Skocz do zawartości
swistacz

CS 650

Recommended Posts

Witam, nie ogarniam czy to moto już się pojawiło czy nie, nie znalazłem, czy ktoś to moto widział na żywo, macał? http://otomoto.pl/bmw-f-650-cs-650cs-f6 ... 89709.html Wiem że jest po wypadku - jak widać na fotkach, ale czy gra jest warta świeczki? Ciekawy jestem w jakim stanie są lagi i rama, nie widać głębokiego szlifu na silniku. Jeżeli coś napisałem nie poprawnie - z góry przepraszam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ogłoszenie już kiedyś widziałem, więc zdaje się już jakiś czas to moto sprzedają. Co do mechaniki się nie wypowiem, ale CS są dosyć rzadkie i kupno używanych części "nadwozia" (np. ten połamany reling) jest dosyć ciężkie - pozostają części od BMW - np. taki reling to ponad 300zł. Kierunki po 50zł można dostać. Z tyłu czeka lekka rzeźba, żeby kierunek zamontować, bo wszystko wyłamane (zresztą nawet bez wypadku się to wyłamuje i potem jeżdżą tacy jak ja poklejeni taśmą ;-)). Błotniczek jakieś 500zł + lakierowanie. To tak ze zdjęć - nie wiadomo np. czy jakieś mocowania jeszcze nie są połamane (np. owiewki).

Jak jest mechanicznie ok, jest prosty i masz czas na zabawę na szukanie części i naprawianie (bo nie mówię, że się nie da zrobić), to ok. Jak nie, to lepiej kupić coś na czym można od razu śmigać...

Inne specyficzne kwestie do sprawdzenia w CS też już tu opisywaliśmy - poszukaj...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przyjrzyjcie się przedniemu zawieszeniu. Czy prawa przeciwpyłówka nie jest wystrzelona?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Przyjrzyjcie się przedniemu zawieszeniu. Czy prawa przeciwpyłówka nie jest wystrzelona?

Jest i pogubione są korki od chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziękuję za wnikliwość, najbardziej zainteresowany jestem stroną mechaniczną, plastyki pewnie używki szukałbym na "aledrogo", tak jak tu podaliście w propozycjach, części raczej już u dilera, po prostu muszę się tam przejechać, ale za nim tam pojadę muszę zobaczyć na żywo "sprawnego" cs-a, w jakimś komisie. Baaaaaaaaardzo dziękuję za okazaną pomoc w tym temacie. Jeżeli coś z tego wyjdzie, dam znać i się pochwalę. Szerokości!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tego odpuść, bo to, co napisałem, niesie za sobą rozebranie całego przodu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przyjrzyj się czy chłodnica nie jest powyginana, na fotkach lewa strona wlotu ma rozwalony plastik. Najlepiej je zdjąć, bez tego ciężko to zobaczyć

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Tego odpuść, bo to, co napisałem, niesie za sobą rozebranie całego przodu.

Szanowny kolega ma rację :beer:

Lagi jesteś w stanie sprawdzić tylko jak je wykręcisz i położysz koło siebie, wiem to z autopsji :)

A dodatkowo podczas wymiany lag u mnie się okazało, że mam jeszcze skrzywiony trzpień w główce ramy, o łożyskach nie wspomnę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×