-
Zawartość
54 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Posty dodane przez Dziadek Faworek
-
-
-
i wszyscy isotte macie?
-
dobra, czyli karton na wzór, blacha 2mm, obojętne czy RM czy ChGW, kątówka, pilnik i zestaw do przyszywania palcy :-)
- 1
-
Dnia 21.11.2020 o 11:21, Dziadek napisał:tak ta półka pod navi jest przykręcona do mocowania isotty
Jak ci się isotta sprawdza?
-
11 godzin temu, Dziadek napisał:Rysunku nie mam, prosta sprawa : szablon z tektury, blacha 2mm, kątówka, wiertarka i zrobione .
A to mocowanie szyby? Masz szybę isotta? Bo bardzo podobne mocowanie
-
o właśnie takie coś!, masz rysunek techniczny? doszła mi szyba isotta która ma też mocowanie do górnej półki więc mógłym spokojnie nawiązać.
by the way, ciekawe co zrobiłem, że powiadominia mi nie dochodzą
-
dobra, niniejszym odszczekuję głośno nazwanie rozwiązania @dakarowy dziadowskim :-)
idąc tropem kabelków i ludzików co się tam w środku za rączki trzymają i prąd przekazują:
- halogen podłączony pod światło pozycyjne, z możliwością odłączania, czy cały prąd do lampy idzie przez jeden bezpiecznik? bo to w sumie max będzie 60W główne plus 40W halogen. Bezpiecznik da radę?
i jeszcze jedno, @dakarowy, kable mocowałeś wewnątrz lampy czy jakoś połączenia zmieściłes w obudowie zegara?
-
w końcu doszedł termistor DAEWOO, działa gra i bucy :-)
-
I zagadka rowiązana! Założyłem stary termistor, zamontowałem go właściwie a nie do góry nogami i TADAM!!!! Działa!
podejrzewam, że działałby również z innym termistorem, powiedzmy 2k które łatwiej kupić gdyby go poprawnie przy pompie zamontować i poczekać wystarczająco długo.. Na szczęście, dziękipodpowiedzi @Jarek i @Dziadek, poczekałem dokładnie 40s i żółta dioda zaczęła świecić.
aha, po zatankowaniu dioda zgasła
- 8
-
ale jaja, było założone do góry nogami :-)
no to na garage i do roboty. Aha, czujnik z TICO jeszcze nie doszedł, eksperymentuje z termistorem 2k. Termistory mają jakąś polaryzację?
-
nowy czujnik założony, kable wszystkie sprawdzone, są ok. a dalej nie rabotajet.... Do baku nalałem litr benzyny żeby pompa na sucho nie chodziła i wiesz co? Jak wyciągnąłem pompę termistor był mokry od benzyny..... Dokładnie się szui przyjrzałem i jego dno jest jakieś 2-4mm poniżej sitki na ssawce. No chyba ktoś grzebał i przegrzebał. Wiesz na jakiej wysokości, licząc od końca pręcika do którego przymocowany jest termistor ma być jego dno?
-
ok, dzięki Dziadek.
-
58 minut temu, dakarowy napisał:To co z Ciebie za dziadek, jak dziadowanie Ciebie nie interesuje?
Mój też miał homologację, mało tego, z tym oświetleniem bez problemu przeszedł przegląd
Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Jam jest Dziadek Faworek :-)
jest jakiś wolny slot z napięciem w Wieśku czy nie? Naprawdę chce to uczciwie na przekaźniku zrobić
-
Nie interesuje mnie przecinanie kabelków ani inne dziadowanie. Mnie chodzi raczej o to, czy w istalacji Wiesława jest kostka którą można wykorzystać do zasilenia leda. O drogi publiczne się nie boję, mój ma homologację.
-
robił ktoś pałąk taki jak do ADV dla XCountry? Chodzi o to żeby szedł nad zegarami, szybę i tak wysoką zakładam. Jeśli tak, wdzięczny będę za rysunek z wymiarami. Może być na piasku byle czytelny :-)
-
mam taką na karbid, nafta się nie ulewa :-)
- 1
-
-
Cześć!
do dzielnego Wiesława chce dołożyć dodatkowy halogen. Chce to tak podłączyć by
- zapalało się niezależnie od mijania
- nie było wprost podpięte pod aku tylko gdzieś z przodu
- można było wyłączać światło mijania (obsesyjnie się boje przeciążenia alternatora)
ktos coś takiego już pewnie wykombinował
-
3 minuty temu, Marcin N napisał:Cienkie aku nie jest dobre dla tych motocykli. Wręcz zaleca się mieć bardzo dobre aku
CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country
taptarapta
Wiem, nowy czeka na założenie. Dłubiąc przy czujniku rezerwy trochę aku rozładowałem.
Główny wątek to czujnik rezerwy i prądy po drutach błądzące.
-
Masy ok, na bialoniebieskim przed termistorem napięcie koło 10V, może tak być bo aku raczej cienkie.
-
który układ w zegarze jest odpowiedzialny za kontrolkę? Pytam na zapas bo jak założż nowy czujnik i dalej nie będzie działać to gdzieś muszę zacząć poszukiwania. W kontrolce powinna być żarówka 1,2W?
Dioda/żarówka świeci. Więc ona jest ok. Jak multimetrem nastawonym na "pikanie" sprawdzałem białoniebieski to pikało więc ten drut jest ok. Jeszcze raz masy posprawdzam. Niestety cudo z TICO dojdzie pojutrze
-
11 godzin temu, Dziadek Faworek napisał:który układ w zegarze jest odpowiedzialny za kontrolkę? Pytam na zapas bo jak założż nowy czujnik i dalej nie będzie działać to gdzieś muszę zacząć poszukiwania. W kontrolce powinna być żarówka 1,2W?
-
Godzinę temu, Dziadek napisał:Gdzieś mam te bebechy na wierzchu pomierzę raz jeszcze i wrzucę wszelkie dane dla potomnych
-
4 minuty temu, Dziadek napisał:Nie bardzo wiem co rozumiesz przez "zasilanie" . Jedna z końcówek termistora podłączona jest do masy ( na wtyczce pompy paliwa pin 2 - kabel brązowy ) druga do pinu 25 we wtyczce zegara (na wtyczce pompy paliwa pin 3 ), prąd płynie przez termistor cały czas i w zależności od oporu termistora, a co za tym idzie napięcia na pinie 25 w zegarze układ włącza lub wyłącza kontrolkę. Tak, że nie próbuj zwierać tych przewodów prowadzących do termistora bo zegarek może zrobić kuku
Dobra, o to mi chodziło. Ponieważ mało cierpliwy jestem kupiłem termistor, nie było 1,5k więc wziąłem 1k, zamontowałem i dupa. Ale jeśli piszesz, że układ sterowany jest napięciem to faktycznie 1k może nie zadziałać.
Osłony lag G650 X Country
na Nasze samoróbki i modyfikacje
Napisano · Report reply
to jest Marzotti Shiwer 45, na dole mam 2 otwory, zdają się mieć kąt 120stopni, muszę sprawdzić