Skocz do zawartości

jackx

Użytkownik
  • Zawartość

    1 279
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    6

Posty dodane przez jackx


  1. Okej, to poszperałem w mailach i wyciągach z kont - gmail jednak rządzi ;)

    kosztowało mnie te szpeje tyle:

    damper: 86 + 20 Eur

    kosa 25 + 10 Eur

    linki HEL nóweczki 299 PLN

    amorek z kołem - 1050 PLN.

    Uwaga, na kole nie jeździłem jak wspomniałem ale widać że dostało trochę po dupie i w jedny miejscu ma pionowe bicie ok 3 mm. Trzeba by je rozpleść i wyprostować obręcz na stosownym przyrządzie żeby było porządnie zrobione, lub poluzować parę szprych i podprostować na prasie to wklepane miejsce.

    Lagi mają kilka ubytków chromu o powiechrzni do 2 - 3 mm2. po przejechaniu jakiś 10 tys km puscił jeden uszczelniacz. Wymieniłem je na jakieś zastępniki budżetowe i po 100 km puscił jeden znowu. Zakładam, że chromy trzeba by pouzupełniać i założyć dobre uszczeniacze. Poza tym prosciutkie i działają ładnie.

    Tylny damper, przewody i kosa w bardzo dobrym stanie.

    Zgodnie z objetnicą sprzedaję za 70% ceny nabycia czyli wychodzi mi 1350 PLN caość. Dorzucę zębatkę zdawczą :)

    Jarku, Vengosh, maj, dogadajcie się :)


  2. Mam w garażu cudny komplet zmieniający zwykłe bądź obniżane GSy w Dakara! WOW! kompletowałem te szpeje przez 2 latka a teraz sprzedaję w całości gdyż GS zmienił właściciela na standardowym zawieszeniu.. Zakładasz i masz Daka, no... tylko bez naklejek ;)

    Wygląda to tak:

    https://plus.google.com/photos/116055106249619228106/albums/5957727780075901457

    Historia nie jest ani prost ani krótka.

    Najpierw kupiłem i założyłem tylny damper na niemieckim ebaju.

    Potem z litości (po tym jak widział że zawsze podkładam deseczkę pod stopkę, PREZES Paweł znalazl mi długą dakarową stopkę z niemczech, zakupił i podesłał - o dzięki o Efendi!

    Nasz zacny forumowicz Megagame stwierdził że jest zbyt narowisty na starndardowy widelec dakara i skubaniec zmienił całe zawieszenie na jakiś motocrossowy hardcore po czym sprzedał mi dakarowe widełki z felgą 21" - na widełkach jeździłem, na kole nie.

    Okazało się oczywiście, że trzeba założyć dłuższe przewody hamulcowe i tu z pomocą przyszła renomowana firma HEL - stalowy oplot 1 klasa - wersja do ABS..

    Wszystko jest sprawne. stan całości określam na bardzo dobry a rury lag na dostateczny- mają minimalne uszkodzenia po uderzeniach kamyków. profesjonalna firma potrafi to zregenerować bez chromowania całości.

    Czy są w ogóle chętni na taki zestaw?

    W wolnej chwili prawdzę za ile te szpeje nabyłem i standartowo w takiej sytuacji zaproponuję cenę 70% zakupu. Nie za wiele na tym zawieszneu latałem - pewnie < 10 kkm.

    Zdrówka,

    jacx


  3. Cenę musiałbym zbić niestety, ale jestem otwarty na propozycje ;D

    Cena jest sprawą umowną :)

    Uważaj na tego z allegro. Nie ma F650GS z rocznika 2009 - były już tylko G650GS z czarnym silnikiem. Produkcja zakończyła się w 10.2007 To świadczy o tym, że to jakiś cwaniaczek i pewnie nie bedzie mial pelnej dokumentacji motocykla. poza tym jego nr tel zaczyna sie na 666... :evil:


  4. rozumiem, że zmieniasz na Junaka z koszulki Młodego? ;-) :beer:

    Junaka to bym chyba nie chciał, bo porem nie można się wyleczyć z klimatu "Junak 4ever" :)

    Jak GS pójdzie na lejdisowym zawiasie, to będziesz miał okazje na zawiaskę dakarową po forumowej promocji ;)


  5. Nikt nie kupuje, każdy współczuje :) To bardzo miłe i bardzo Wam dziękuję.

    Puszczam ogłoszenie na otomoto i of kors zasilę treścią nowy, amarantowy portal Logana. Powodzenia Logan, w młodzieży siła ;) A dakars'a byś nie chciał???


  6. No więc stało się :(

    Bolesna ale prawdziwa kalkulacja potrzeb zmusza mnie do sprzedaży motocykla, na którym i tak nie mam kiedy pośmigać. Do rzeczy.. jak mawiają tragarze:

    F650GS r.2007, czarny, kupiony jako lejdis od Motomirka w 2009 z przebiegiem 1200 km - był demo w salonie w Hagen.

    W 2011 podwyższone zawieszenie do wersji Dakar - kto zna dakars'a to zna a kto nie, przypominam http://f650gs.pl/topic/1292-dakar-s/

    Aktualnie:

    Przebieg prawie 30.000km

    ABS

    jackx'oiler http://f650gs.pl/topic/421-jackxs-oiler/

    podrzewane manety

    światła awaryjne

    uchwyt do nawi z pokrowcem kroploszczelnym http://f650gs.pl/topic/413-motocyklowy-gps/page__view__findpost__p__6955

    gmole górne SW-motech

    wyposażenie dodatkowe:

    stelaże i kufry boczne alu Touratech Zega z kompletem sakw, stolikiem aluminiowym i kanistrami 2x5l z mocowaniami na pasy: http://f650gs.pl/topic/335-stolik-na-kufry-zega/

    lusterka Touratech

    podwyższana szyba

    kufer centralny oryginalny BMW z dopasowanym bębenkiem zamka - stan idealny - 2x założony na motocykl.

    oryginalny tankbag po remoncie u kuśnierza :)

    zawieszenie od Dakara, trochę już eksploatowane ale skuteczne - nowy uszczelniacz i olej w lewej ladze :)

    stan techniczny:

    nowy napęd, klocki przednie, olej, filtr oleju, wszystko wymieniane przed Bieszczadami albo na Bieszczaczach - dzięki Mariusz :)

    Ogólnie chciałem zaoferować sprzedaż na zawieszeniu oryginalnym i jako opcję zestaw podwyższający.

    Wyposażenie dodatkowe mogę sprzedaż w komplecie (najchętniej) lub oddzielnie.

    Ad rem, pecunia opus.. więc ceny są rozsądne ale nie promocyjne:

    GS na zawieszeniu leidis z oilerem i gmolami: 17.500 PLN

    Zestaw podwyższający do Dakara - 2.500 PLN

    a w nim:

    - widelec przedni z kilkoma odpryskami chromu na rurach - ach jak ten megagame jeździł!

    - tylny damper z niemieckiego ebaja

    - boczna stopka od Dakara of course

    - komplet dłuższych linek hamulcowych HEL

    - obręcz 21" - uderzona w jednym miejscu - do prostowania.

    wyposażenie dodatkowe:

    - kufer centralny (nówka) 800 PLN - salon >1100 PLN

    - stelaż i kufry Touratech ZEGA ze stolikiem, kanistrami, sakwami i naklejką ADV :) 1600 PLN

    - lusterka Touratech 150 PLN

    - szyba podwyższana 100 PLN

    - tankbag 100 PLN

    Nie ukrywam, że zależy mi na sprzedaży całości i najlepiej w dobre ręce. Nie sprzedaję niczego dopóki nie sprzedam motocykla - no może te ZEGI + stelaż

    Pewnie mnie wyśmiejecie za te ceny, ale wiem ile w ten motocykl włożyłem.. i tak założyłem dość konkretną amortyzację. A poza tym potrzebuję nieograniczonych ilości gotówki :)

    No więc polecam mojego Dakars'a na forum a za tydzień wystawię na alledrogo - mozę w końcu coś tam sprzedam

    Zdrówka wszystkim, idę się teraz upodlić :drinkbeer: bo tka też się czuję.

    Przyjmuję połączenia pod nr 781 400 522 i maile na skrzynkę forumową.


  7. Kiedyś kupiłem łożyska główki ramy firmy all-balls, i szybko się w nich popsuły bieżnie choć jestem w 100% pewien prawidłowego montażu. Za to wszystkie all-balls nie wykazywały śladów zużycia :D

    Ciekaw jestem opinii z użytkowania MiKo. Mój lateksowy korek winny w ogóle nie ma tendencji do odkształcania się jak na fotce ze starą i nową rolką. Ciągle jest jak nowy prost o balona wyjęty :D


  8. Czyli watów się nie oszuka. Dzięki za odpowiedź.

    No to nie dokładnie tak. Znaczy fizyki nie oszukasz. ale sprawność LED jest kolosalnie większa niż żarówek żarnikowych. Ter pierwsze nawet >50% energii emitują jako światło a żarówki niestety kilka % - ogólnie 10 razy mniej. Innymi słowy: żarówka około 10 lm/W, LED nawet 100 lm/W - i to są dane praktyczne w bo w laboratoriach to LEDy mają już takie parametry że ludzki musk nie obejmuje :D


  9. A czy któryś z kolegów używał Micro Controlled Chain Oiler tzw. McCoi?

    http://www.mccoi.de/ wszystko napisane po krzyżacku, ale można trochę zrozumieć :)

    Wygląda na ciekawe urządzenie.

    Dobre!!! jakbym bardziej rozkminiał scalaki to bym taki zrobił. Zliczanie impulsów można wziąć z czujnika ABS albo zamontować dodatkowy rowerowy na kole i już wiadomo ile kropelek/minutę. To będzie projekt na zimę 2012-13 :D

×