Skocz do zawartości
Jadwig28

Import motocykla z US

Recommended Posts

Witam, planuję sprowadzić sobie motocykl ze stanów, jakiegoś crossa. niestety w temacie jestem zupełnie zielony i byłbym ogromnie dźwięczny jakby ktoś z forumowiczów mógłby mi coś doradzić.

Jaką firmą?

Jakie koszta transportu, cła, podatku, rejestracji i wszystkich dupereli?

Jak rejestracją w kraju?

Sprowadzać w częściach (rozkręconego) czy w całości?

Zyga

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

googlales cos wogle w tym temacie czy tak na pale piszesz na forum zeby ci ludzie podali gotowe rozwiazanie na tacy ? Generalnie przy tego typu motocyklach nie oplaci ci sie. Koszty duze a zysk zaden

Wysylka motocykla (pelnego, jak do podrozy na innym kontynencie) to koszt okolo 1000 USD w kontenerze, do tego oplaty za obsluge frachtu, koszt cla o ile jest (nie sprawdalem) to nie duzy koszt w porownaniu z 23% VAT, potem koszty rejestracji to drobnostka

Czesci moto uzywane na pewna zakwalifikuja sie na inna stawke celna - tu muszisz poszukac jake sa stawki obecnie.

przy motocyklach za 10-20k USD to moze by sie oplacalo, ale crossa? watpie.

niech ci bedzie masz link sobie poczytaj opis od 1 firmy http://www.motocyklezusa.pl/koszty-importu.html

Edytowane przez MADRAFi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rozmawiałem niedawno na ten temat z firmą, która się tym zajmuje.

Przy cenie motocykla ok 8000zł (w USA) trzeba doliczyć ok 12.000 kosztów (wszystkie koszty łącznie z rejestracją).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dziękuje za odpowiedzi,sprawdzałem sam w google ale bardzo się różnią wypowiedzi. Mój ojciec siedzi w stanach, a więc patrząc na opis tej firmy z linku moje koszty to:

Wysyłka 450$