Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2012 Nie pasuje mi to do innych działów, więc piszę tutaj. (Wstęp jak w wątku o V-Stromie) Dziś byłem w Profi (salon Honda/Suzuki/KTM w Łodzi). Niestety brak egzemplarzy do jazdy testowej (raptem jedna ta Hondka na salonie i już gotowa do odbioru przez klienta), więc moto tylko "dotknięte". Na szczęście w przeciwieństwie do Suzuki, ten model doczeka się egzemplarza testowego, więc relację poszerzę o wrażenia z jazdy. Szczerze, to nie wiem, czego się spodziewałem. Schowek w miejscu baku był dobrym pomysłem, ale nie to decyduje o ocenie motocykla. Obrotomierz w postaci paska, siodło podniesione w porównaniu do wersji S, prześwit mały, skoki zawieszeń śmieszne. Na żywo motocykl traci to uterenowione wrażenie, które zrobiły zdjęcia. Boczne "kufry" (wg strony honda.pl 30-litrowe) przypominają pudełka śniadaniowe. Ten motocykl nie nadaje się nawet na szutry. Sytuację ratuje cena, jeżeli ktoś koniecznie chce kupić nowego motonga, jednak po dzisiejszej wizycie widzę, że gdy odłożę jeszcze z 5-10 tys. poproszę forumową brać o pomoc w dobraniu dobrze utzymanego G650GS. Podsumowanie: Typowa maszyna do miasta, tyle, że wyżej siedzisz. Swoją drogą- jak tylko będę miał jakiś luźny dzień- wybieram się do Liberty Motors, bliżej zapoznać się z G650GS i Sertao. Relacja pewnie tego samego dnia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2012 jak w suzuki :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 11 Maj 2012 Teoretycznie by było na podstawie tylko zdjęć i katalogów ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 818 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2012 przecież to jest na 17" kołach ostatnio oglądałem u karlika i ten fakt zdyskredytował motocykl jak sie przejadę to podzielę wrażeniami 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2012 przecież to nie jest enduro. 90% tych motocykli nie zobaczy nawet szutru.Dokładnie tak, jak DL. Więc po co inny rozmiar kół? 17 na czarnym sprawuje się bardzo dobrze a i do spokojnego przejechania się po gorszej drodze wystarczy. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2012 przecież to nie jest enduro. A co to ma wspólnego z ENDURO? Chyba paliwo -) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2012 Tylko zastanawia mnie, po co nazywają to crossoverem :/ to ma być motocyklowy odpowiednik HR-V? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kosta 0 Zgłoś ten post Napisano 12 Maj 2012 Ciekawy test porównawczy przeczytałem tu http://www.motorradonline.de/vergleichstests/honda-nc-700-x-und-bmw-g-650-gs-einsteiger-motorraeder-im-test/404849 w języku Goethego... ogólnie chwalili zawieszenie, jakość wykonania, hamulce. BMW górą jeśli chodzi o silnik ale test wyłącznie "asfaltowy" Też się zastanawiałem czy warta jest grzechu, ale jakoś bardziej mi singiel podchodzi... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach