alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2012 Ciezarowka z beemka dotrze w piatek albo w sobote do Poznania, docelowo jedzie do miejscowosci Wrzesnia. Potrzebujemy, aby ktos zyczliwy odebral motocykl w Poznaniu i przechowal ja kilka dni u siebie, poniewaz ja "sluzbowo" musze jechac w kolejny weekend do Bydgoszczy, wiec zabralabym Krzyska, samochod z laweta i pojechalibysmy razem - on po moto do Poznania, ja na chwile do Bydgoszczy. Albo i razem do Poznania, coby sie odwdzieczyc jakos tej dobrej duszy, ktora nam pomoze. Sprawa pilna, bo trzeba kierowcy dac znac. PS: zeby bylo wiarygodnie :) Mala beemka zachorowala, a ta czarna, z 80-ktoregos roku wrocila calo i szczesliwie do PL CSik wygląda na ogromny... :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2012 CSik wygląda na ogromny... :) Aliku, spokojnie, do mojego Caddy wszystko wejdzie, damy radę, po ostatnich naszych przewózkach ;-) :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 Alik - bierzesz CS'a do siebie na nocleg ? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 Sarawi dogadaliście w końcu transport w przystępnej cenie mam nadzieję? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 Sarawi dogadaliście w końcu transport w przystępnej cenie mam nadzieję? Dogadali - wszystko dograne. Motek w piątek powinien zlądować do mnie. Podobno coś z napędem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 040 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 no i ok, najważniejsze żeby motek bezpiecznie wylądował w odpowiednich rękach i wrócił do właściciela. Sprawa chyba do zamknięcia? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 Poczekajmy, aż bezpiecznie wróci z wojaży. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sarawi 88 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 (edytowane) Zamkniemy jak beemka dotrze na polskie ziemie ... :) a podobno juz jedzie. PS: dla zadnych informacji ;) cytuje, bo ja sie nie znam ;) " odpowiednik tylnej zebatki mocowany jest na wieloklinie na osi tylnego kola i wlasnie ten wielofrez sie obrobil zarowno na osi jak i na odpowiedniku zebatki (...) nie mam przelozenia napedu z silnika na tylne kolo " - cokolwiek by to nie znaczylo ... I jeszcze kilka slow od Krzyska: Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pomoc przy sprowadzeniu motocykla. Dziś po 14 dniach udało się wrzucić BMW do dostawczego samochodu, który zmierza do Poznania. Edytowane 14 Sierpień 2012 przez sarawi Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 " odpowiednik tylnej zebatki mocowany jest na wieloklinie na osi tylnego kola i wlasnie ten wielofrez sie obrobil zarowno na osi jak i na odpowiedniku zebatki (...) nie mam przelozenia napedu z silnika na tylne kolo " - cokolwiek by to nie znaczylo ... Najprawdopodobniej znaczy to, że uszkodzeniu uległo połączenie: 1 - http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1128-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/i51543 i 1 - http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1131-wahacz-walka-napedowego/i51543 ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 Jarku, ty już widziałeś te miejsca zdaje się live ;) w innym motku. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2012 Jarku, ty już widziałeś te miejsca zdaje się live ;) w innym motku. Coś ktoś kiedyś źle skręcił - jak tak się stało. Co bym zrobił ?? Wiertarka, śruba i jazda ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 No to melduję zainteresowanym, że motek caly i zdrowy zaparkował w Poznaniu. Czeka na odbiór przez właściciela. ;) A może jest jakaś koncepcja naprawy i powrotu na kołach? Jarku? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 A może jest jakaś koncepcja naprawy i powrotu na kołach? O to trzeba by zapytać właściciela - może nie chce mieć ;) Są dwie drogi: 1> Naprawa porządna - Jakieś nowe lub "nowe" części - klucz 55 i 46 ( 12-kątny ) ściągacz 3-ramienny i 1 godz roboty. 2> Naprawa awaryjna /prowizoryczna - Narzędzia jak wyżej + wiertarka i śruba - czas też ok 1 godz. O ile informacja o uszkodzeniu i moja interpretacja jest właściwa ;) Alik - a tak według Ciebie to co mu dolega ??? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 (edytowane) Nie wiem dokładnie - śruba na kole jest "zasmarkana" spawem, praktycznie jej nie ma. W 2 miejscach spaw trzyma się wałka. To chyba robótka w trasie w nadziei dotarcia do domu... Nie wiem jak ze zdjęciem tego wszystkiego. Tu mają "nowe" części. http://allegro.pl/bmw-cs-650-kolo-tarcza-chlodnica-kolektor-bak-set-i2560501245.html Edytowane 17 Sierpień 2012 przez alik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 (edytowane) No to bez ocznego oglądu nic więcej nie dodam - mogę zabrać klucze :roll: - tak na wszelki wypadek. Jeżeli jest tak jak przypuszczam to spawanie nakrętki i wałka było błędem i niepotrzebnie uszkodzono kilka "zdrowych" elementów. Jeżeli spaw to w innym miejscu, ale o ile pamiętam tam jest połączenie stal/aluminium - dlatego "śruba" :roll: Edytowane 17 Sierpień 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 Zrobię zdjęcia i wyślę Ci na priva, bo może właściciel sobie nie życzy... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 ... może właściciel sobie nie życzy... Może właściciel sobie nie życzy czegokolwiek ;) :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 Właściciel nie ma nic naprzeciwko - rozmawiałem. Części załatwia chyba tam gdzie Vengosh kupował do swojego rozrusznik. Odezwie się jak dostanie fotki. Kontynuujac myśl - nie wiem czy uszkodzeniu nie uległ w wyniku spawania element aluminiowy, do którego mocowana jest zębatka. Aluminium chyba nie przepada za temp. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1128-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/i51541#part03 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 problem jest na 1, a nie na 3 - choć 3 mogła zostać uszkodzone i nakrętka .... - szkoda :( Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 No to tak to wygląda: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 (edytowane) Było trzeba spawać zabierak ;) EDIT http://www.bmwstore....p/i51541#part03 To ciągnie 1, a 3 jest łożyskowana ;) Szkoda było niszczyć elementy 3 i wyżej 9,10, 11 :( Edytowane 17 Sierpień 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 Nie do konca to rozumiem, ale może ten rysunek nam pomoże: Problem wystapił na łączeniu elementu 8 i wałka napędowego. A dlaczego spaw jest na elementach na lewo od śruby? I jaka była przyczyna? Zgubienie zabezpieczenia? Niedostateczna siła z którą był dokręcona nakrętka? Właściciel przejechał 20 tys. km w 2 sezony. Motek kupił z przebiegiem 3 tys. km (w co jak powiedział sam nie wierzy). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 Myślę, że ktoś zrobił, ale nie pomyślał. Wzrokowo wygląda to tak: Patrzysz od strony pasa napędowego. Napęd / pasek kręci kołem 5 i 6, a oś stoi - więc można wyciągnąć wniosek, że jak zespawasz koło paska z ośką to będzie oki - z tym, że w rzeczywistości przeniesienie napędu odbywa się głębiej na zabieraku ( na tym rysunku 8 ). Wystarczyło przewiercić zabierak łącząc go na sztywno z ośką - i tak oba elementy nie nadają się już od późniejszego użytku, ale mogą przejechać wiele kilometrów. Inne elementy ostały by się nieuszkodzone. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 Ostatnie zdanie wiele mi wyjaśniło. :) A jak to teraz "odkręcić"? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 848 Zgłoś ten post Napisano 17 Sierpień 2012 A jak to teraz "odkręcić"? ;) BMW sobie poradzi i wszystko będzie nowe ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach