BrunoJ

Użytkownik
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

39 Excellent

O BrunoJ

  • Tytuł
    Stały bywalec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Stavanger/Bydgoszcz
  • Motocykl
    F650GS, 2005
  • Przebieg
    49kkm

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    4635213
  1. Ja używam hjc max II, ale to raczej klasa nolana jest. Porządny wszystkomający kask szczękowy za ludzkie pieniądze. Zamyka się jedna ręka. Nic nie opada, a szyba ma kilka dobrze blokujących się pozycji. Jeśli miałbym na coś narzekać to trzeba się nauczyć zamykać blendę p.słoneczną. Są dwie pozycje i przy tej końcowej u mnie opiera se już na nosie. Przy pierwszej jest ok ale podczas jazdy nie da się szybko i precyzyjnie jej wybrać.
  2. Jaki kolor?
  3. Przeca napisałem ze do auta. To jako ciekawostka była. Tablica z "Bruno" tez na moto by nie podeszła"
  4. Jak byłem niedawno w urzędzie to akurat mieli na kupce rejestracje CB 648GS. Ale jak spytałem babki to 650GS nie miała, ktoś wybrał wcześniej. Do auta oczywiście.
  5. niestety przy przerzucaniu sprzętu "przez" USA trzeba bardzo uważać na papiery, bo dokładnie tak to się może skończyć. Mam znajomego żołnierza który zabrał swoje auto z PL do Niemiec, na misje w bazie NATO. Baza NATO była na terenie bazy amerykańskiej, auta dostają lokalne tablice, ale są niejako przypisane do bazy w której stacjonuje żołnierz . Przy powrocie okazało się że auto z formalnego punktu widzenia było zarejestrowane jakby na terenie USA (baza amerykańska), więc żeby zarejestrować ponownie w kraju trzeba je... zaimportować i opłacić. Mimo że fizycznie nigdy nie opuściło Europy, a wcześniej było kupione normalnie w kraju z wszystkimi opłatami. Pewnie cos pokręciłem, ale mniej więcej taki klimat akcji był, która chyba ostatecznie skończyła się negatywnie dla delikwenta, bo przepisy się obroniły. I wcale się nie śmieję, bo za chwilę będę naprawdopodobniej zabierał motocykl do Norwegii, niby blisko ale poza UE, więc jak kiedyś będę chciał go przywieść z powrotem to pewnie też wyjdą jakieś kwiatki.
  6. Dzieki. A oryginalna wysoka nie wyglądała tak samo tylko przezroczysta? przynajmniej tak znalazłem na fotkach. Pewnie tylko uzywki z rozbiorek, i dopiero przy odbiorze okaze się czy to oryginal.
  7. Po, 2005, 4 sruby mocowania. szyba jest mocno pochylona, zrzekłbym że symboliczna, nie przyuważyłem nigdzie na zdjęciach jakiegoś innego mocowania. Długa w zasadzie też jest mocno pochylona, ale jednak trochę więcej zasłania. Dopiero jakieś akcesoryjne mają wyraźnie bardziej pionowy kształt, niektóre nawet w szerz (potencjalny konflikt z handbarami), chociaż jakoś mniejsza oferta niż do starszego modelu, z tego co widzę. W zasadzie taki wysoki deflektor powinien coś zdziałać i do niskiej szyby, pod warunkiem że da się go w miare pionowo postawić. Pewnie to ma znaczenie ale mam ponad 180cm.
  8. Jeszcze jakbyś wytłumaczył prostemu człowiekowi co to jest podkowa to juz będę wszystko wiedział
  9. Spoko, nie ma problemu, napisałem nieprecyzyjnie. Mam zle nawyki z innego forum, gdzie w wątkach sprzedażowych obowiązuje domyślnie kolejka wg wpisów. Luzik, nic ważnego. Trenuję od rana A szybę mam przezroczystą, szare były chyba we wczesnieszych rocznikach.
  10. Może faktycznie lepiej najpierw zmienić szybę. Np na taka jakiś od Dakara ale przezroczysta.
  11. No tak, wyjdzie człowiek pojeździć na 2h korzystając z ładnej pogody, a tutaj posprzątane ;-) Ale zawsze pozostaje jeszcze możliwość kupienia nowki z podanego linku. Jeśli ktoś potwierdzi ze to pasuje do niskiej szyby małego GSa... ;-)
  12. Wydawało mi sie ze byłem pierwszy ale niech bedzie...
  13. Wziąłbym gdybym mial pewność ze bedzie pasować do niskiej szyby w małym GS, która jest troche okrągła i mocno pochylona
  14. Wprawdzie nie motocyklem, tylko puszką, ale objechałem w ostatnich latach spory kawał Niemiec i ichniejszych gór, w różnych porach roku (troche prywatnie, troche z pracy). I potwierdzam, super miejsca na wyprawę motocyklem, których jest tam zresztą bardzo dużo. I tak z 50% to GSy, chociaż najczęsciej duże. Śnieg w listopadzie jak najbardziej trzeba brać pod uwagę, podobnie jak sporą ilość deszczu. W Norwegii sprzedają opony motocyklowe z kolcami (samochodowe oczywiście również). Tylko że w naszej części Europy to chyba nie bardzo można na takich legalnie jeździć (?)
  15. Kolega zagraniczny wystawił na OLX swój motocykl - wprawdzie nie GS, ale powiedzmy że z podobnego typu. To jest Transalp z 2001 roku, z oryginalnym przebiegiem 46tys, biały, w dobrym stanie. Cena wywoławcza 9tys PLN. Wprawdzie motocykl pochodzi w Włoch, ale historia jest tutaj inna - sprzedający jest Włochem pracującym obecnie w PL, I przywiózł ze sobą swój motocykl do PL rok temu do własnego uzytku, Wcześniej motocykl należał to kogoś z rodziny od nowości. Był serwisowany i jest na bieżąco używany, chociaż paradoksalnie stał sporą część wakacji, bo człowiek poleciał w swoje strony, a sprzęt został w garażu. Stąd decyzja o sprzedaży, ponieważ potencjalnie w najlepszy sezon sprzęt nie jest uzywany, a w okresie gdy mógłby być, np teraz, to pogoda jest jaka jest. Oczywiście detale techniczne już trzeba sprawdzić samemu - jakby nie patrzeć maszyna jest wiekowa. Ale nie jest to sprzęt od handlarza, więc może będzie mniej wypastowany, ale i mniej zdrutowany. Ogłoszenie w linku poniżej. https://www.otomoto.pl/oferta/honda-transalp-ID6z57e7.html Najlepiej kontaktować się z osobą podaną w ogłoszeniu, ale również mogę pomóc mając gościa na codzień pod reką. Jeśli ktoś jest w stanie porozumieć się po angielsku lub włosku to może sobie pogadać bezpośrednio z właścicielem bez pośredników.