tomekk 0 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Dzieńdobry. Jestem w trakcie robienia prawa jazdy , i powoli zaczynam poszukiwać swoje pierwsze moto. . Mam 190,5cm i waże tyllko 67kg , ogólnie jestem chudy. Mój budżet na same moto to max. 6000zł Pod uwage biore 1. Bmw f650 2. kawasaki kle 500 3. honda transalp xl600v . Z wyglądu najbardziej podoba mi sie bmw . Honda jest duża ale taka krowiasta i te te cienkie duże przednie koło nie badzo mi z wyglądu podoba sie. Czy możecie doradzić ?- Czy te bmw f650 np. w porównaniu do tej hondy lub kawy kle 500 jest trudniejsze i droższe w eksploatacji ? No bo mówimy o dośc starych używkach , Czy bmw z jednym cylindrem gdy trzeba bedzie jakis remont zrobic to bedzie tańsze niż np. w kawasaki z R2 ? lub honda V2 .W prasie motocyklowej test f650 po 50.000km wyglądał tak:NA krzywkach wałka rozrządu pojawił się pitting.pitting (tzn. łuszczenie się materiału w wyniku mikronaprężeń) na krzywkach wałków rozrządu, - nieszczelne zawory wydechowe -nierównomierne ślady zużycia panewek wału korbowego NIEszczelność przewodów olejowych. Poza tym, dość często przelewają się gaźniki. Przyczyna tej usterki – zawieszanie się iglicy zaworu w komorze pływakowej. w mojej miejscowości jest na sprzedaż w firmie motorrado.pl takie f650 : cena po 2 m-cach spadła z 6900 do 6500zł i pewnie na jesien spadnie jeszcze. : link http://motorrado.otomoto.pl/bmw-f-650-M3128452.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 (edytowane) Jeżeli chodzi o eFke to jeżeli jest zadbana i dobrze serwisowana to nie będzie sprawiać kłopotów - no ale tak jest zapewne z większością motocykli. Ja swoją użytkuję już 3 sezon i jakiś większych problemów z nią nie miałem. W międzyczasie wymieniłem: - łożyska główki ramy - gumę kolektora ssącego (w serwisie droga ale akurat ta jest droga do wszystkich motocykli) - czyszczenie gaźników - regler - założyłem od GSa - podobno lepszy - napęd - cena porównywalna do wszystkich sprzętów - łożyska w kołach - koszt 14zł za dwa łożyska Tak więc nie mogę powiedzieć aby utrzymanie motocykla jakoś mocno biło po kieszeni. Są sprzęty, które bardziej dają się we znaki. Jeżeli chodzi o ten test to ciężko mieć do niego jakieś odniesienie ale akurat wczoraj sprawdzałem luzy zaworowe i nie widziałem jakiegoś niepokojącego zużycia wałków rozrządu. Silnik mam suchy jak pieprz więc przewody olejowe w moim przypadku też odpadają. Co do panewek się nie wypowiem bo nie oglądałem i mam nadzieję nie widzieć ich w trakcie użytkowania mojego sprzętu. Edytowane 19 Lipiec 2012 przez Centrino Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
paroff 201 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 HEJ. To wszytko zależy z motorami jak z kobietami:) czeba się dopasować :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
yenerau 141 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 tomekk, f650 będzie idealne. Trudno powiedzieć jak ten konkre egzemplarz, ale jeśli jest zadbany to pojeździsz nim sporo. Sam przygodę ze współczesnymi motorami zacząłem właśnie od f650 i zakochałem się w niej bezgranicznie :) A przy Twoim wzroście, niska waga nie powinna mieć znaczenia. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Zwróć uwagę, że motek, którym się interesujesz jest sprowadzony z Niemiec i niezarejestrowany. Do kosztów doliczyć więc trzeba tłumaczenie dokumentów, przegląd i rejestrację czyli ok 500 zł o ile się nie mylę. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 HEJ. To wszytko zależy z motorami jak z kobietami:) czeba się dopasować :) czeba czeba, czy potrzeba.... Bedziesz Pan zadowolony :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Tym zużywaniem się niektórych elementów silnika to bym się za bardzo nie przejmował.Czytałem o tym i tak sobie myślę,że info takowe powstało w ten sposób,że ekipa inżynierów rozebrała testowy egzemplarz i przyp.....sie do wszystkiego do czego tylko było można.Problemów z gaźnikiem i przewodami olejowymi u siebie nie stwierdziłem.Widziano f-ki z przebiegami większymi i chodziły jak trzeba Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Podpisuję się pod tym co koledzy wyżej napisali.Jedyną uwagę którą bym miał,to czy przy Twoim słusznym wzroście,dobrze byś się prezentował na motongu,czy nie byłoby tu tzw efektu "jeżdżenia na kocie" Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekk 0 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2012 Podpisuję się pod tym co koledzy wyżej napisali.Jedyną uwagę którą bym miał,to czy przy Twoim słusznym wzroście,dobrze byś się prezentował na motongu,czy nie byłoby tu tzw efektu "jeżdżenia na kocie" No tak , jeszcze nie ,,przymierzałem '' sie do tej f-ki . Pod uwage biore też transalpa te z końca lat 90 już ładniej wyglądają -plastiki , podobno dla wysokich jest Ok ale może nie być ok jego masa bo jestem chucherko . V-strom za drogi , poprzednik mi sie nie podoba . BTW na prawku jezdze kingway'em naked 150ccm 115kg waży i jest dla mnie lekki , pod koniec kursu jeszcze bede miał godzinną jazde na hondzie cbf250 -bo taki są przeważnie na takiej są egzaminy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2012 Ja jeżdżę, na kocie, psie, komarku, rowerze, jak zwał tak zwał i jestem bardzo szczęśliwy, ale bardziej w mniej wietrzne dni ;) Jak stanę kilka metrów za moto, to już wygląda dobrze, więc do zdjęć się poświecę ;) Kierowcy ma być wygodnie i tyle. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2012 Wczoraj miałem okazję przejechać się trampkiem. Kultura pracy silnika na pewno lepsza (co 2 gary to nie jeden). Jednak z moich obserwacji: wyższy - przy twoim wzroście może to być zaletą ale na korzyść BMW przemawia łatwość prowadzenia. Mimo, iż trampek źle się nie prowadzi to jednak eFką wchodzi mi się w zakręty o niebo lepiej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
maad10 2 Zgłoś ten post Napisano 21 Lipiec 2012 Chciałem kupić f650, byłem już bardzo ale to bardzo blisko, ale nadarzyła się honda deauville prosto z francji perełka duże kufry tak więc kolego jak zobaczysz to będziesz wiedział jaki wybrać. Szkoda, że nie stać mnie na drugi motor -gs'a. :) powodzenia. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
maad10 2 Zgłoś ten post Napisano 21 Marzec 2014 Chciałem kupić f650, byłem już bardzo ale to bardzo blisko, ale nadarzyła się honda deauville prosto z francji perełka duże kufry tak więc kolego jak zobaczysz to będziesz wiedział jaki wybrać. Szkoda, że nie stać mnie na drugi motor -gs'a. :) powodzenia. i jak to bywa sprzedałem deauvill'a bratu, bo jednak ciągnie w teren a nie tylko asfalt, jednak pierwsze odczucia najlepsze. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 991 Zgłoś ten post Napisano 21 Marzec 2014 Niezłe archeo :lol: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach