mario2007

Użytkownik
  • Zawartość

    1347
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

507 Excellent

O mario2007

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 02.12.1961

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    wrocław
  • Motocykl
    F700GS
  • Przebieg
    mikry

Ostatnie wizyty

700 wyświetleń profilu
  1. na razie rozmawiam z serwisem na temat gwarancji a w zasadzie jej utrzymania , po wymianie sprężyn na progresywne hyperpro -30 mm . chyba damy radę . w końcu w katalogu touratecha ukazała się informacja że są takie same do zwykłego zawiasu i ESA . w wersji "papierowej" nic na ten temat nie ma - tylko w internetowej . powód zmiany - przypasowała mojemu tyłkowi kanapa komfortowa a że jest wyższa to coś trzeba zrobić z zawieszeniem .
  2. nie jest powiedziane że ja w ogóle będę chciał toto sprzedać , ale zadzwonić może . kwestie proktologiczne mam pod kontrolą - co zainteresowanym moim przecennym zdrowiem również polecam
  3. zadzwoń w maju 2020
  4. G650GS Sertao , F650GS nazywał Dakar .
  5. zobaczysz na najblizszych targach w słonecznej Italii . nawet chłopaki z serwisu nic nie wiedzą - albo palą głupa .
  6. autor miał na myśli przede wszystkim to , że twin ma swoje lata i nie jest konkurencyjny . a sucha miska faktycznie pozwala na niższy montaż zespołu napędowego . to popularne w wyścigowych samochodach , a w motocyklach pozwala na bezkarne latanie na kole . bezkarne czyli z ciągłym smarowaniem silnika . zmiana konstrukcji pozwoliła BMW na mniej skomplikowaną budowę zbiornika paliwa - koszty są niższe , zbiornik będzie na górze /ale niżej niż przy normalnym a nie pochylonym do przodu silniku / a nie pod tyłkiem . a że konkurencja poszła trochę do przodu to fakt - africa jest konkurencją f800gs i trzeba było coś z tym zrobić . KTM-a 1090 nie wspomnę , to ta sama klasa cenowa - może nie do końca w cennikach dealerów w Polsce , ale po pierwsze zawsze warto rozmawiać /a mozna , chłopaki też chcą coś sprzedać .../ , po drugie Niemcy po sezonie robią takie wyprzedaże że np jak kończyli z 1050 to było 8900 euro . można ? można . BMW musi się liczyć przede wszystkim z KTM - żarty się skończą gdy wejdzie to produkcji coś tańszego i mniej skomplikowanego jak 1090 . a wejdzie . yamaha też w końcu coś wymyśliła - może tracer 700 to nie jest konkurent f700gs /kurde jak na psie człowiek na tym wyglada , nawet przy moim wzroście , fuj / , tracer 900 to nie f800gs , ale nowa tenera może zrobić kuku . kawa nie ma ambicji w tym segmencie , przynajmniej nic nie słychać .
  7. olej temat , komuś zależało żeby było symetrycznie i jest . po co usprawniać usprawnione ? chyba że jesteś proekologiczny , wtedy to inna sprawa . tam zapewne nie ma już katalizatora...
  8. jak lagi nie są wyciągnięte do góry ponad półkę , to chyba tylko sprężyny .
  9. mastodont kurde , jak się napełni zbiorniki i kufry + pasażerka to pchać - żartowałem rzecz jasna . ktoś parę drobnych zainwestował w moto , nie służyło do stania w garażu jak moje . swoją drogą niski zawias + tłusta gruba kanapa touratecha to w sumie robi normalną wysokość siedzenia . nie kumam o co kaman pomysłodawcy .
  10. mało jeździłem f650gs , miałem cs z szybą wyższą fabryczną - wiało . ten motek jest tak skonstruowany że idealnej osłony raczej nie będzie . wąski jest z przodu i szyba jest również wąska - zmiana wysokosci /dakar itp/ + deflektor potrafią zrobić lepiej , ale tylko lepiej . to opinie ludzi którzy to zrobili . na cuda bym nie liczył .
  11. co do przyczepek - ilość ludzi wożąca motocykle na przyczepach z Niemiec w stronę ciepłych krajów jest porażająca . w pewnym momencie stojąc w horrendalnym korku /80 kilometrów z Monachium w kierunku Brenner , nie ma jak nie wierzyć w niemieckie radio.../ zacząłem się zastanawiać czy więcej motocykli jedzie sama czy na przyczepie . fryce nagminnie wożą na przyczepach po dwa-trzy motki i na miejscu zwalają i używają . i to jest dla mnie miła alternatywa zapier... na motku 1500 w celu polatania po Czarnogórze , Chorwacji czy alpach . złożenie się w trzy osoby na przyczepe nie stanowi problemu finansowego , odsprzedaż w razie czego jest natychmiastowa . a 1500 w klimce jest zachęcające . w razie czego mam 124 300d kombi z hakiem i klimką , wszystko się zapakuje bez problemu . wiem że puryści powiedzą że po to jest motek by się człowiek umęczył w trasie na urlop , ale ja zaczynam mieć odmienne zdanie .
  12. miałem z-technika w f800st , kupiłem za nieduże pieniądze używaną i po paru dniach poszła na półkę . była wyższa o 17 chyba cm od oryginału a zawirowania dawała jak najniższa w gs-ie . moim zdaniem badziewie - w f700gs mam givi airflow i różnica jest kosmiczna . z-technik wieje w gębę , potwierdzam . niestety do starego f650gs nie ma w ofercie i to jest największa wada airflow .
  13. z cyklu jak spier..... dobry motocykl . nawet nauki jazdy mają ładniejsze gmole .
  14. niską kanapę - ma stopkę centralną , nie ma centralki do niskiego zawiasu .
  15. ktoś kiedyś chciał kupić globus Wrocławia , ale to dawno było . se przypomniałem : "poproszę atrament do trzeciej klasy i globus Wrocławia" ...
  • Przyjaciele