Skocz do zawartości

BrunoJ

Użytkownik
  • Zawartość

    705
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    2

BrunoJ last won the day on 6 Kwiecień

BrunoJ had the most liked content!

Reputacja

809 Excellent

O BrunoJ

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Stavanger/Bydgoszcz
  • Motocykl
    F650GS, 2005
  • Przebieg
    50kkm

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    4635213

Ostatnie wizyty

1190 wyświetleń profilu
  1. BrunoJ

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    On ma niską szybę Wunderlicha. U mnie przy wysokiej deflektor niespecjalnie coś zmienia, bo wiatr wali z boku. Trzeba by boczne deflektory jeśli już. Generalnie do singla brakuje sensownej szerokiej i wysokiej szyby.
  2. Chciałem tylko zauważyć, że mały GS nie jest wcale taki mały. Mała to jest CBR500. A tutaj kawałek motocykla już jest, i całkiem wysoko się siedzi. Wałkowanie że mały i damski jest śmieszne przez chwilę. A cycki jedni wolą mieć w motocyklu, bo dobrze wygląda, a inny przyciśnięte do pleców podczas jazdy (i można zabrać ze sobą, gdy zostawia się motocykl na parkingu ;-)
  3. Mechanicznie to blaszka. Ale od strony formalnej to jest zmiana homologacji. Nie wiem jak to jest robione w PL, może wystarczy hamownia i przegląd, żeby zmienić w dowodzie i potem już tak zostaje. Ja mam nową tabliczkę znamionową, już nie od BWM tylko firmy jest w Niemczech oficjalnym dostawcą zestawów do zmiany mocy (składających się z rzeczonej blaszki, śrubki, nowej tabliczki, oraz kupki papierów, w tym dokumentacji montażu przez uprawniony serwis i kontroli TUV). No i jest różnica czy motocykl jest zmieniony na 34KM (jak w ogłoszeniu wyżej - czyli na A1, chyba, że miało być 35kW-->47KM) czy jak u mnie, na 47KM, na A2. Blaszki nie ruszałem, bo gdyby kiedyś naszło mnie na sprzedaż, albo dzieciaki się namyśliły, to takie A2 może być akurat na plus - choćby na przykładzie tego wątku widać. Poza tym - wywalając blaszkę wróciłbym do fabrycznych 49KM, więc zmiana pomijalna.
  4. Na A2 trzeba szukać właśnie z obniżoną mocą. Ja tak mam u siebie, przy czym w przypadku GSa (singla) to jest raptem 2KM mniej niż fabryka, więc trochę śmieszna ta redukcja. No ale norma to norma. Zmiana mocy wbita do dokumentów, nowa tabliczka znamionowa. Pełna profeska, za którą Helmut zapłacił wg faktury ponad 700EUR (czyli za parę kartek papieru, tabliczkę i kawałek blaszki ogranicznika ;-) GSem raczej nie jeździ się jak chopperem. Ja osobiście nie lubię w korkach (i na szczęście nie muszę), single nie bardzo lubią powolną jazdę bez gazu, trzeba pracować sprzęgłem. Za to cenię sobie, że siedzi się pionowo/wysoko, bo można próbować patrzeć nad autami.
  5. To dość względne jest ;-)
  6. BrunoJ

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Mnie się wydaje, czy on jakąś dziwną pozycję pół stojącą miał?
  7. BrunoJ

    Kupie BMW F650 lub F650GS

    a to takie coś co na ma handbarach dodatkowo (podwyższenie?) to można gdzieś kupić i jakoś się nazywa. Bo przydałoby mi się.
  8. BrunoJ

    Kącik szperacza

    Gość jakieś czary kręci na vacie czy co? Bo nie rozumiem mechanizmu deala. A jakiś musi być.
  9. BrunoJ

    Lofoten

    Dajesz. Moje klimaty
  10. BrunoJ

    Kask

    Wygląda na to że na norweskie warunki i na singla BMW byłby lepszy, bo tutaj jednak dużo częściej jest zimno niż ciepło, więc wentylacja nie byłaby wadą. A reszta wygląda że same zalety. Byłoby właśnie jeszcze fajnie porównać to do czegokolwiek innego. Plus jeszcze versus konkretny motocykl. Gdy w swoim HJC jechałem na Tigerze 1200 z wielką szybą, to okazało się, że kask wcale nie musi huczeć. W singlu niby wysoka, ale wąska na boki i d..pa zbita. Przy czym mam wrażenie, że pogorszyło się to wraz z zamocowaniem zestawu słuchawkowego, tak jakby kable czy wsuwane pod kopułę elementy zasilania/sterowania powodowały, że gdzieś tam hula teraz dodatkowy wiatr. Ćwiczył ktoś coś takiego? Czym najlepiej?
  11. BrunoJ

    Kupię wysoka kanapę 52532345735

    a różni się od Twojej? na oko wygłada na zwykłą lub niską, pod tym kątem cięzko stwiedzić, a sprzedawca, jeśli multimotocyklista (w sensie rozbieracz na części wielu modeli) to najzwyczajniej nie będzie wiedział. Ta z BMW z wcześniejszego linka - jeśli sądzić po zdjęciu to też jest zwykla (ale zdjęcie może być 'przykładowe'). Pewnie nomenklatura nazewnictwa jest dla rozróżnienia dwóch kanap - niska i wysoka. Ale ta wysoka to zwykła. Wysokie były chyba akcesoryjne, i są jak Yeti. Pomyśl może o przerobieniu, jest szansa że nie tyle masz niską co wysiedzianą konkretnie, nowe pianki i żele potrafią zauważalnie pomóc.
  12. BrunoJ

    Triumph Tiger 800 XCx/XRx

    Nie wiem czym tłumaczyłeś, ale gugiel radzi sobie ciut lepiej Prawdopodobnie jestem jedyny, który tego nie wiedział, ale na wypadek, gdyby był tam inny numpty ... Jeśli przytrzymasz 'strzałkę w górę' i 'i' przełącza się po włączeniu zapłonu, wyświetla się kod błędu .
  13. Gwarancja wyszła, gdy koledzy z forum zaczęli pomagać odrdzewiać łańcuch ;-)
  14. W kwestii formalnej to był komentarz do CVr. Ale w zasadzie podobnie, rozdmuchany kompakt.
  15. Gigantyczna ilość miejsca to rzecz raczej wzgledna. Od kompakta większe ale nie przeceniałbym ;-)
×