jpfigo 52 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Moimi typami sa Honda Transalp 600 i Bmw f 650 gs.Pierwszy jest prawie wieczny i wytrzymaly drugi podobnie i malo pali co jest bardzo wazne dla mnie.I tu zaczyna sie problem bo nie moge zdecydowac sie.Co wy sadzicie o tych motorkach i na ktory zdecydowali byscie sie.transalp roczniki 1997-99 Bmw 2000- 2003. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mygosia 2 801 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 A ile masz wzrostu? Jak należysz do raczej większych, to weź Trampka. Jak do mniejszych, to BMW. A jak do bardzo dużych, to rozważ coś większego ;) Najlepiej się po prostu przymierz :) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
paroff 201 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Hej :) Jakiej odpowiedzi spodziewasz sie na tym forum :)Bierz BMW bedzie pan zadowolony :) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 BMW Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Bardzo Mało Wachy ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 109 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 A czemu Patrzysz na Transalpowe roczniki starsze od BMW? Beemka jest chyba trochę droższa :roll: . Jeżeli Zamierzasz więcej jeździć w terenie to podobno F650GS jest lepsze od trampka, a jeżeli turystycznie asfaltowo to Honda ma bardziej kulturalny silnik. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jpfigo 52 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 chce jezdzic bardziej po asfalcie i na dlugie traski,przejechalem sie juz raz gs-kiem i strasznie mnie laskotalo,tzn byly drgania,wiem ze nie mam wprawy w jezdzie i temu bylo to drganie,ale czy da rady jakos to zminimalizowac. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 179 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 Drgania biorą się stąd,że to singiel a te zwykle tak mają.Powyżej 3000 obrotów zanikają i po mojemu nie są za bardzo dokuczliwe.Trampek to V-ka i ma większą kulturę pracy (m.in brak wspomnianych drgań) ale za to łakomstwo na paliwo trochę większe. 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 19 Lipiec 2012 (edytowane) chce jezdzic bardziej po asfalcie i na dlugie traski,przejechalem sie juz raz gs-kiem i strasznie mnie laskotalo,tzn byly drgania,wiem ze nie mam wprawy w jezdzie i temu bylo to drganie,ale czy da rady jakos to zminimalizowac. Mi się udało zminimalizować jak piszesz " łaskotanie " W moim poprzednim motongu ( BMW F650GS-singiel ) założyłem manetki z pianki.Stare akurat się zużyły i była okazja wymienić na coś innego.Zapłaciłem żywą gotówką całe 14 złociszy. Edytowane 19 Lipiec 2012 przez ahela Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 808 Zgłoś ten post Napisano 20 Lipiec 2012 mały GS to singiel i mimo bardzo dobrego "wyważenia" silnika, powyżej 5tys obrotów będzie "łaskotał", a obraz w lusterkach rozmazywał wystarczy jeździć wolniej niż 130kmh jak ci przeszkadza łaskotanie ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 Skoro szukasz czegoś na czarne w długie trasy i nie chcesz jeździć w terenie to może poszukaj czegoś z czterema garnkami? Myślę o czymś w rodzaju hondy cbf600. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 Piotrek, jaka Honda? Przecież wiadomo ze w tym sezonie GSF jest trendy :-) No i GSX oczywiście tez :-) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 (edytowane) Oczywiście! Jest i suzuki bandit gsf 650 sa i gsx650 fa (pełna owiewka) :-) Edytowane 22 Lipiec 2012 przez rPiotrek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 Panowie, Panowie, jak już podajecie w kolejności analfabetycznej, to na pierwszym miejscu jest DL :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 DL był lwem salonowym w tamtym roku, w tym jes passe :-) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 no qźwa, znowu zacofany z modą :-D i tak całe życie :lol: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 Trudno, co zrobić :-D :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 Trudno, co zrobić :-D :beer: zmienić przed czasem... :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 783 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 W kazdym razie powyżej litra :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 W kazdym razie powyżej litra :-D no tak też celowałem :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 650 w Vce i 0,5 litra w kuferku. I można latać po zlotach :D 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 22 Lipiec 2012 W kazdym razie powyżej litra :-D ....i tutaj zdania są podzielone :twisted: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Adamsik83 67 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2012 Podepnę się pod temat ponieważ ten problem wydaje mi się znajomy. Otóż mam 190 cm wzrostu i ok 85 kg wagi,Stoję przed problemem wyboru motocykla (wcześniej sezon na cb 500) moje 3 typy to f 650 gs/ dakar yamaha tt600r , KTM 640 ADV według mnie zalety tych 3 motocykli (wyczytane w internecie) BMW f 650 + mało pali kulturalny sprzęt z dobrą dynamiką dobry dostęp do części prosta konstrukcja -drogie części oraz serwis wtrysk (nie wiem czy jest wadą) średnie zawieszenie w teren Yamaha TT600R + pancerny silnik łatwy w serwisie dobre zawieszenie odpalany z kopki masa części silnikowych(ebay. itp) mała waga - części zawieszenia ciężko dostępne palony z kopki mało wygodne siodło brak osłony przed wiatrem KTM + zawieszenie WP waga motocykla prosta budowa dość ekonomiczny łatwy dostęp do części super wygląd(osobiste odczucia) - wibracje nie wygodne siodło psuje się z nikąd zwiększona interwencja serwisowa oraz przeglądy ceny części Motocykl będzie użytkowany głównie w okolicach zamieszkania 50/ 50 off on road chyba że bardziej spodoba mi się off ,raz na jakiś czas dalszy wypad w Europe podróżować raczej będę sam mój budżet to +10 tys proszę o wypowiedzi użytkowników gs jak im się lata po szutrach i jak jest z tą eksploatacją oraz jeśli ktoś jeździł jednym z tych 2 pozostałych maszyn chętnie przeczytam wszelkie uwagi . serdecznie pozdrawiam .:) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2012 Jeśli masz w planach wyprawy po Europie a teren to będą szutry to ja bym wybrał F650 GS najlepiej Dakara (o ile 10kPLN wystarczy) bo zwykły może być za mały dla Ciebie. Jak miał by to być trudniejszy teren to brał bym KTMa w wersji Adventure. Wtrysk w BMW to IMO zaleta :) TT będzie nie wygodna przy dłuższych przelotach po asfalcie. A najwygodniejsza będzie Honda Transalp :mrgreen: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahela 421 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2012 (edytowane) Nie wszystkie "plusy-minusy" właściwie opisałeś,ale żeby nie przynudzać,to konkretnie i na temat :z Twoich preferencji,to zdecydowanie proponuję Dakara.O zaletach tego sprzętu jest tu multum napisane.Problemem mogą być finanse.Żeby kupić coś sensownego,dobrze mieć około 15 000 tys . Edytowane 4 Sierpień 2012 przez ahela Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach