Skocz do zawartości

arthurr

Użytkownik
  • Zawartość

    3 137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    47

arthurr last won the day on 29 Czerwiec

arthurr had the most liked content!

Reputacja

5 397 Excellent

1 obserwujący

O arthurr

  • Tytuł
    sentymentalny koneser motoryzacyjny ;)
  • Urodziny 25.05.1975

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Orzesze/ Górny Śląsk
  • Motocykl
    TR650; KLR250
  • Przebieg
    duży

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    4312693

Ostatnie wizyty

5 488 wyświetleń profilu
  1. arthurr

    [S] husqvarna TR650

    Mój wybór także padł na innego nabywcę, dziękuję za uwagę
  2. Odpal na nim osmanda i wyznacz trasę z preferencją dróg nieutwardzonych ponad 100 km. Wróć i napisz ile trwało wznaczenie trasy. Przejedź się kawałek i opisz opóźnienia. Serio, poproszę.
  3. arthurr

    Zdalne kontrolery do smartfona lub nawigacji

    Czegoś nie rozumiem.. a to nie miało być właśnie do obsługi podczas jazdy? Na postoju to sobie można dowolnie grzebać w telefonie/ nawigacji bez tego cudownego urządzenia..
  4. arthurr

    [S] husqvarna TR650

    Nie mam bladego pojęcia..nie miałem go wyjętego, nawet nie wiem jak wyglądają mocowania.
  5. arthurr

    Szczęśliwe powroty / meldunki ;)

    ja wożę po 3 motocykle na przyczepce, pasy siłą rzeczy są baaardzo wąsko. Ale motocykl nie ma szans się "wywinąć" bo koło trzyma ramka.
  6. arthurr

    Szczęśliwe powroty / meldunki ;)

    ... a to dlatego, że mają dociągać motocykl do punktu podparcia z przodu. Tak jak @Marcin N masz zapięte, w skrajnej sytuacji motocykl może się przemieścić pod przednimi pasami jeśli tylne nie dociągają go do jakiegoś konkretnego punktu
  7. arthurr

    Szczęśliwe powroty / meldunki ;)

    Oj, serio, źle..
  8. arthurr

    [S] husqvarna TR650

    Komu huskę? https://www.olx.pl/d/oferta/husqvarna-tr650-tr-650-terra-strada-g650gs-CID5-ID10nWB5.html Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka
  9. Zaznaczam: to nie była renowacja. Motocykl w momencie zakupu był brzydki, zapuszczony ale technicznie się bronił. Zrobiłem z nim co trzeba żeby spełniał moje specyficzne wymagania. Nie wiem, który z dwóch zostanie. Póki co jestem po wyjeździe na zlot- wrażenia pozytywne. Co zrobilem: technicznie było tego niewiele. Zmieniłem praktycznie całe hamulce - stare ostały się korpusy zacisków i tylna pompa. Zmieniłem łożyska w tylnym kole, olej w lagach, założyłem nowe zębatki napędu z wersji S (miał z wersji E, dwójka i czwórka w takiej konfiguracji były zbędne). Schowałem wtyczki i kilka sterowników zza czachy do zgrabnej puszki. Z rzeczy wizualnych, poprawiających komfort przemieszczania się to wszystko widać. Przerobiona kanapa, dołożony stelaż pod bagaż z dodatkowym kanistrem (teraz mam zasięgu ponad 300 km), grzane manetki, ladowarka, uchwyt telefonu. Z przodu sprawdzony już zestaw - szyba rade garage plus chińskie biledy. To tyle, dziękuję za uwagę, do następnej rzeźby
  10. Dalej to już standard. Gromadzenie gratów, sprawdzanie, co trzeba wymienić/ naprawić, kombinacje jak powiesić niestandardowe elementy.. Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka Nagły atak szalonego spawacza.. Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka No i efekt prawie finalny. Prawie, bo zawsze jeszcze coś można zmodyfikować, dołożyć, ująć, zmienić. Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka
  11. Wcześniej były przygotowania do przeglądu. Migacze od@coolluk , lampa od fmx, blotnik i tylne światło które dostałem w pakiecie z motocyklem i można jechać. Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka
  12. Mam motocykl. Nie mam za dużo czasu. Za dużo wolnej gotówki też nie. Wypadałoby się nie interesować tym co codziennie olx wypluwa. Tyle że.. już dawno nie interesuje mnie co wypada a co nie. Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka Zakup trochę ryzykowny, bo "na niemca", ryzyko podjąłem i.. Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka
  13. Dalekie podróże trialem? To jakiś wyższy poziom samozaparcia..
  14. Myślę że zdejmowana. Ale mogę się mylić.
×