Skocz do zawartości

KaeS

Użytkownik
  • Zawartość

    6048
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    71

KaeS last won the day on 19 Październik

KaeS had the most liked content!

Reputacja

6538 Excellent

O KaeS

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Pole of Cold
  • Motocykl
    F700GS

Ostatnie wizyty

3660 wyświetleń profilu
  1. KaeS

    Kącik szperacza

    A było jeździć po otwartych studzienkach szambowych?
  2. Kurde zaciekawiło mnie te Destino, znowu spać kilka nocy nie będę rozmyślając Sidi, czy jednak Touratech...
  3. Realna rzecz, nawet gdzieś w necie ktoś prezentował, nie pamiętam tylko gdzie. Problem był z czystością wewnątrz buta.
  4. Buty jak już wspomniałem przeżyły pranie i nawet mają się lepiej jak przed praniem. A, że są to moje jak dotychczas pierwsze buty motocyklowe, które użytkuję i przyjdzie czas kiedyś a może i wcześniej na kolejną parę, chciałbym się Was poradzić: czy kupujecie buty motocyklowe o rozmiar większy? Pytanie moje motywuję tym, iż... że jak jestem kilka godzin w tych butach, które mam obecnie zakupionymi pod rozmiar, który mam w butach do codziennego użytku, i jeszcze przyjdzie mi się szwendać w nich po bunkrach, ścieżkach turystycznych, czy innych atrakcjach, to czuję po tych kilku godzinach łażenia w nich dyskomfort ciasnoty taki, że najchętniej poszedłbym już boso.
  5. KaeS

    Kącik szperacza

    Ale pewnie małżonka Jeziera ma
  6. KaeS

    Kącik szperacza

    I, co teraz będziesz ze Strzały robił Yamahę Nikena?
  7. Jakoby z zebranych pieniędzy za możliwość przymiarki się do motocykla, munduru, czy hełmu mają zamiar ten motocykl reanimować.
  8. za gówniarza gdybym zamontował taką milicyjną owiewkę to do dziś słyszałbym za sobą śmiech kumpli
  9. No tak pewnie ze dwa "szlify" wraz z wymianą tłoka, pierścieni i łożysk korbowodu.
  10. Miało być rano a wyszło jak zawsze. Około 10 wyruszamy na północ, droga na Hel w większości była swobodnie przejezdna, jedynie niektóre odcinki już poza S6 korkowały się tuż przed wjazdami w teren zabudowany. Walczymy z korkami aby jakoś "płynnie" je ominąć a tu nagle z za naszych pleców zjawia się 6 kierowników na jednośladach, którzy dosłownie slalomem omijają wszystko i wszystkich. @ZWIERZ ze swoim stylem jazdy przy nich byłby grzecznym chłopczykiem. Zaliczają wysepki, pasy wyłączone z ruchu a jak nie można to jazdę pod prąd na pasie przeciwnym podzielonym brukowaną wysepką. Trochę za nimi podgoniliśmy, Marek nawet nabrał chęci na jazdę za nimi non stop ale niestety przez moją dupowatość w takich wypadkach po prostu nam nawiali. Tego dnia wrześniowy upał był może do zniesienia, gdybyśmy wzięli z sobą buty i ciuchy na zmianę... Z powodu barku żywności, amunicji i beznadziejności dalszej walki Hel jako punkt oporu poddał się ostatni 2 października 1939 roku. Do 1945 roku Niemcy wykorzystywali wszystkie helskie stanowiska ogniowe i podobnie jak polscy obrońcy poddali się RKKA jako ostatni (tydzień po ogłoszeniu kapitulacji III Rzeszy) bo 15 maja 1945 roku. Niektórzy wierzą, że na stanowisku nr 4 bat. im. Laskowskiego stoi działo 152,4 mm Bofors. Niestety oryginalne działa zostały w latach siedemdziesiątych zastąpione działami Сделано в СССР 130 mm i takie działo właśnie widzimy na zdjęciach. Po powrocie z Półwyspu Helskiego wieczorem po kolacji zapijanej samogonem i piwem udaliśmy się na Stare Miasto. Na szczęście zechciała nam towarzyszyć moja małżonka, która tydzień wcześniej przyjechała do Gdańska, bo nie wiem jak i kiedy byśmy wrócili na nocleg. Szczególnie Marek postury mikrej uległ szybko procentom i już na początku trafił do pierwszego lepszego sklepu z bursztynem i zrobił zakupy za... nie nie napiszę, co wydarzyło się w Gdańsku niech zostanie w Gdańsku.
  11. @arthurr zapomniałem wczoraj zapytać. Czy ten czujnik ciśnienia oleju jest zwykłym czujnikiem zero jedynkowym, czy może rezystencyjnym jak miał np. Polonez? Jeżeli stary czujnik był rezystencyjnym a poznać można np. po wskaźniku ciśnienia oleju na desce rozdzielczej to tu niestety potrzebny jest zapewne jeszcze wzmacniacz odwracający, o ile ten nowy czujnik też jest rezystencyjnym. Zresztą tak czy siak jak się potem okazało moje malunki ni jak się mają do Twego problemu.
  12. KaeS

    Siemka

    cześć
  13. KaeS

    (S) Jeep Cherokee 2002

    @Mario 6na9 czyż nie marzysz o czymś podobnym?
  14. Kup przekaźnik a ogarniesz. Ten czujnik nie ma polaryzacji. WK - na schemacie to "wokół korpusu", więc jak wkręcony jest w silnik to natychmiast ma tam masę a G to wtedy będzie "+".
  15. Taki sam przekaźnik z diodą (nie diodowy - ja czasami go tak niefachowo nazywam) użyłem w F650GS aby automatycznie wyłączały mi się dodatkowe światła LED i X-grip z USB, aby przetwornica nie zżerała mi prądu.
×