rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2013 Z zakupem tych FullBore też bym powiedział, że zbytnia pewność... ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2013 Z zakupem tych FullBore też bym powiedział, że zbytnia pewność... ;) A czemu? Czytałem na forach, głównie amerykańskich co prawda, bo u nas mniej znane i mają ok opinię. Lepszą chociażby od popularnego Mitasa. Jasne, że mówię o względnie tanich oponach. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2013 A czemu? Czytałem na forach, głównie amerykańskich co prawda, bo u nas mniej znane i mają ok opinię. Lepszą chociażby od popularnego Mitasa. Jasne, że mówię o względnie tanich oponach. Prawdziwy z Ciebie patriota - optymista ;) Merytorycznie o oponach się niestety nie wypowiem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2013 Prawdziwy z Ciebie patriota - optymista ;) Merytorycznie o oponach się niestety nie wypowiem. Nie do końca zrozumiałem. Opinie o tych oponach możesz znaleźć praktycznie tylko na amerykańskich stronach. Tam są one znane. Co w tym dziwnego? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 980 Zgłoś ten post Napisano 16 Kwiecień 2013 Zasadniczo nie eksperymentuje z oponami, pierwsze to te co dali tourance , na suchym potrafiły się ześliznąć. Później głównie Anake przeplatane na krótko z exp i raz tkc. Każda z tych opon była warta wydanych pieniędzy a moje zaufanie do anake na mokrym wzbudza coś na kształt podziwu u tych którzy ze mną czasem podróżują. Wiem że CCC ale dla mnie opony to jeden z ważniejszych elementów układanki, bo frajdą z jazdy jest jazda techniczna a do tego trzeba mieć dobry kontakt z podłożem i nie można iść na skróty. O twojej oponie to do tej pory nie słyszałem , ale ja jestem mocno ograniczony do Michelin, metzeller oraz TKC która gdyby nie jej żywotność mogłaby być podstawową bo na asfalcie też jest niezła. PozdrawiaM 7 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Nie do końca zrozumiałem. Opinie o tych oponach możesz znaleźć praktycznie tylko na amerykańskich stronach. Tam są one znane. Co w tym dziwnego? Tylko to, że jej konstruktorzy zapewne nie brali pod uwagę warunków drogowych, jakie można spotkać w Polsce, począwszy od stanu nawierzchni, jak i jakości samych materiałów, z której jest wykonana. A uwierz mi, że w Polsce tnie się na tym ile możliwe. Także też bym życzył nam dróg jak w Stanach. Poza tym pewnie inne normy i standardy. Z tańszych alternatyw dostępne są jeszcze Heidenau i Mitas, gorsze i lepsze, ale sprawdzone, więc przewidywalne. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Tylko to, że jej konstruktorzy zapewne nie brali pod uwagę warunków drogowych, jakie można spotkać w Polsce, począwszy od stanu nawierzchni, jak i jakości samych materiałów, z której jest wykonana. A uwierz mi, że w Polsce tnie się na tym ile możliwe. Także też bym życzył nam dróg jak w Stanach. Poza tym pewnie inne normy i standardy. Z tańszych alternatyw dostępne są jeszcze Heidenau i Mitas, gorsze i lepsze, ale sprawdzone, więc przewidywalne. Ano właśnie, miałem mitasa jako alternatywę, ale jego opinia na asfalt, a tak głównie jeżdżę nie była taka rewelacyjna. nie wydaje mi się, żeby problemem była opona, to niestety moja technika jazdy, lub jej brak. Wydaje mi się, że musiało dojść do mnie takie "ostrzeżenie" po prostu. W najbliższym czasie biorę udział w kilku szkoleniach motocyklowych i to poprawi sytuację. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
consigliero 1 980 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Ano właśnie, miałem mitasa jako alternatywę, ale jego opinia na asfalt, a tak głównie jeżdżę nie była taka rewelacyjna. nie wydaje mi się, żeby problemem była opona, to niestety moja technika jazdy, lub jej brak. Wydaje mi się, że musiało dojść do mnie takie "ostrzeżenie" po prostu. W najbliższym czasie biorę udział w kilku szkoleniach motocyklowych i to poprawi sytuację. Skoro zaczynasz i jeździsz głównie po asfalcie to trzeba brać takie opony i zawsze podchodzić z respektem do motocykla. Na małym motocyklu którym przyjechałem z Anglii były battle wingi używane , tylna lekko kwadratowa , ale nigdy na normalnej prostej nie miałem takiego zdarzenia jak Twoje.Owszem w początkach mojej jazdy duże wrażenie robiły na mnie te wstawki lepiące pęknięcia, tutaj też szukałbym wyjaśnienia bo u mnie podnosiło to ciśnienie. Tylko ja się sam zorientowałem gdzie jest przyczyna .O tej porze roku bardzo bym uważał na drodze i nie ma tu miejsca na tzw pozwala nie sobie na więcej, ostrożność x 3 , a szkolenie zawsze pomaga zwłaszcza na początku sezonu . http://www.motoklubbmw.cz/akce/2010/academy/index.php , w zeszłym roku było w Legionowie, a w Krakowie można postawić kilka pachołków na lotnisku a i chyba nasi policjanci coś tam w sezonie organizują. A u czeskich braci było fajnie i pogoda dopisała , a przy okazji odebrałem komplet anake 2 wygranych na ich zlocie w tomboli 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Tylko to, że jej konstruktorzy zapewne nie brali pod uwagę warunków drogowych, jakie można spotkać w Polsce, począwszy od stanu nawierzchni, jak i jakości samych materiałów, z której jest wykonana. To jak to z tymi motkami jest? kupuje się tzw turystyczne enduro, funduro czy innego dakara a później że niby droga zła? ;-) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 To jak to z tymi motkami jest? kupuje się tzw turystyczne enduro, funduro czy innego dakara a później że niby droga zła? ;-) Ona może być zła po amerykańsku lub po polsku. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ćwiczyć, nabywać doświadczenie :)! Jacku jak jechaliśmy w sobotę to nie wiedziałem że jeździsz od jesieni ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć ćwiczyć, nabywać doświadczenie :)! Jacku jak jechaliśmy w sobotę to nie wiedziałem że jeździsz od jesieni ;) Bo jeździło się super, nie miałem problemu, tylko preferuję wolniejszą jazdę. Nie lubię mandatów ani ryzyka. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Każdy powinien jeździć na tyle na ile się czuje, nie patrząc na innych. 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 26 012 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Ona może być zła po amerykańsku lub po polsku. Ale jajecznicę robisz dobrą ;-) długo się uczyłeś? :-) może z jazdą będzie podobnie :-) :beer: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 494 Zgłoś ten post Napisano 17 Kwiecień 2013 Ale jajecznicę robisz dobrą ;-) długo się uczyłeś? :-) może z jazdą będzie podobnie :-) :beer: Ja jadłem drugi raz robioną przez Jacka i jest wyśmienita :D 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2013 Ale jajecznicę robisz dobrą ;-) długo się uczyłeś? :-) może z jazdą będzie podobnie :-) :beer: Mam sto razy potłuc jajka, żeby dobrze jeździć ??? 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach