Skocz do zawartości

Kusy

Użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Kusy


  1. Ej nooo, ale to nie tak, że zaraz wymięka, tylko chyba po prostu za wcześnie na tak diametralne zmiany dla mnie biorąc pod uwagę doświadczenie (~2500km w życu na moto w 1,5 sezonu only naked 125cc) i umiejętności... ale w piach, błoto i trawę też wjeżdżałem i wjeżdżać będę ;p Jak te dziewczyny na światłach stoją to ja nie wiem, moto na bok kładą czy obniżają siedzenie i kierownicę a bak pod brodą ? Oczywiście moje niskie ukłony i szacun dla nich !  Kolega Ben mnie rozgryzł - taki jest plan !  
    @Pawel wróciłem nim do domu w niedzielę i rzeczywiście muszę przyznać - kopie (trzeba będzie uważać)
    @Slimak można tak też sprawdzać np. niemieckie czy tylko brytyjczyki ?
    Miałem przyjemność jeździć NTVką 5 lat. Przesiadłem sie na Fkę mając 170 cm wzrostu. Powiem tak. Do ziemi sięgam całymi stopami, eNka jest cięższa i nie skręca za to lepsza kultura pracy silnika. EFka za to daje tyle radochy z jazdy ze głowa mała. W miarę lekka i prowadzi sie jak rowerek. Ja wolę ją od NTVki. Brakuje mi tylko napędu bezobsługowego.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


  2. To nie było do Ciebie, specjalnie wpisałem nick odnośnikiem, kliknij sobie, to będziesz wiedział do kogo to adresowane. Widzę że jesteś z tych co to wyznają jedyną słuszną prawdę i jakiekolwiek odstępstwa od niej to dla Ciebie wał i lipa - więcej luzu polecam
     
    Odnośnik nie do mnie, ale mój cytat . Nie twierdzę, że wszystkie ogłoszenia to "wały", dlatego napisałem że jak nie obejrzy to sie nie dowie. Ja się już najeździłem w poszukiwaniu perełek i w 90% przypadków wracałem z niczym. Ale coś tam sie czasem trafiło.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


  3. Droga menda! Nie ubrana. Data 1 rejestracji w Polsce 03.2016. Kto sprzedaje motocykl po 1 sezonie? Na motocykliste za krótko, na handlarza za długo. Ja kupując swoją trzy takie perełki oglądalem, które były totalną "lipą"! Kupiłem wreszcie za 3 kPLN taką do zrobienia, dołożyłem drugie 3 i mam moto jak z salonu. Jak nie obajrzysz wprawnym okiem, to sie nie dowiesz. Ale cena jest .....

     

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

     

     

     


  4. Z podwyższeniem zawieszenia wiąże się często wymiana stopki centralnej i bocznej, bo nie będą sięgać do ziemi.

    Wahacz jest podwieszony na takim elemencie:

    http://www.bmwstore....51603/r2006/m04

    Krótki - zawieszenie wysokie (około 5 cm)

    Długi - zawieszenie niskie (około 8 cm)

    Przód - lagi wystawia się nad półkę. Jeśli są równo, tzn. że opuszczony jest tylko tył.

    Tu masz wszystko wyjaśnione odnośnie opuszczania zawiasu:

    http://faq.f650.com/..._Kit_FAQ_GS.htm


  5. Aprilia spali Ci nawet 2 litry więcej paliwa, bo zafyndowali jej 5 zaworów na cylindrze zamiast 4 jak w BMW.

    No i najwaźniejsze - przeczytaj i porównaj:

    BMW -------- Aprilia

    Coś jeszcze chcesz zapytać?

    Aprilia jest jak brzydka dziewczyna: fajnie jest pojeździć, ale wstyd się przed kolegami pokazać :roll:


  6. Szanowni forumowicze, jak niektórzy wiedzą rozebrałem w pył moje moto.

    Zakładając cylinder, wkładając zwożeń, wysunął mi się lekko tłok i pierścień olejowy kur.......... pękł!!!

    Mam dwie opcje.

    1. Nowy komplet pierścieni.

    2. Tłok z pierścieniami i cylindrem używany - musi być przyzwoity (i nie od GS).

    Mój cylinder nie jest pierwszej młodości, widać leciutkie rysy, wyczuwalne pod palcem, dlatego obstawiam opcję 2.

    Dlatego jeśli ktoś miałby komplet do BMW F650, za dobre pieniądze, to bym chętnie przygarnął.

    Pilne, bo w poniedziałek chcę już wiedzieć co dalej robić.

×