mario2007

Użytkownik
  • Zawartość

    1745
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

723 Excellent

O mario2007

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 02.12.1961

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    wrocław
  • Motocykl
    F700GS
  • Przebieg
    mikry

Ostatnie wizyty

1437 wyświetleń profilu
  1. Mam w firmie kolegę - 195 wzrostu , chudy , żylasty , na moto od 17 roku życia / ma 41.../ prawko od trzech lat . Ostatnie trzy lata pałowania po poligonach jakąś CRF250 - i koniec . Zdrowie nie to , dwa rozwalone kolana - odpuścił i kupił sobie street tripla do latania z kolegami . Mistrzem w motocrosie nie zostanie a zdrowia szkoda ...
  2. Niem ma w tej chwili motocykla dla ludzi z krótkimi nogami którym można cokolwiek zrobic w terenie - to się wyklucza . Wiem po sobie że mnie to po prostu przerasta . Jak dożyję końca leasingu to sobie kupie następcę F800GT jak te one w BMW dojrzeją do wyprodukowania . Po prostu na F800ST nie miałem żadnej parkingówki ani zachwiania pod światłami . A terenu nie robię bo mi zdrowie miłe i proszę mnie nie namawiać . ST wjechałem za Pawłem w marcu na szosowych michałach po lodowisku na Przełęcz Jugowską więc dla mnie ten typ motocykla jest powiedzmy "odpowiedni" , bez kombinacji z obniżoną kanapą . Masz terenówkę kup sobie coś na szosę do robienia kilometrów - nie ma co dublować sprzętów w garażu . Crosa zawsze ktoś do błota podwiezie , nie trzeba się pałować na kołach ... . W końcu panowie są uczynni dla pań A , doradcom cofającym Cię do "przedszkola" podziękuj za dobre rady - zapewne genialni są bo całe życie nic innego nie robili ...
  3. Coś w tym jest - po zakupie BMW w Polsce trzeba mieć głęboki portfel , bardzo głęboki . Kupiłem kiedyś żonie salonowe 120d i mój portfel wie że to był głupi pomysł . Cieszył się klient który kupił ode mnie ...
  4. Miałem poprzednika czyli ZX 1.9D - mega wygodny pojazd , niestety brzydki jak noc bezksiężycowa szczególnie po mitsubishi galancie - żona mnie chciała ogolić . Ale to było w 1998 roku więc jeszcze tak nie straszył . Xsarę upalałem w wersji VTS 2.0 16V , to latało ...
  5. Lub jej wielokrotność , to działania cykliczne serwisów nakierowane na łupienie właścicieli ... . W lipcu mam przegląd
  6. Profilaktyka mój drogi , profilaktyka .
  7. Słowo którego nie ma w wikipedii . W skrócie to komora poprzez którą powietrze zassane przez silnik /działania silnika spalinowego nie będziemy sobie przypominać , zakładam że każdy ma tego świadomość.../ trafia do komór spalania . Na co to komu - to takie cuś do czego się łatwo wkłada filtr powietrza i rurki odprowadzające opary z silnika celem ich dopalenia . Również poprawia elastyczność silnika /to podobno , nie sprawdzałem / , wyścigowe konstrukcje tego ustrojstwa nie posiadają - tam im mniej puszek rezonansowych tym większa dzida . Regulacja zaworów /jeżeli sprawdzenie wykazuje odchyłki/ , wymiana świec , sprawdzanie łożysk kół , sprawdzenie zawieszenia , dokręcenie dynamometrem śrub , na koniec darmowe mycie . Pewnie o czymś zapomniałem ale wykaz czynności serwisowych jest w książce zwanej instrukcją/gwarancją a ona spoczywa w kufrze motocykla ...
  8. Nowy w 2017 z rocznika 2016 kosztował z max wyposażeniem koło 56-58 /bez kufrów.../ . wbrew pozorom wyprzedaż /wsparcie fabryki.../ w BMW to 1% ceny SRP . Reszta rzecz jasna do uzgodnienia ze sprzedawcą , ale max co można ugrać wraz z obniżką za rocznik to przy starym modelu było 11 % . czyli 49,9 mniej więcej do zapłacenia .i chyba dzisiaj również taniej nie będzie bo nie ma - nowy model zabija ceną nawet sprzedawców w BMW. ADV można jeszcze kupić w cenach 50-55 tysięcy końcowo w zależności od wyposażenia , ale to końcówki tematu . zwykłe wyginęły ... Cena jak na nalot słaba , aczkolwiek cena jest ceną i tyle .
  9. znaczy czas oddać na porządny serwis ....
  10. To zacznij poszukiwanie od zegarów . Tu nie ma miłych ludzi , są same wilki i lisy pustyni , po drugiej flaszce cytrynówki wyglądają już lepiej
  11. Może warto to podpiąć w salonie pod jakieś czytadło - może coś wyjdzie z testera . Jak nic to szukanie brakujących sprężynek , sprawdzanie przewodów podjedzonych przez myszy , zaśniedziałych wtyczek itd . może być cokolwiek , nawet przetarty/luźny kabel przy stacyjce .
  12. A tam , ja obstawiam nadmierne wibracje łańcucha , pewnie pufer trza lochować żeby ... i tak dalej , bo drosserklapa tandetnie zablindowana i ryksztosuje .
  13. kiedyś taki kolega zanabył na giełdzie audi A3 1.8T , później /ale w sumie dość szybko / okazało się że to "T" było tylko na tylnej klapie a motor miał zacne 125 koni , bez turbiny ...