Skocz do zawartości
lissek5

Sprzedam E65

Recommended Posts

Nie chcę kupić, ale to normalne przy tym silniku, że przy takim przebiegu trzeba robić remont silnika? :default_blink:

To chyba słaba opinia dla BMW 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ładna menda, wziąłbym chętnie,  ale i tak maszyn w stajni mam za dużo. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No te silniki nie cieszą się dobra opinią. Jak każdy coraz nowszy samochód. Na hamowni wyszło 220 KM z 333. No to remoncik i po remoncie pokazalo 321 KM. Przy okazji poprawiono błędy i inne wady. Niestety nowsze auta mają za  zadanie przejechać wyznaczoną  ilość km. To jest dokladnie wyliczone. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale to nie jest nowe auto, który to rok... 2001? No i BMW.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

2001 r ale miałem kiedyś E38 z 1994 roku i to był samochód:) Ogólnie o BMW trzeba dbać i jak się idzie kupić cześć to kupuje a nie wychodzi po usłyszeniu ceny:)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sorki ale nie wierzę w ten przebieg. Nie możliwe żeby silnikowi coś było po tym przebiegu. No chyba, że był katowany całe życie ale do tego nie kupuje sie 7er

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
29 minut temu, Centrino napisał:

Sorki ale nie wierzę w ten przebieg. Nie możliwe żeby silnikowi coś było po tym przebiegu. No chyba, że był katowany całe życie ale do tego nie kupuje sie 7er

Różne są historie. Np znam babkę, co niezły biznes miała i na początku XXI wieku zakupiła Celic,ę :default_icon_eek:

W tamtych czasach, to było marzenie każdego chłopaka, co miał prawko. I co???

Od nowości do dziś fura ma już chyba ze czwarty silnik, tyle razy głupia baba go przegrzała. Niby dobrego japońca nie da się zajeb....ć, a popatrz.

Nie wiadomo kto i w jakich okolicznościach używał tego pojazdu - a jak w/w głupich nie brakuje.

Ale jak jest po remoncie, wydruki z hamowni są, jak zawiecha, środek i lakier ok to prima sort, brać i już ..... W końcu to 15- letnia fura.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

celica z początku wieku XXI to zapewne przedliftowa 7 generacji 1.8 vvt-i . to nie jest trudne skończyć ten motor - on sam się kończył bo pił oliwę wiadrami . a że toyota wymieniała te silniki na poliftowe tylko serwisowanym u siebie autom to inna sprawa - robili to za darmo dobrym wiernym klientom . a pani mogła sobie wymienić używkę na używkę i tak w kółko . ten silnik się nie nadaje do remontu , remont to nowy dół .  przegrzanie tego silnika jest mało możliwe - katowaliśmy te auta wielokrotnie na torach i drogach , temperatura trzyma się zawsze normalna , natomiast oleju ubywa cały czas...

co do BMW - nie mam zdania czy przebieg prawdziwy czy nie . jeżeli było serwisowane to nie problem zbadać , mądry odczyta ze sterownika abs , liczników , sterownika silnika albo skrzyni jak nie było serwisowane w bmw . mądry weźmie parę stówek , tyle ile za zmianę tego wszystkiego na dowolny podany przez klienta przebieg :default_biggrin:. 4.4  to nie jest łatwy silnik w obsłudze , miewał narowy  . bezpieczne było 3.5 albo stare 4.0 - nasze firmowe x5 4.4 też padło po 145 tysiącach  i nikt nie wie czemu . na szczęście padło rok po sprzedaniu :default_biggrin: ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@mario2007 jak ktoś ma takie marzenie, szuka - to właśnie ma maszynę po remoncie,  zdatną,  przystosowaną  do jazdy. 

Są tu też takie przypadki, że niektórzy zwyczajnie lubią szukać - ale na hobby nic nie poradzisz. 

Dla mnie zwyczajnie fura jest spoko,  opis jest ok,  i jak bym szukał, to pewnie bym pojechał looknąć .  Ale ja to dziwny jestem - szukam, analizuje, znajduje, kupuje i po temacie. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

auto jest zajefajne , nic do niego nie mam . natomiast realnie - miałem w życiu trzy beemki na czterech kołach i czwartej raczej już nie kupię . koszty eksploatacji auta tej marki /właściwej rzecz jasna , nie przy użyciu tylko dystrybutora paliwa na stacji .../ są jak dla mnie zbyt wysokie . poza tym wożenie tylko własnego tyłka w limuzynie tej klasy w moim przypadku nie ma sensu . 

w związku z powyższym kupiłem takie cuś :default_biggrin: :

 

jb-polo-fun.jpg

na chwilę , nie mam czym jeździć bo mnie klienty wszystko zabrały . za miesiąc zapewne pójdzie do ludzi - ktoś się będzie cieszył . 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 minut temu, mario2007 napisał:

 

w związku z powyższym kupiłem takie cuś :default_biggrin: :

 

jb-polo-fun.jpg

 

Nie bardzo się jest czym chwalić...... prawie jak Multipla:default_biggrin:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no nie sądzę że to multipla - zmień okulary :default_biggrin: . to jest polo fun , bardzo rzadki model tego popularnego pojazdu .  a chwalić się nie ma czym , taczki jak każde inne tyle że fajnie wyglądające i w świetnym stanie - była własność jedynego właściciela , pracownika vw w wolfsburgu .  ale to temat o 745 a nie o dupowozach ... 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

11 minut temu, mario2007 napisał:

no nie sądzę że to multipla - zmień okulary :default_biggrin: . to jest polo fun , bardzo rzadki model tego popularnego pojazdu .  a chwalić się nie ma czym , taczki jak każde inne tyle że fajnie wyglądające i w świetnym stanie - była własność jedynego właściciela , pracownika vw w wolfsburgu .  ale to temat o 745 a nie o dupowozach ... 

 

15 minut temu, ZWIERZ napisał:

Nie bardzo się jest czym chwalić...... prawie jak Multipla:default_biggrin:

 każdy jeździ czym lubi, ale jak rzadki model to będziesz miał problemy z dostępem do części 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@mario2007 też jestem zdania,  że jeżdżę tym, co mi jest potrzebne.  

Stąd m.in trzymam samuraj 1991r  ;-) 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zainwestowałem w siedzenia od crx'a i jakoś daję radę, ale mam pewność,  że z domu wyjadę i do domu wrócę - i to nie na lawecie :-)) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem wcześniejszą E38 i tam silnik miał 500 tyś i cykal aż miło. Ale to był silnik nie do zajechania. Nie mam co kryć ja dbam o samochody. Ale fakt jest taki, ze ceny i utrzymanie seri 7 kosztuje. Wiem bo sam wpakował em przeszlo 10 tyś. Ale ta marke sie kocha i już. 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ni chu chu ten sam - w e38 miałeś M62B44 a w 65 , 66 , 67 mamy N62B44A . różnica jest niestety spora , zwłaszcza w trwałości :default_biggrin:. te drobne różnice literowe gdy zmienia się M na N potrafią zabić finansowo właściciela nowszej serii . stare M62 było pancerne , N62 jest takie jak inne enki - moim zdaniem gówniane .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to ty miałeś kolego  4.0 a nie 4.4 , to inny silnik . pancerny w porównaniu z tym szajsem od 2004 roku . szajsem - z całym poważaniem dla szacownej firmy . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mario dobrze gada, już m54 z pierd. uszczelniaczami zaworowymi jest niewypałem i ta ich norma 1L na 1000km haha koń by się uśmiał. Kiedyś miałem chęć na e65 lecz niestety auta z tej epoki nie należą do trwałych a nowej skarbonki nie szukam, mam jeszcze starą świnkę.

Chętnie bym kupił e38 z pancernym m60b40 w fajnym stanie. Niestety ale po oględzinach kilku sztuk odpuściłem temat, gdyż kupić można za 30.000zł i włożyć 15k czy 20k wtedy może będzie ok. 

 

Edytowane przez siwy1505

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

15 godzin temu, martab99 napisał:

Kupić czy nie, poszukać warto :default_biggrin:

.....  sprawdź co znaczy pało

.... * - usunięto przez admina

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×