boro2514 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2011 :oops: 1999r bmw f650gs. akumulator pada bardzo szybko nawet po naladowaniu do konca pomiar przy wlaczonym silniku wynosil jakies 12v costam przy gazowaniu nic sie nie zmienia . myslicie ze to regulator napiecia :?: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2011 Poza ładowaniem sprawdz akumulator. Samemu to raczej ciężko no chyba że masz taki super-przyrząd Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
boro2514 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2011 w innym motorze akum dzialal bez problemu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
boro2514 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2011 i nie rozladowywal sie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
boro2514 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2011 to wyglada tak jak bym nie mial ladowania w motorku Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2011 Zacząłbym od mniejszych napraw niż wymiana regulatora np. wyczyszczenie klemów lub klem (nie wiem jak to się odmienia) ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 997 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2011 Zacząłbym od mniejszych napraw niż wymiana regulatora np. wyczyszczenie klemów lub klem (nie wiem jak to się odmienia) ;-) Klem. ;) akumulator pada bardzo szybko nawet po naladowaniu do konca pomiar przy wlaczonym silniku wynosil jakies 12v costam przy gazowaniu nic sie nie zmienia . myslicie ze to regulator napiecia Ja myślę że niestety tak.. :roll: przerabiałem podobny temat ale na szczęście nie w BMW, troszkę mnie to kosztowało i nerwów i kasy, a i paliwa wyjeżdżonego przez elektryka pokątnie ;) Do tego drugi nowy aku, nowy regler i spalony moduł zapłonu ehh.. :evil: Na pewno warto zajechać, tudzież zapchać motorynkę do porządnego elektromechanika, który Ci temat rozświetli..., albo liczyć że temat przczyta nasz forumowy elektryk Brodaty i się wypowie w lżejszym tonie. :mrgreen: P.S. Bądź tak uprzejmy i pisz swoje przemyślenia w jednym poście, ewentualnie jak Ci się coś w ciągu 2 minut przypomni, możesz posta wyedytować i dopisać nową myśl, a nie pisz kolejno pod sobą kilku postów.. to nie GG :D :lol: :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2011 Włóż inny sprawny akumulator i sprawdź. Sprawdź poziom elektrolitu, jeżeli masz akumulator obsługowy. Sprawdź bezpieczniki. Często objawy są dziwne - niby prąd jest a jednak nie ma wystarczająco prądu na rozruch. Miałem tak ostatnio w małym Polo: aku 12,4V, ładowanie si, a jednak aku nie kręci, nawet na kable od innego samochodu. Podmiana akumulatora na sprawny i voila! Działa. Druga rzecz to sprawdzenie ładowania oraz mocowania kabli masowych i plusowych. Sprzęt ma już parę lat może coś zaśniedziało, lub się poluzowało od wibracji. Jak sprawdzić masę? Używając miernika. Ustaw na najniższy poziom oporności (często to 200 Ohm). Podłącz jeden koniec miernika do masy regulatora napięcia (lub - akumulatora jeżeli chcesz sprawdzić ten obwód) drugi do masy ramy/bloku silnika. Powinieneś odczytać wartości mniej więcej 0,2- 0,4 Ohma. Jeżeli będą większe to oznacza, że coś nie w porządku. Prąd ładowania masz za niski, powinien wynosić więcej z wyłączonymi odbiornikami prądu (światła etc.). Czy masz jakieś dodatkowe akcesoria (grzane manetki, gps, dodatkowe światła etc.?). Może "żrą" za dużo prądu i nie zostaje ich na ładowanie? Zacznij od baterii a potem możesz przetestować resztę systemu. Tu masz schemat jak postępować, co i jak pomierzyć - schemat jest uniwersalny - może się jeszcze komuś przydać: http://rapidshare.com/files/449917042/fault_find.pdf I obrazkowo: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2011 Sprawa ma sie rowniez tak, ze jezeli bedzie slaby akumulatro to ladowanie bedzie mialo niskie wartosci. Podstawienie w 100% sprawnego aku da dopiero dobre wyniki ladowania. I jeszcze jedna sprawa "12V costam" - jak duze jest to costam. Bo to moze byc 12.1V jak i 12.9V a to jest spora roznica. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2011 Na elektryce znam się gorzej niż na mechanice a na mechanice wcale ale objawy podobne do opisanych miałem w swojej F650 i był to niestety regulator napięcia.Nowy a 200 PLN zakupiłem od faceta z Rzeszowa który robi jak twierdzi lepsze niż fabryczne (sprawa zabezpieczeń ) i do każdego motocykla.Za oryginalny zaśpiewali mi coś koło 500 PLN .www.reg_mot.republika.pl/montaziregulacja.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
boro2514 0 Zgłoś ten post Napisano 10 Maj 2011 www.reg_mot.republika.pl/montaziregulacja.html kupilem regulator ten lepszy za 250 i akum za 110 :lol: nie mam juz teraz zadnych problemow z moja gska. Mysle nad wymiana oleju i filtra ale za bardzo nie wiem jak sie za to zabrac , gdzies tam byla fota ale ja mam rocznik 99' Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach