Skocz do zawartości

arthurr

Użytkownik
  • Zawartość

    3 055
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    39

arthurr last won the day on 13 Sierpień 2022

arthurr had the most liked content!

Reputacja

5 153 Excellent

1 obserwujący

O arthurr

  • Tytuł
    sentymentalny koneser motoryzacyjny ;)
  • Urodziny 25.05.1975

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Orzesze/ Górny Śląsk
  • Motocykl
    TR650; KLR250
  • Przebieg
    duży

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    4312693

Ostatnie wizyty

4 191 wyświetleń profilu
  1. arthurr

    Kącik szperacza

    Mniej więcej tyle samo. Serio, sprawdzałem. Tyle że jest głośniejszy.
  2. arthurr

    Jaguar S-type, laweta 2700 dmc

    Wystaw to przed dom i zaproś.. Może nikt nic nie kupi ale przyjedziemy, kolejny zlot sobie dopiszemy
  3. Sprawdziłbym kompresję. Jeśli nie to to jedyny sposób żeby to nie paliło to iskra nie w tym momencie co trzeba. Ale.. Jak kompresja jest to profilaktycznie zmieniłbym świece. Przerobiliśmy taki przypadek rok temu.
  4. arthurr

    Pomoc w zakupie 650GS

    @Piotreo, twój ruch...
  5. arthurr

    F850GS Adv czy T900?

    A dopuszczasz, że ekscytacja i frajda to bardzo subiektywne odczucia? Uwielbiam takie autorytarne teksty, dobrze, że są wśród nas wszechwiedzący którzy pokażą jedynie słuszną drogę
  6. arthurr

    F850GS Adv czy T900?

    Chyba jestem jakiś jebniety, albo twój znajomy używa motocykla do pracy a nie z pasji. Nie rozumiem, ale może być tak jak napisałem na początku.
  7. arthurr

    Rieju Aventura Legend 500

    Jest w tym jakąś pokrętna logika...
  8. arthurr

    Oferta do sprawdzenia

    Ten żółty z Holandii to przedlift czyli max 2003 rok za zaciapranym na czarno silnikiem i wydechami, nic ciekawego. Dakar to.. Dakar. Cena normalną, w gratisie koło 21, jest w Polsce, jakbym szukał to bym dopytywał o technikalia, jechał i brał jak motek prosto jeździ i ma porządek w papierach.
  9. Książkowo to się ustawia żeby w ogóle odpaliło. A potem normalnie regulujesz, śruba od obrotów jak najniżej obroty a śruba od mieszanki tak żeby jak najwyższe i tak na zmianę do czasu aż każde kręcenia śruba od mieszanki obniża obroty. Oczywiście najpierw jeszcze poziom w komorze pływakowej jeśli jest ustawialny. A to wszystko dopiero po sprawdzeniu rozrządu i regulacji zaworów. No.
  10. arthurr

    100 przełęczy alpejskich na motocyklu

    Ja... Tyle że kiedyś...
  11. Nie czeba bo one siem gnom.
  12. Miałem hammery ze dwa, ulefone.. Też niby duże baterie a osmand bez podłączenia zżerał im baterie w kilkadziesiąt minut. Ale dla mnie to nigdy nie był problem, wożę podpięty telefon zawsze i tyle. A w deszczu.. Jak wyżej. W delikatnym jazda plus owiewka i problemu nie ma, w większym i tak nie da się nawigować, to że nie da się ładować to wtórny problem. Raz chyba ratowałem się tak, że telefon w kieszeń z kablem i jechałem na wskazówki głosowe bo musiałem mieć jakieś podpowiedzi. Do garmina robiłem 2 podejścia i... Nie. Nie dogadujemy się. Osmand mi bardzo pasuje więc chętnie wypróbowałbym go w urządzeniu z androidem na stałe podpiętym którego nie muszę ściągać i wypinać. Może spróbuję..
  13. Próbuj. I daj znać jak oslaniasz ekran przed kroplami deszczu żeby nie przełączał się samoistnie i nie wariował
  14. Nie ma telefonu który na osmandzie uciągnie kilka godzin. Pogódź się z tym. Ja tam jeżdżę z podpiętym telefonem a jak pada to jadę "na pałę" albo na sprawdzanie co jakiś czas albo za kimś komu działa, albo staję. Jeśli jesteś uparty to zostaje nawigacja z androidem i do tego osmand. Nawet nie wiem czy takie coś na motek istnieje, poszukaj, tak na szybko wymyśliłem. Nie wytrzymałem i sprawdziłem. Są takie nawigacje, choć ze starym androidem, nie wiem czy osmand pójdzie. I drugie wyjście - wodoodporne ekrany pod Android auto/ carplay, ale tu znów wchodzą w grę kable więc w to bym nie szedł.
  15. arthurr

    Benelli TRK 702x 2023

    Jednocylindrowców bym w to nie mieszał, tu bariera wagowa może iść zdecydowanie w dół
×