mieć moc od samego dołu. Wiem, że wiąże się to z częstszą zmianą biegów, ale z drugiej strony myślę że taka jazda ma większy sens w mieście i jest bezpieczniejsza. Nie należę do tych, którzy lubią piłować motocykl. Ubolewam tylko że mam taki okrojony wybór przez tą kategorię A2... :default_icon_cry:

    Przy twoich oczekiwaniach BMW będzie lepszym wyborem i jak piszą koledzy model GS nie traci na wartości i łatwo go sprzedać. Motocykl super na miasto i poza, wysoko kierownica która przy osobówkach przechodzi nad lusterkami, lekki w manewrowaniu, zawieszenie na nasze drogi i wygodna pozycja. Faktycznie przy ruszaniu trzeba z gazem bo inaczej zgaśnie - sprawa wprawy. Dla mnie stała max. prędkość autostradowa to tak do 120km/h. Ja byłem i jestem bardzo zadowolony z tego Singla, którego charakterystykę i kulturę pracy albo się lubi albo nienawidzi.

    • Like 1

  5. 20 minut temu, Hawk1985 napisał:

    BMW - Bejsbol Musisz Wozić ;-D

    Wytapatalkowano
     

    Takie podejście , bardzo mi się podoba (chociaż tutaj na dzień dobry za ostro - ale może dobre intencje). Grunt to prónd. Dlaczego kupiłem pierwsze BMW, z tego samego powodu - po wielu latach przerwy z jednośladami, przejażdżka na F650ST ( fota z 2008r.)Pozdrawiam.

    DSC00950.jpg

×