Skocz do zawartości
bibi

Prosze zerknijcie!

Recommended Posts

Chcialbym kupic to cudo czyli BMW G 650 X MOTO

http://moto.allegro.pl/bmw-g-650-x-moto-g650-2007r-1wlasc-idealny-raty-i1521637068.html

lub

http://otomoto.pl/bmw-g-650-x-moto-M2460638.html

M2460638_7.jpg

Prosze doradzcie mi o co mam pytac przy zakupie (na co zwrocic uwage) i czy firma bike master z gdanska

jest ok (nie chce sie rozczarowac jakims zlomem). Nie znam sie w ogole na mechanice wiec kazda z waszych opinii jest dla mnie cenna.

Wiec prosze o wasza pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo fajne motocykle chociaż nigdy nie widziałem takiego modelu na żywo. Co do porad na tamat to co można powiedzić ze zdjęć? Ten pierwszy ma na pewno ciekawszy wydech :lol:

Jedz na miejsce i oglądaj, zobacz jak wyglądają plastiki, lusterka, manetki, stopki, koła, luzy w kołach i główce ramy, silnik, tarcze, klocki, łańcuch, żębatki, elektryka, stan opon itd. Im więcej tym lepiej. Wszystko jest ważne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z zakupów w Bikemasterze znam tylko jedną zadowoloną osobę

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja tylko skromnie zalecam ostrożność. Chyba że w tej firmie była Magda Gesler i zrobiło się inaczej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pytanie: dlaczego X-Moto? Chodzi o styl jazdy? Wygląd?

Prosimy o parę szczegółów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W ostatnim numerze ,,Motocykla'' wydrukowali fajny poradnik zakupowy.Moim skromnym zdaniem może się przydać nie tylko przy zakupach ale i przy weryfikacji stanu własnego moto.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bibi nie wiem na ile bedziesz mial porownanie z innymi supermoto ale przejedz sie XMoto przed zakupem... to najmniej uniwersalny z serii Xs, dosc wysoki. Z typowych motocykli SM jest kilka lepszych wyborow.

Do przebiegow podchodzilbym dosc ostroznie - sa zapisywane w zegarach (a te handlarz moze kupic uzywane z 2 reki) - chyba ze sa udokumentowane ksiazka serwisowa. Z drugiej strony po Xmoto nie spodziewalbym sie jakis wielkich przebiegow 8-)

Najwieksze i najczestsze bolaczki serii X znajdziesz na http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=487473

Sprawdz chlodnice (1400PLN nowa) i kierownice czy niepogiete. Plastiki czy jedna strona nie wyglada na nowsza niz druga. Dzwignie hamulca i biegow czy nie wygladaja na wymienione. Lagi i lozyska glowki ramy.

Ten z BikeMastera ma wydech scorpiona a nie seryjny (lzejszy i duuuzzzzoooo glosniejszy...).

A ocena ze zdjec to jak wrozenie z fusow troche.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Pytanie: dlaczego X-Moto? Chodzi o styl jazdy? Wygląd?

Prosimy o parę szczegółów.

Podoba mi sie ten motocykl (ladny, zgrabny i chyba nie za ciezki). Dopiero zaczynam przygode z moto. 2 tygodnie temu sprzedalem yamahe xt 600 (troche zrazilem sie do masy), a raczej polnymi scieszkami nie bede pomykal i dlatego moj wybor padl na supermotooo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

XMoto wazy tez 145-150kg wiec 'rower' to nie jest. Na dluzsze wypady z racji braku owiewek sie srednio nadaje.

Pasuje jako jednoosobowy fun bike do miasta. Do sportu SM sa stanowczo lepsze motocykle ale i duzo bardziej wymagajace pod wzgledem serwisu. Jak jezdziles XT600 to wiesz jaka charakterystyka cechuja sie jednocylindrowce.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Bibi nie wiem na ile bedziesz mial porownanie z innymi supermoto ale przejedz sie XMoto przed zakupem... to najmniej uniwersalny z serii Xs, dosc wysoki. Z typowych motocykli SM jest kilka lepszych wyborow.

Do przebiegow podchodzilbym dosc ostroznie - sa zapisywane w zegarach (a te handlarz moze kupic uzywane z 2 reki) - chyba ze sa udokumentowane ksiazka serwisowa. Z drugiej strony po Xmoto nie spodziewalbym sie jakis wielkich przebiegow

Nie mam w ogole pojecia o jakimkolwiek supermoto, moze wiec kolega ma jakas alternatywe na to moto.

Ten typ supermoto (BMW G 650 X MOTO) wydawal mi sie najlepszym rozwiazaniem.

Sugerowalem sie : wygladem, waga, bezawaryjnoscia (moze wygladem najbardziej).

Chcialbym kupic sprzet przede wszystkim malo awaryjny, w miare tani (w serwisie i eksploatacji) no i ktory bedzie mi sie podobal.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
XMoto wazy tez 145-150kg wiec 'rower' to nie jest. Na dluzsze wypady z racji braku owiewek sie srednio nadaje.

Pasuje jako jednoosobowy fun bike do miasta. Do sportu SM sa stanowczo lepsze motocykle ale i duzo bardziej wymagajace pod wzgledem serwisu. Jak jezdziles XT600 to wiesz jaka charakterystyka cechuja sie jednocylindrowce.

Ok! Moze troche podpalilem sie na to supermoto, moze kolega opowie mi cos wiecej o swoim G650X Challenge.

Interesuje mnie przede wszystkim: co ile wymiana oleju, jak z awaryjnoscia itp.

Model (G650X Challenge) jest rownie fajny, a nie chcialbym wydac wiecej niz 15 tys .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zanim Luc Ci odpowie - dodam swoje 0.3$ - myślę, że musisz sobie lepiej przemyśleć wybór moto.

X Moto i X Challenge to dwa zupełnie różne motocykle o różnej charakterystyce, przeznaczeniu. Oba mają fajny "kozacki" wygląd, ale jeden i drugi nie spełnią Twoich marzeń zanim sam ich nie określisz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zanim Luc Ci odpowie - dodam swoje 0.3$ - myślę, że musisz sobie lepiej przemyśleć wybór moto.

X Moto i X Challenge to dwa zupełnie różne motocykle o różnej charakterystyce, przeznaczeniu. Oba mają fajny "kozacki" wygląd, ale jeden i drugi nie spełnią Twoich marzeń zanim sam ich nie określisz.

Tak! Ma kolega racje! Na samym poczatku obstawalem za honda xr 650r, potem byl ktm lc4 640, a jeszcze pozniej yamaha xt 660, a na samym koncu spodobalo mi sie to X Moto. OK wiec jesli nie supermoto o kozackim wygladzie to moze cos pomiedzy (teren i na szose).Szukam czegos przede wszystkim malo awaryjnego, w miare lekkiego i UNIWERSALNEGO.

Czytalem duzo na forach i juz sam nie wiem co mam o tym myslec! :lol:

Wydaje mi sie ze jednak cos jak X Challenge bylby dla mnie najodpowiedniejszy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wybór oczywiście jest Twój ale uniwersalny na szosę i na teren jest np Dakar.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

albo zwykły f650gs :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zwyklak to lipa :lol:

ps

Ven, to za ten tankbag :lol: :drinkbeer: :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

:evil: :evil: nie, no spoko :evil: :evil:

;) :) :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zwyklak to lipa :lol:

czyli, cytując za wiki: Lipa (Tilia) – rodzaj długowiecznych drzew należący do podrodziny lipowatych.

Kolega chciał powiedzieć że zwykły GS to maszyna nie do zajeżdżenia, długowieczna :lol: :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
:evil: :evil: nie, no spoko :evil: :evil:

:lol: :lol: :lol:

To było za to :beer: :drinkbeer:

(tankbag trochę zjeżdżał na boki ale to od Pawła więc mogłem się tego spodziewać

http://fora.home.pl/f650gs/viewtopic.php?f=10&t=1879&p=20390&hilit=+tankbag&sid=601a0b1a8860e87c1e4209c8bda28fb3&sid=601a0b1a8860e87c1e4209c8bda28fb3#p20390

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam oficjalnie zdementować? :lol:

TO BYŁ ŻART DRODZY FORUMOWICZE, TOWAR NA ZAMIANKĘ OD PAWŁA JEST PIERWSZEJ JAKOŚCI I JAK TRZEBA TO POTRAFI ZACHOWAĆ SIĘ JAK PRAWDZIWY FORUMOWY PRZYJACIEL PRZESYŁAJĄC PLASTICZKI OZDOBNE BAKU WŁAŚCICIELOM LIPNYCH ZWYKŁYCH GS-ÓW, KTÓRYM ÓW PLASTICZKI ODPADAJĄ. DODAM, ŻE CZYNI TO ZUPEŁNIE BEZINTERESOWNIE (I dodam jeszcze, że już ich nie ma bo wszystkie oddał mi :lol:).

:beer: :beer: :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Xmoto jest najmniej uniwersalnym z serii.Raczej duże, cięzkie sm. Dosyc mocny silnik, zawieszenie jak na sm troche za miękkie, jakośc plastków do moto , które czesto się przewraca marna. Do tego jeszcze są lakierowane( zamienników brak, cena nowych zatrważająca). Na torze daje radę, choc jest troszkę za ciężki. Porównujac do ktm 690 jest bardziej radykalny, choc ma mniej osiołków.Kanapa hardcorowa:)( czyt. dupoboląca). Latanie na kole bezproblemowe, przedni hebel jest po prostu wystarczający( bez fajerwerków)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×