Skocz do zawartości

KaeS

Użytkownik
  • Zawartość

    8 185
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    155

Posty dodane przez KaeS


  1. 2 godziny temu, xel napisał:

    Aftermarketowy migacz, inna rezystancja? Zamiast dwóch migaczy wpiąć jakiś rezystor?

    Ale po co, być może wystarczy w nową obudowę kierunkowskazów zamontować przewody od poprzednika.

    Miałem kiedyś taki przypadek w singlu, że po podłączeniu przetwornicy USB w xgripie, biorąc zasilanie z przewodów do tylnego reflektora, ten po uruchomieniu zapłonu ledwie świecił, winnym okazał się zastosowany przeze mnie przewód zasilający przetwornicę. Wymieniłem go na przewód o odpowiednich parametrach i wszystko wróciło do normy.

    • Like 2

  2. Motovoyager na premierze Moto Morini w Polsce.

    O marce stało się głośno kilka tygodni temu, wraz z informacją o powstaniu oficjalnego przedstawiciela Moto Morini w Polsce. Obecnie w ofercie znajdują się trzy maszyny: Seiemmezzo w wersjach STR i SCR oraz X-Cape. Ten ostatni jest przedstawicielem bijącej rekordy sprzedaży klasy ADV i zdołał już zyskać grono wiernych fanów, nie tylko w słonecznej Italii.


  3. Nie miałem z tym problemu więc nigdy tego nie musiałem lokalizować ale najwięcej info znajdziesz na angielskojęzycznych portalach i stamtąd pochodzi poniższa informacja.

    Zdemontuj panele boczne i górną pokrywę, a następnie wyjmij akumulator. Zdemontuj osłonę przy akumulatorze i powinieneś znaleźć 3 przekaźniki, 2 żółte, jeden czarny i zapewne ten czarny, jest przerywaczem kierunkowskazów w lewo / w prawo, a jeden z żółtych jest dla świateł awaryjnych.

    O masz tu są nawet zdjęcia lokalizacji i samego przerywacza na portalu hiszpańskojęzycznym

    Czuwaj.

    • Like 1
×