Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 4 Październik 2012 Jakiś czas temu zauważyłem, że przy próbie ustawienia godziny - zero reakcji Wyjąłem na chwilę przełącznik (który jest podpięty pod zegarem) i po obejrzeniu okazało się, że żaden z przewodów do niego dochodzący nie jest pod napięciem. Wydaje mi się że powinien. Tu pojawia się pytanie tak ma być? Może ktoś sprawdzić czy tak jest normalnie? Albo może spotkaliście się z jakimś innym rozwiązaniem tego problemu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 4 Październik 2012 A czy próbujesz przestawić czas na włączonym zapłonie?? Bo tylko w ten sposób można przestawić godzinę. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robsoon40 10 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2012 Niemcy słyną z tego, że są dobrze pierdolnięci, więc w mojej beemce: - po rozłożeniu bocznego podnóżka wyłącza mi zapłon, bo by mi niby mogła odjechać, jak zostawie na bocznym z włączonym silnikiem; - na centralnym na szczęście chodzi silnik i to ułatwia np. smarowanie łańcucha; - zegarek ustawiasz minisłidżem tylko na włączonym silniku - ich teoria spisku pewnie ogarnęła to, że jakiś małolat przestawi Ci zegarek, kiedy Ciebie nie będzie i to bardzo pogorszy standard jazdy, spowoduje karambol, aferę międzynarodową i wogóle wiele powikłań. To takie niemieckie zabezpieczenia, dla nieudolnych, nieprzystosowanych, wielka przesada, wczesniej miałem 3 japońce i 1 włocha (Pegaso), ale beema sięga szczytów głupoty, więc ... PRóBUJ !!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robsoon40 10 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2012 aaaaaaaaaaaa, no i masz STradę, więc to samo co ja - siadasz, zapalasz motor, namacasz (namacowujesz) ten mikrostycznik i ustawiasz zegar i ... KU...A MASZ PEWNOŚĆ, ŻE ŻADEN TURYSTA Z POLSKI I TURCJI CI GO NIE PRZESTAWI !!! Taki naród - niemiecki, płakać się chce :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2012 U mnie wystarczy zapłon ale nie wiem czy musi stać na centralce czy może na bocznej - tego nie próbowałem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robsoon40 10 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2012 U mnie wystarczy zapłon ale nie wiem czy musi stać na centralce czy może na bocznej - tego nie próbowałem. tak, o to mi chodziło, że bez zapłonu nic nie ustawi, a o podnóżkach to była inna "para kaloszy" ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2012 (edytowane) .... a o podnóżkach to była inna "para kaloszy" ;) Poważnie ubierasz kalosze na podnóżki ?? ;) Edytowane 6 Październik 2012 przez Jarek 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robsoon40 10 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2012 Jasne, obowiązkowo kalosze i kapelusz, żeby wyglądać jak rasowy wieśniak z Bawarii ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2012 (edytowane) hmm sprawdzałem z zapłonem i nie chciało, za chwilę sprawdzę na odpalonym ok sprawdziłem i zero reakcji w moim przypadku nie ma znaczenia czy z zapłonem, czy na odpalonym - nie mogę przestawić godziny Edytowane 6 Październik 2012 przez Qbik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robsoon40 10 Zgłoś ten post Napisano 7 Październik 2012 W takim razie wszelkie normalne sposoby idą wpiz..u, ale jeśli ten zegarek ci wogóle chodzi, to możesz jeszcze: - odłączyć akumulator - odczekać do realnej godziny, którą pokazuje zegarek - punktualnie podłączyć akumulator. Czyli wziąć to tak "na inteligencję", tak nie po niemiecku :mrgreen: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 7 Październik 2012 tak właśnie myślałem :( a możesz sprawdzić czy na którymś przewodzie do przełącznika jest napięcie po stacyjce? bo u mnie brak i zastanawiałem się czy to nie kwestia tego, że gdzieś ucieka ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekt 7 Zgłoś ten post Napisano 11 Listopad 2012 Witam mam też takie głupie pytanie właśnie gdzie znajduje się ten microsłicz bo jakoś go nie mogę namierzyć, tylko proszę bez mędrzenia bo moto wczoraj dotarło do mnie do domu. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 11 Listopad 2012 (edytowane) .... tylko proszę bez mędrzenia bo moto wczoraj dotarło do mnie do domu. ..., ale wiesz chociaż jaki motek kupiłeś, z którego roku ..... ??? - bo hasło F650 ( co można się domyślać z podpisu pod awatarkiem ) - to tylko hasło :roll: Edytowane 11 Listopad 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekt 7 Zgłoś ten post Napisano 11 Listopad 2012 ..., ale wiesz chociaż jaki motek kupiłeś, z którego roku ..... ??? - bo hasło F650 ( co można się domyślać z podpisu pod awatarkiem ) - to tylko hasło :roll: sorki rok1998 a w temacie o naszych sprzętach jest zdjęcie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 11 Listopad 2012 sorki rok1998 a w temacie o naszych sprzętach jest zdjęcie Nie gniewaj się, ale jak chcesz żebyśmy odpowiadając na Twój problem oglądali zdjęcia to albo podepnij linka, albo wstaw zdjęcie - nie każdy ma ochotę i czas na szukanie i domysły ... Jeżeli chodzi o domysły to dalej nie wiadomo jakie to F - Funduro czy ST ?? A zegar jest oryginalny ??? 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekt 7 Zgłoś ten post Napisano 12 Listopad 2012 witam jest to chyba ST ale nie jestem pewny bo koło ma 19" a w ST jest podobno 18" ale jest dość wysoki i ma dużą szybę jak funduro, z numeru VIN wynika że to funduro, dzięki za informacje Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 819 Zgłoś ten post Napisano 12 Listopad 2012 To prawdopodobnie masz taką blaszkę z tyłu zegara - trzeba łapkę włożyć między bebechy czachy i przycisnąć na chwilę - to się przestawia elektrycznie - o ile jest zegar taki jak myślę i motek taki jak myślę ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 12 Listopad 2012 Jeszcze do tego co myśli Jarek to ustawiaj zegarek na włączonym zapłonie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 183 Zgłoś ten post Napisano 13 Listopad 2012 Jeszcze do tego co myśli Jarek to ustawiaj zegarek na włączonym zapłonie. A już w najgorszym wypadku trzeba udać się do zegarmistrza ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekt 7 Zgłoś ten post Napisano 13 Listopad 2012 W tym przypadku zostaje tylko zegarmistrz ;-) ale dziękuję za rady bo napewno jest od spodu blaszka do ustawiania Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 13 Listopad 2012 Czyli rozumiem, że blaszkę zlokalizowałeś ale przy włączonym zapłonie zegarka nie da się ustawić?? I czy zegarek w ogóle działa?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomekt 7 Zgłoś ten post Napisano 14 Listopad 2012 Zegarek działa zawsze i przy załączonym zapłonie nie da się. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 14 Listopad 2012 Czyli pewnie masz tak jak ja :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
looksgoodinblack 1 509 Zgłoś ten post Napisano 14 Listopad 2012 (edytowane) Niemcy słyną z tego, że są dobrze pierdolnięci, więc w mojej beemce: - po rozłożeniu bocznego podnóżka wyłącza mi zapłon, bo by mi niby mogła odjechać, jak zostawie na bocznym z włączonym silnikiem; - na centralnym na szczęście chodzi silnik i to ułatwia np. smarowanie łańcucha; - zegarek ustawiasz minisłidżem tylko na włączonym silniku - ich teoria spisku pewnie ogarnęła to, że jakiś małolat przestawi Ci zegarek, kiedy Ciebie nie będzie i to bardzo pogorszy standard jazdy, spowoduje karambol, aferę międzynarodową i wogóle wiele powikłań. To takie niemieckie zabezpieczenia, dla nieudolnych, nieprzystosowanych, wielka przesada, wczesniej miałem 3 japońce i 1 włocha (Pegaso), ale beema sięga szczytów głupoty, więc ... PRóBUJ !!! Ale blagam Cie, jak Ci palce mile, to smaruj lancuch zgrabnie przesuwajac kolo reka, a nie na zalaczonym silniku na biegu. Bo domyslam sie, ze o to Ci chodzilo w kwestii "ulatwiania". Jedno z mniej drastycznych przykladow co moze sie stac: PS: Darmowe rady BHP w zyciu codziennym udzielam wszystkim zainteresowanym bezplatnie... PS 2: Apropos zegarka to te beemki cos maja w tym temacie. W malzonki, Looksgoodinred, GSie zegarek ten zyje wlasnym zyciem i dowolnie sam sie przestawia z czestotliwoscia kilku razy w tygodniu stojac w garazu czy tez na wycieczkach... Edytowane 14 Listopad 2012 przez looksgoodinblack Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Qbik 1 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 (edytowane) ok odkopie temat bo i wiosną wreszcie przyszła (ta za oknem nie kalendarzowa) może ktoś mi sprawdzić jedną rzecz od tego microswitcha do ustawiania godziny odchodzą dwa kabelki jeden do zegarka, a drugi no właśnie, czy ma u was zasilanie przy włączonym zapłonie? U mnie brak więc może tu jest problem, jeśli tak to obojętne skąd mam podpiąć byle po stacyjce czy z jakiegoś konkretnego miejsca?? Edit no i niestety okazało się, że po zimie zegarek odszedł w jakieś inne miejsce i przestał w ogóle działać :( czeka mnie więc wymiana Edytowane 20 Kwiecień 2013 przez Qbik Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach