Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2019 (edytowane) Wygrzebywanie zapomnianych gratów po moim eks-czarnym diable zaczyna przypominać niekończącą się opowieść. W zakurzonym pudle w garażu znalazły się nieśmigane gmole Heed w wersji wysokiej (z osłoną pseudo-baku), które przegrały w kategoriach czysto estetycznych z niskimi SW-Motech i w związku z tym zaległy na lata pod stertą innych pudeł. Wystawiłem je tutaj: https://allegro.pl/oferta/gmole-heed-bmw-f-650-gs-f-650-gs-dakar-2004-2007-8729623512 Na motocyklu wyglądają tak, jeśli ktoś się nie orientuje (zdjęcie ze strony producenta): https://crashbars.eu/userdata/gfx/0b605c03fa375bc9df00d48121d49bbf.jpg Zarejestrowany (i zdecydowany ) użytkownik forum może je nabyć za cenę z powyższego ogłoszenia pomniejszoną o 50 złotych polskich. Pragnę zaznaczyć, że w zestawie nie ma śrubek i tulejek dystansowych, które wraz z rzeczonymi SW-Motechami i całą resztą motocykla odjechały niedawno do Zamościa do nowego lokum i właściciela. Szczególnie tulejki wydają się być istotne, gdyż bez nich gmole mogą wbrew intencjom montującego pełnić rolę ogranicznika skrętu. Edytowane 28 Listopad 2019 przez Tom Knox Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2019 a gdzie tam szły tulejki? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 804 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2019 Tulejki szły na Grunwald. Trzy dni temu pytały o drogę 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2019 Godzinę temu, raby napisał: a gdzie tam szły tulejki? W obu przednich punktach mocowania, jeśli dobrze pamiętam słowa mechanika, który się bawił w przymiarki. Z kolei instrukcja mówi tylko o dłuższych śrubach i podkładkach ale strona producenta wspomina o tych tulejkach. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 28 Listopad 2019 Przód jest przykręcany wprost do ramy, tylko dłuższe śruby i podkładki. Dziwne ze jest podział przed liftem i po... Montowałem takie i pamiętam ze jest jedynie problem z pokrętłem zawieszenia, jest za blisko i trzeba kombinować z przestawieniem ale same gmole fajnie wykonane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 11 godzin temu, raby napisał: Przód jest przykręcany wprost do ramy, tylko dłuższe śruby i podkładki. Dziwne ze jest podział przed liftem i po... Montowałem takie i pamiętam ze jest jedynie problem z pokrętłem zawieszenia, jest za blisko i trzeba kombinować z przestawieniem ale same gmole fajnie wykonane. Po tym co napisałeś mam zagwozdkę. A wszystko przez to, że przez pierwsze miesiące eksploatacji motka bałem się go dotknąć i wszystko załatwiał przy nim mechanik. Montowałeś gmole sam, więc w sumie wiesz lepiej ode mnie, co i jak. Ja kompletnie nie pamiętam, co dokładnie dostałem w pakiecie z gmolami (chyba nawet nie zajrzałem do opakowania ze śrubami) zdając się na mechaniora. Ten z kolei (i to pamiętam dokładnie) pokazywał mi, jak wygląda gmol zamontowany z dodatkowymi tulejami i bez nich (bezpośrednio na ramę) - przy maksymalnym skręcie kierownicą błotnik opierał się o górną część gmola (na pamiątkę zostały po tym ślady na błotniku, które zresztą uwieczniłem na zdjęciach). No i trochę mnie to martwi, bo nie chcę nikogo ładować na minę a widzę ewentualny problem z tym co sprzedaję; albo jest to jakaś "krótka kolekcjonerska seria" Heeda z dodatkowymi tulejami dystansowymi, albo te tuleje były inwencją własną mechanika (co znaczyłoby, że gmole pasują ale tak nie do końca ), albo wreszcie mój czarny diabeł miał przekoszony przedni widelec (wydaje się mało prawdopodobne ale ze sprowadzonymi sprzętami bardzo różnie bywa) i stąd ten "kurs kolizyjny" błotnika z gmolami... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 Może miałes coś nie tak w motocyklu a może jest jednak podział przed i po lifcie i dostałeś złe. Ja montowałem przed liftem i wszystko pasowało po za regulacja zawieszenia. Dla tego mnie zdziwił temat tulejek. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 Mozna zadzwonić do Heeda i zapytać Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
morty 116 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 Może Heed cały czas kombinuje z tymi gmolami nie zmieniając symbolu, ani nic Ja montowałem do przedlifta gmole kupione rok temu, żadnych tulejek nie było, nic nie haczy, z regulacją zawieszenia też nie było problemu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 Godzinę temu, xel napisał: Mozna zadzwonić do Heeda i zapytać Napisałem do nich korzystając z formularza na stronie. Przy okazji zapytałem, czy można kupić u nich te śruby, podkładki i - jeżeli są wymagane - tuleje (i w jakiej cenie). 57 minut temu, morty napisał: Może Heed cały czas kombinuje z tymi gmolami nie zmieniając symbolu, ani nic Ja montowałem do przedlifta gmole kupione rok temu, żadnych tulejek nie było, nic nie haczy, z regulacją zawieszenia też nie było problemu. Zobaczymy, co mi Heed odpowie. Przy okazji - w pudle z gmolami mam dwie plastikowe zaślepki. Dobrze kombinuję, że to właśnie w tym miejscu na zdjęciu trzeba je zaaplikować? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 Może Heed cały czas kombinuje z tymi gmolami nie zmieniając symbolu, ani nic Ja montowałem do przedlifta gmole kupione rok temu, żadnych tulejek nie było, nic nie haczy, z regulacją zawieszenia też nie było problemu.Który rok?Wygląda na to że gwinty w ramie są na innej wysokościWysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
morty 116 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 Godzinę temu, Tom Knox napisał: Przy okazji - w pudle z gmolami mam dwie plastikowe zaślepki. Dobrze kombinuję, że to właśnie w tym miejscu na zdjęciu trzeba je zaaplikować? Nie pasowały nigdzie indziej, więc... si 26 minut temu, raby napisał: Który rok? Wygląda na to że gwinty w ramie są na innej wysokości W dowodzie rocznik 2003, zwykły GS, wg dekodera mdecoder.com data produkcji 2001-01-09, ale ja do końca nie wiem jak te dekodery działają (czy to faktyczna data wyjechania sprzęta z fabryki, czy to rocznik modelu... niech ktoś mądrzejszy się wypowie ) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 Czasem inny jest "wewnętrzny" rocznik w BMW, a inny ten, co pokazuje dekoder - bo rok modelowy się nie zaczyna w styczniu Mój motek według vinu w bmw ma rok 2008, według "ogólnych" dekoderów, a co za tym idzie dowodu ma 2009, a pierwszą rejestrację w 2010 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
morty 116 Zgłoś ten post Napisano 29 Listopad 2019 2 minuty temu, xel napisał: ... bo rok modelowy się nie zaczyna w styczniu To tak jak rok hydrologiczny i mnóstwo innych roków. Lat. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 30 Listopad 2019 2002 rokJednak gwinty są wyżej i stąd problem z pokrętłem.BMW coś nie trzymało sie jednego wykonania.Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2019 Sprzedaż chwilowo zawieszona, ponieważ organizuję sobie (a raczej gmolom) komplet dedykowanych heedowskich śrubek. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2019 Jak jesteś w kontakcie z nimi to zapytaj czy znają problem haczenia pokrętła od zawieszenia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 4 Grudzień 2019 OK, podpytam. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2019 16 godzin temu, raby napisał: Jak jesteś w kontakcie z nimi to zapytaj czy znają problem haczenia pokrętła od zawieszenia W odpowiedzi na moje pytanie (załączyłem powyższe fotki) podrzucili mi linka do wersji dedykowanej do GS-a przedliftowego: https://crashbars.eu/pl/p/Gmole-do-BMW-F-650-GS-00-03-Dakar-/652 Dodali, że z tymi gmolami nie powinno być żadnych problemów. I tyle. W sumie można się było tego spodziewać, biznes musi się jakoś kręcić. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2019 Te gmole były dedykowane do przedlifta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tom Knox 0 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2019 1 godzinę temu, raby napisał: Te gmole były dedykowane do przedlifta Myślę, że po prostu spuścili mnie na drzewo razem z moją dociekliwością. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2019 niestety Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
morty 116 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2019 To ja tak jeszcze pośrednio w temacie gmoli Heed razem ze swoimi kupiłem też Heed'owskie torby. Ogólnie wszystko spoko, fajnie się wpasowały między rurki, spełniały swoje zadanie (jakieś tam pierdoły, membrana od kurtki, trytytki, szmatka do oksów, itepe) i byłem zadowolony, ale jakiś czas temu zobaczyłem, że paski mocujące się porwały, na foto jeden z nich. Zrobiłem w tym sezonie ~ 9k km, więc definitywnie nie jest do dystans po jakim miałoby prawo się to rozlecieć. Tydzień temu odesłałem je na reklamację, zobaczymy co odpowiedzą. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 495 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2019 Z tego co widzę, to akurat ten "pasek" jest gumowy, nie? Może dobra, dalekowschodnia jakość...Wytapatalkowane z magicznego pudełka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
morty 116 Zgłoś ten post Napisano 5 Grudzień 2019 Te paski są z jakiegoś piankowego, rozciągliwego ch.. wi czego ale w torbach wszywka Made in Poland Myślę, że wystarczy tam dać takie paski parciane, z jakich robi się np. troki i będzie ok Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach