żeglarz 1 021 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 cześć, No właśnie, zamierzam kupić. jak już w przywitalni napisałem , to ma być pierwszy motocykl. W moim przypadku mam o tyle trudno ze bozia wzrostu nie dała (cale 162 i pół :-P ), wiec szukam motocykla niskiego w miarę możliwości. przynajmniej wiem ze Dakar odpada :D , choć urody i "pazura" nie sposób mu odmówić... Siedziałem już kiedyś na Fce, z tym ze wtedy jeszcze nie wiedziałem ze ją chce - i ku mojemu zaskoczeniu prawie obie stopy miałem na ziemi. Nie wiem jaka to byla wersja rocznik, ale musiał być jakoś obniżony. Widziałem dziewczyny mojej postury smigajace na tym moto wiec da rade. cycle-ergo.com tez pokazuje ze mozna ;) Głownie o obniżaniu to znalazłem info o wymianie kanapy (tapicerki na kanapie?) na mniejsza. ale są chyba inne sposoby, mechaniczne ( inny amortyzator czy jest regulacja - tu prośba o podpowiedzi). z tego co wyczytałem o modealch to F650GS = G650GS z tym ze ten drugi ma silnik wyprodukowany w Chinach? czy jest po prostu nowszy? dysponuje funduszem max 10k, ale mam nadzieje ze cos wyhaczę w tej cenie. Poszukuje, więc jeśli ktoś z okolic Trojmiasta, pomorskiego, polski północnej powiedzmy, chce sprzedać to chętnie obejrzę. wszelkie sugestie i rady mile widziane. pozdro i dzieki! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 (edytowane) Wzrost nie ma znaczenia. Jak się chce to się da ;-) Z 10k budżetu może być ciężko kupić gsa ale efka się znajdzie i na paliwo zostanie ;-) Edytowane 12 Czerwiec 2013 przez Doodek 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kasia 1 761 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 Może kup eFkę zamiast GSa. Na początek jest bardzo fajna i moim zdaniem wygodniejsza od GSa- mam całkiem niezłe porównanie ;) 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 706 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 Może kup eFkę zamiast GSa. Na początek jest bardzo fajna i moim zdaniem wygodniejsza od GSa- mam całkiem niezłe porównanie ;) Rozumiem ze sprzedajesz? ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kasia 1 761 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 Rozumiem ze sprzedajesz? ;) Jak sprzedasz Tigera np przemkowidab :P 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mr white 6 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 wzrostem się nie martw, niższa kanapa będzie spokojnie Ci pasowała. W obniżenie zawieszenia się nie baw, nie będzie Ci potrzebny ten zabieg. Ja nie wiele jestem wyższy (166 i podobno mam bardzo krótkie nogi he he;-) i jest oki. Za 10k kupisz gsa ino to pewno troche potrwa zanim znajdziesz coś ciekawego. Szukaj Bracie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 Obniżenie kanapy to ofk najprostsza rzecz, natomiast obniżenie zawieszenia w GS wymaga wymiany tylnego amortyzatora i tulejek dystansowych w zawieszeniu przednim (przynajmniej w roczniku 2004- a prawdopodobnie również 2000-). Wszystko rozbija się o amortyzator a właściwie o zaufanie do używek bo nowy jest dość drogi. W tej chwili ujeżdżam GSa z obniżonym zawieszeniem i standardowa kanapą i złego słowa nie powiem. Na asfalcie nie mam zastrzeżeń, a i w nieco gorszych warunkach da radę co najwyżej przejedzie się nieco wolniej. Moim zdaniem na początek dobrze zacząć od moto, które jest dopasowane do użytkownika. Oczywiście jak się ma doświadczenie to się ogarnie wszystko. Natomiast na początku będziesz doceniał to, ze nie musisz się myśleć jak się ustawić przy hamowaniu, w korku możesz czasem wygodnie oprzeć się na obu nogach, a jak coś spartolisz przy zawracaniu w miarę delikatnie "położysz" moto na bok a nie będziesz patrzył jak wali się z impetem. Co prawda to nie ma to nic wspólnego z wysokością zawieszenia ale skoro szukasz moto warto poszukać wersji z ABS. PS. G650gs technicznie to kontynuacja F650gs, i jak wspomniałeś silnik robią ludzie o skośnych oczach ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 046 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 (edytowane) przy wzroście 162 naprawdę nie trzeba nic obniżać w F650GS... wiem co mówię :) Edytowane 12 Czerwiec 2013 przez Doodek 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 Popieram. Jesli nie trzeba, lepiej nie grzebac w zawieszeniu. Raz, ze kosztowane, dwa pozniej moze byc trudniej odsprzedac, trzy jesli bedziesz chcial zjechac z asfaltu docenisz dluzszy skok i tak lichego zawieszenia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 Ja się nie upieram przy obniżaniu, najpierw trzeba się przymierzyć i sprawdzić jak pasuje. Chodzi mi bardziej o kwestię dopasowania do siebie motocykla, przynajmniej na początku. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
SelenxS 5 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2013 Siedziałem już kiedyś na Fce, z tym ze wtedy jeszcze nie wiedziałem ze ją chce - i ku mojemu zaskoczeniu prawie obie stopy miałem na ziemi. Nie wiem jaka to byla wersja rocznik, ale musiał być jakoś obniżony. Widziałem dziewczyny mojej postury smigajace na tym moto wiec da rade. cycle-ergo.com tez pokazuje ze mozna ;) Najprawdopodobniej siedziałeś na wersji ST. F650 ST (Strada) jest bardziej szosową wersją F650, przez co jest niższa. Wzrost nie ma znaczenia. Jak się chce to się da ;-) Z 10k budżetu może być ciężko kupić gsa ale efka się znajdzie i na paliwo zostanie ;-) Dobrze mówi! Polać jej! :beer: Rozumiem ze sprzedajesz? ;) Sprzedaje swoją wersję ST Lissek: http://f650gs.pl/topic/5071-sprzedam-f650st/ Lissek wiele robił sam w tym motku, wiele może Ci powiedzieć forum, gdzie jest sporo postów wrzucił. Powiem Ci tak: Jak na pierwszy moto, wybrór ST jest wg mnie najlepszy, bo musisz się nauczyć jeździć, a wersja ST dużo wybacza :) Przyczepności! :moto1: 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
żeglarz 1 021 Zgłoś ten post Napisano 20 Czerwiec 2013 dzieki za wszystkie podpowiedzi! poszukuje zatem. Lissek chyba sprzedal swoje ST, bo temat zamkniety. pozdro Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 588 Zgłoś ten post Napisano 20 Czerwiec 2013 Albo kup sobie CSa, jest niższy niż GS - kwestia tego czy się podoba i gdzie chcesz jeździć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
żeglarz 1 021 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2013 Albo kup sobie CSa, jest niższy niż GS - kwestia tego czy się podoba i gdzie chcesz jeździć. to ten "obcy", bardziej szosowy... nie bardzo mnie kreci... ja bardziej szutrowo/off-main-roadowo . anyway, dobrze wiedziec ze CS nizszy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach