Skocz do zawartości

SlaWny

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

O SlaWny

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Szczecin
  • Motocykl
    F650 GS po lifcie
  1. Może komuś przyda się taka wiedza w postaci zdjęć - wiązka elektryczna od licznika całkowicie wyciągnięta na zewnątrz celem położenia nowych przewodów :)
  2. Dzięki, ale muszę poprowadzić zupełnie nowy odcinek. Faktycznie dobrze mówisz, należy podstawkę od aku usunąć i będzie lepszy dostęp do przewodów. Największy problem wydaje mi się już po naprawie tj. poprawna izolacja przewodów. Jednym kawałkiem izolacji raczej jest to nie możliwe, trzeba ciąć izolację. Nie znam się, ale wydaje mi się, że izolacja taśmowa parciana będzie chyba lepsza ?
  3. Opiszę problem w najkrótszy sposób. Praktycznie od kupna motoru miałem problem z zegarem, wracam do odstawionego motoru w garażu a tutaj raz zmieniała się wcześniej prawidłowo ustawiona godzina na inną godzinę, innym razem godzina zerowała się. Potrafił również skasować się licznik kilometrów dystansowych – stojący motor w garażu. W ostatnim czasie nie mogłem wyłączyć ABS`u na włączonym silniku. Jak naciskałem długo przycisk ABS – abs nie wyłączał się, w przypadku kiedyś długo naciskałem przycisk ABS i jednocześnie ruszałem przewodami głęboko za przyciskiem w okolicach różnych przewodów – abs potrafił się wyłączyć. Raz kiedyś podczas ruszania przewodami, aby jednocześnie wyłączyć takim sposobem ABS – wyzerował się zegar. Jeszcze kiedyś – może z dwa razy miałem problem z obrotomierzem oraz prędkościomierzem – podczas jazdy zegary potrafiły drgać a wskazówki iść coraz wyżej, albo opaść … Po ponownym uruchomieniu motoru wszystko wracało do normy. Co zrobiłem na chwile obecną – przejrzałem przełącznik ABS – jest ok. Wymieniłem przewód od przełącznika ABS aż za główkę ramy. Zabieram się za rozpruwanie instalacji od licznika. Moje pytanie brzmi – do jakiego punktu idzie instalacja od licznika ? Chcę położyć nowe przewody dla wszystkich 10 przewodów. Wiem, że dwa wracają do licznika – jeden to lampa ABS drugi to prawdopodobnie lampka rezerwy, pozostałe osiem przewodów biegnie po prawej stronie pod akumulatorem. Dalej to chyba w okolice gałki regulującej twardość amortyzatora ? czy tak jest ? Bardzo proszę o jakieś wskazówki … za bardzo nie potrafię czytać schematu instalacji elektrycznej. Wydaje mi się, że muszę położyć nową wiązkę …. Ciężko wszystko pruć …. Czy te osiem przewodów idzie po całej długości w jedno miejsce ? Od którego miejsca najlepiej je odciąć aby poprowadzić nowe do licznika ? Dziękuję za wszelką pomoc.
  4. SlaWny

    Serdecznie witam Wszystkich :)

    Bardziej się nie da :P
  5. Hej, mam podobną sytuację. Jak poradziłeś sobie z tym problemem. Pozdr.
  6. Hej, mam bardzo podobny przypadek. Czy robileś coś w tym kierunku ?
  7. Hej, w moim przypadku sprawa jest bardzo zbliżona. Czy już uporałeś się z tematem ?
  8. Hej, jestem posiadaczem f650 GS z 2007 r., po lifcie, egzemplarz obniżany. Pozdrawiam, SlaW.
×