Skocz do zawartości

arthurr

Użytkownik
  • Zawartość

    2588
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    30

arthurr last won the day on 20 Czerwiec

arthurr had the most liked content!

Reputacja

4175 Excellent

1 obserwujący

O arthurr

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Orzesze/ Górny Śląsk
  • Motocykl
    TR650; KLR250
  • Przebieg
    duży

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    4312693

Ostatnie wizyty

2247 wyświetleń profilu
  1. Swego czasu długo wisiało ogłoszenie chyba z 10 sztukami tych motkow. Prawdopodobnie z armii. Nawet pytałem ale były trudności z komunikacją.
  2. arthurr

    G650 GS

    @mario2007, to, że ty pojechałeś po coś tam, kupiłeś co innego i i tak jesteś zadowolony i teraz mówisz, że tak miało być, to nie znaczy, że to jedynie słuszną droga i prawda objawiona. Ciśniesz chłopu zgrabną blondynkę, kiedy on sobie wymyślił postawną rudą. Może i blondyna obiektywnie lepsza, ale tu nie ma miejsca na obiektywizm. Gość że wymyślił singla - niech idzie w singla że wszystkimi tego konsekwencjami. Czy on gdzieś pyta jaki model kupić?
  3. arthurr

    Kącik szperacza

    Oo, rozmiar do mojego dziwoląga Ale.. nie chcę, nie musisz mi kupować, chyba jednak wolę nowe..
  4. Nie da rady odzyskać, łamie się, jest strasznie sztywna
  5. Rozgrzej silnik i ponów pomiary napięcia na alternatorze. Wszystko wskazuje na stator, jakiś wysyp ostatnio..
  6. arthurr

    G650 GS

    Nie każdego
  7. arthurr

    Kącik szperacza

    To nie ma sensu, w AliExpress trzeba zamawiać pojedynczo bo tylko wtedy jest szansa na bezpłatną przesyłkę i większa szansa na uniknięcie opłat celnych.
  8. arthurr

    [K] Regulator napięcia do Twina pilnie poszukiwany

    O tym pisałem i tu może być przyczyna tych "dobrych" pomiarów z pierwszego posta
  9. arthurr

    [K] Regulator napięcia do Twina pilnie poszukiwany

    Cenna uwaga, zapomniałem o tym napisać. Ma być zmienne. Z tego co ja gdzieś poznajdowalem, to na wolnych ma być ponad 20, na roboczych (ze 4 tys) do 60. Ważne żeby było jak najrówniej.
  10. arthurr

    [K] Regulator napięcia do Twina pilnie poszukiwany

    Spore różnice napięć na tym alternatorze.. mierzylas na rozgrzanym moto? Zimny może pokazywać dobrze a po rozgrzaniu tracić ladowanie. Pomiary na podwyższonych obrotach były? Pomierz jeszcze przebicia, czyli każdy kabel po kolei z masą napiecie... nie powinno nic albo prawie nic pokazywac... Też nie bardzo wierzę w regulator, jeszcze nie słyszałem żeby w twinie padł..
  11. GTL nie, ale jeśli chodzi o turystyczne motocykle - jestem fanem Yamahy FJR. Anegdota: w moim pierwszym sezonie z GS1200 umówiłem się z kumplami ma popołudniową przejażdżkę. Dwóch na fjr-kach przyjechali donie więc chcieli żebym ich poprowadził - obwiózł. No to pojechałem białymi drogami. Same asfalty w malowniczej scenerii, bardzo przyjemne. Tyle że chłopaki coś odstawali, nie nadążali jakoś. Po jakich 30 km stanęliśmy na chwilę a oni zaczynają narzekać, że co za drogi, że trzęsie, że nie da się jechać.. no i faktycznie sobie przypomniałem jak to było jeszcze w zeszłym roku na fjr. Każda gorsza droga to zaciskanie zębów i myśli, co tam się właśnie rozwala, co odkręca, które mocowania plastików się wyłamują. Oczywiście w motocyklu noc takiego się nie działo, ale w głowie było.. Dlatego w pełni rozumiem nawijanie kilometrów asfaltami gs-em 1200 bo on zwyczajnie nie czuje gorszej jakości asfaltu. Zawieszenie jest zestrojone - moim zdaniem - właśnie pod takie podróże. Ja wiem że teraz napiszesz, że gtl to nie fjr, że to wręcz płynie niezależnie od rodzaju drogi.. ale nie. Wg mnie akurat drogowy target dla tych dwóch motocykli jest ten sam. Najlepiej się czują mając pod kołami dobry asfalt.
  12. Złota czcionka!! Każdemu to co go kręci. Amen.
  13. Pojedź takim GTL po asfalcie gorszej jakości... wtedy zrozumiesz
  14. @Pawel, przecież napisał że chce się lansować. A skośnookim się nie da
  15. Jesteś klientem docelowym AJP PR7...
×