Skocz do zawartości
alik

Tani Dakar!

Recommended Posts

Tak jak pisałem już alikowi:

Mam info z serwisu. Rocznik się zgadza. Są trzy zaległe akcje serwisowe: kontrola/wymiana wahacza/ diody, przewody wysokiego napięcia, tylnie lampy(?). O wymianie silnika nie było nic mowy, chociaż możliwe że było to robione w autoryzowany serwisie, lecz nie musiało być wpisane.

Informacji na temat przebiegu nie było, jest to starsza wersja motocykla, gdzie nie było interfejsu CAN.

Niestety moto nie jest zarejestrowane (a myślałem, że ewentualnie wróce na kołach ;) ), musiałbym go jeszcze przetransportować do siebie. No i dochodzi koszt tłumaczenia, podatek, ale nikt nie mówił że będzie łatwo :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

NIezależnie od Anonymousnick rozmawiałem z serwisem BMW Smorawiński. Wiecie jak te autoryzowane stacje patrzą na takie "zmoty" - gość był sceptyczny aczkolwiek mało konkretny. Potwierdził mi jedynie podstawowe info o sprzęcie - kolor się zgadza jak i to że wyprodukowano go w czerwcu 2000 i przeznaczono na rynek włoski. Info o wyposażeniu nie ma czyli golas.

Natomiast w systemie serwisowym nie było nic na temat motonga. Wyskakiwało "nie znaleziono" a numer przecież prawidłowy. Gość mówi, że to dziwne i że z czymś takim się nie spotkał a pracuje już kilka lat w BMW. Zazwyczaj przynajmniej pierwszy przegląd po 1000 km i ten po 10 tys. też są wpisane do systemu. A tu nic... Spadł z TIRa w drodze z fabryki do dilera? ;)

Czekamy na info od gościa - wraca z wyjazdu do Niemiec. Może jutro obejrzymy jednak ten sprzęt. Jednak nie wygląda to zbyt różowo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak w salonie w Gdańsku też mieli ten problem, jeden program nie mógł go odnaleźć, w drugim była sama data produkcji, kolor. W BMW Sikora udało się odnaleźć dane, przebiegów nie było, tylko te zaległe akcje serwisowe.

Jeszcze raz dzięki alik za wszystko. Szkoda że tak wyszło. Jest jeszcze cień szansy, ale znając życie to nie ma po co dzwonić. Liczy się kasiora :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ten to inny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak chcesz odtworzyć jedenatosletną historię motocykla? Jak dla mnie to praktycznie nie realnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie całą, Pawle. Ale choćby ten początek ;) do momentu, kiedy wiadomo, że ma skręcony licznik o 30 tys. :) Swoją drogą wymiana silnika, który zdaje się jest dość trudno zarżnąć... Zastanawiam się co tam musiało być, żeby ktoś się poważył na coś takiego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
NIezależnie od Anonymousnick rozmawiałem z serwisem BMW Smorawiński.

Jeśli chodzi o informacje w serwisach to może być różnie. Ja też zasięgałem informacji o Dakarze u Smorawińskiego bo tam jak twierdził sprzedający motocykl był kupiony. Poprzedni właściciel, którego przez przypadek udało mi się "namierzyć" potwierdził, że motocykl był kupiony w salonie Smorawińskiego. Zadzwoniłem do salonu podałem VIN i gość z salonu powiedział, że takiego nie sprzedawali. A po dojeździe na oględziny sprzedający pokazał mi wszystkie dokumenty zakupu od Smorawińskiego???!!! ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

OK jednym słowem może jednak Pawelec i Nowy Tomyśl na przyszłość??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
OK jednym słowem może jednak Pawelec i Nowy Tomyśl na przyszłość??

Nie wiem co miałeś na myśli Alik.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pawle - pisałem odnośnie sprawdzania historii serwisowej - darować sobie sprawdzanie w Smorawińskim i dzwonić do Pawelca. Ot, co.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O tym samym pisalem na poprzedniej stronie. Moim zdaniem trzeba jechać na miejsce i ogladąc, pasuje-biorę, trup-nie biore.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przecież wiesz, że zanim człowiek przejedzie TYLE kilometrów to próbuje się nieco dowiedzieć o sprzęcie. Ale w sumie nic nie zastąpi sprawdzenia na miejscu ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×