Skocz do zawartości
JacekJ

Poślizg w deszczu na prostej.

Recommended Posts

Mam takie pytanie do wszystkowiedzących z forum (na zlotach sami eksperci, zwłaszcza po 21-ej).

Wracając dzisiaj z Mirca, na prostej drodze, bez większych kolein rzuciło mi tyłem raz w lewo, raz w prawo, wylądowałem na lewym pasie, cudem bez wywrotki, szczęśliwie nikt nie jechał z naprzeciwka. Nie mam pojęcia co to mogło być, ale najadłem się strachu niewąsko. Wrażenie było jakby mi koło zblokowało, ale wszystko jest ok. Nowe łożyska, napęd itd. Przód mi nie uciekł, tylko tył, chociaż jechałem normalnie, może 70/h. Miał ktoś podobną przygodę, że na prostej, bez manewru zarzuca tył tak gwałtownie? Gdyby z naprzeciwka coś jechało, to masakra. Potem cały czas mi się wydawało, że tył mi "nosi" na boki, ale to chyba strach, bo koło i wahacz sztywne, bez luzów.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie znam się, to się wypowiem ;)

nie wjechałeś w jakiś syf (olej?) Ja raz miałam "taniec z gwiazdami" na oleju właśnie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie znam się, to się wypowiem ;)

nie wjechałeś w jakiś syf (olej?) Ja raz miałam "taniec z gwiazdami" na oleju właśnie...

Specjalnie wróciłem sprawdzić, nie było plam. Ale to chyba moja beztroska technika jazdy. Wczoraj za Łukaszem zapieprzałem i tak mi zostało. Chyba za luźno podszedłem do tematu. Wolniej, ostrożniej, delikatniej. Poczytałem na forach, uślizg w deszczu to częsta sprawa, jeśli się nie jest mocno ostrożnym. Do Mirca, jeszcze przed "szkoleniem" u Icoo było OK. Powolutku, bezpiecznie. To chyba to.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pora jest taka, że można natrafić na "nisko przelatujące żaby" - szczególnie popołudniem i w okolicach zbiorników wodnych - choć niekoniecznie. Budzą się i idą .... - no cóż trzeba pomyśleć o potomstwie ;) Czy tak było w tym przypadku to nie wiem, ale uwaga wskazana.