Skocz do zawartości

mario2007

Użytkownik
  • Zawartość

    2320
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1202 Excellent

O mario2007

  • Tytuł
    Mario2007
  • Urodziny 02.12.1961

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Wrocław
  • Motocykl
    Tiger 800 XRX
  • Przebieg
    ......

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    brak

Ostatnie wizyty

2541 wyświetleń profilu
  1. mario2007

    Nowości z otomoto.pl, allegro, ebay…

    Myślałem że netto , ale jednak brutto . Okazja
  2. mario2007

    G 650 GS 2011 ex Rutkos

    Założone będą nowe opony Michelin Anakee3 - miały już być na kołach ale mróz mnie z garażu wygonił .
  3. mario2007

    "Żółte" fotoradary

    Sie kuna nie śmiej , od kwietnia będzie odcinkowy pomiar na całej długości AOW połączony z ograniczeniem prędkości do 120 km/h a na podjazdach do mostu Rędzińskiego i samym moście do 100 km/h . Dobrze że chwilowo mam niezbyt szybki motocykl .
  4. mario2007

    Kupię dużego GS'a

    Pierwszy jest aktualnie zarejestrowany w Szwajcarii , więc słabo wychodzi finansowo .
  5. mario2007

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Normalnie policjanta , a jak to tam było to nikt nie wie .
  6. mario2007

    Bezpieczeństwo, Niebezpieczne sytuacje

    Ja kiedyś tak skręciłem , nie było ciągłej linii i dostałem mandacik , ale nie przywaliłem w radiowóz .
  7. mario2007

    F650GS Twin vs Triumph Tiger 800

    No nie do końca , czytając ten tekst można dojść do wniosku że tiger i beemka są porównywalnie do kitu , najlepsza w terenie jest Yamaha która ma dziurę w misce olejowej a tuż za nią jest KTM . Honda jest pośrodku bo nie zrobiła sobie kuku i dojechała do mety . Ja w ogóle nie widzę na końcu tabelki z opisem co wygrało a co jest ostatnie - zapewne gazeta jest niekompletna albo autorowi zabrakło odwagi... . Po kiego ja kupuję te gazety ???
  8. mario2007

    Kupię dużego GS'a

    Tego nie wie nikt . Jeżeli patrzymy z punktu widzenia dalszej odsprzedaży to będzie taniej ale również będzie tańszy zakup , czyli to się bliansuje . Jak kupimy motka w ładnym stanie czyli bez obłażącego lakieru na silniku goleniach i sprężynach amortyzatorów , rzecz jasna z pełną historią serwisową to ja nie widzę powodu robić "be" na Angola . Koszt podwyższy wymiana lampy i nalepki na zegarach - lampę zrobi Doctor Light za małe siano , za większe sprzeda wersję full led . Bilans zawsze jest dodatni bo mniej płacimy na wejściu , natomiast są tacy którym wyspiarskie pochodzenie przeszkadza i nic nie poradzimy ... . Mnie by było wszystko jedno , patrzył bym na stan sprzętu i portfela .
  9. mario2007

    G 650 GS 2011 ex Rutkos

    Zgodnie z zapowiedzią - G 650 GS rocznik 2011 , były motocykl naszego forumowego ziomka . Regularnie serwisowany , bardzo dobrze wyposażony i doposażony , bezwypadkowy i z pełną historią serwisową . Link do ogłoszenie pod zdjęciem . https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-g-g-650-gs-bezwypadkowy-pelna-historia-serwisowa-wroclaw-ID6CN20K.html?isPreview=1
  10. mario2007

    Tiger XRX 2015

    Tiger pa pa ... . Do sprzedania będzie G650GS rocznik 2011 czyli poprzednie moto Rutkosa . Serwisowane w BMW do 2017 - Niemcy do 2016 , Inchcape Wrocław 2017 , reszta obsługi corocznej we własnym zakresie ale bardzo uczciwie bo robiliśmy to razem .
  11. mario2007

    Tiger XRX 2015

    No z ust mi to Jarku wyjąłeś
  12. mario2007

    Tiger XRX 2015

    Prawdę napisałem . Fakt że to nie była najszybsza wycieczka w sezonie ale komputer zawsze pokazywał na końcu 5,2-5,6 / 100 . Przy 5,2 komputera wyszło 4,2 /100 wlane na stacji - kłamie bydle wściekłe jak z nut .
  13. mario2007

    Tiger XRX 2015

    To dobry kierunek
  14. mario2007

    Tiger XRX 2015

    Nie pali więcej , może minimalnie . Średnia z ostatniego wyjazdu wycieczkowego z Rutkosem liczona z dystrybutora a nie komputera wyszła dziwne 4,2 l/100 przy średniej prędkości 63 km/h . 14,5 litra na 345 kilosów . F700GS którego miałem palił minimalnie mniej ale różnica w jeździe jest kolosalna , to nie jest porównywalne zarówno pod względem komfortu jak wibracji , przyspieszeń a o efektach dźwiękowych triple-a to nawet nie mówmy . Ja nie dyskredytuję BMW ale przy f700gs to jest inna liga , porównywalne są hamulce . Poprzednia generacja paliła więcej o minimum 1l/100 zwłaszcza po przeprogramowaniu sterownika pod wydech Arrow który posiadałem , tam było średnio sześć a powyżej 150 autostradą było 8+ . No i w lusterkach wszystko widać bo wibracje nie przenoszą się na kierownicę - po prostu kulturka . Nie mam oryginału - tak kupiłem , należy dokupić db-killera za 32 eurasy albo kupić wydech za 250 pln , co kto lubi . Aktualnie po 100 kilometrach trzeba stanąć bo infradźwięki powodują mdłości i to jest minus tego układu wydechowego . Faktura marża ale moi drodzy raczej jest po zawodach - jestem dogadany na podmiankę z takim jednym i raczej już odwrotu nie będzie . Na sprzedaż będzie coś innego , wszystko zamykamy "wewnętrznie" .
  15. mario2007

    Tiger XRX 2015

    Ja nie wpycham tylko wjeżdżam , łatwiej jest ale powstają rysy na handbarach jak mi się nie chce całej bramy garażu otwierać . Poza tym szkód nie ma żadnych
×