Skocz do zawartości
Damian

Pomozcie zielonemu

Recommended Posts

Witam wszystkich

Wczoraj pierwszy raz jezdzilem troche dluzej swoim BMW f650gs (2000) ;)

Mam kilka pytan odnośnie serwisowania motocykla tzn. konkretnie przebieg przekroczyl 20 tys km.

1. jaki olej silnikowy powinien zostac uzyty?

2. jaki powinien byc plyn chlodzacy? Czy to ma byc mix 50/50 czy czysty plyn?

3. jaki powinien byc olej w skrzyni biegów?

4 jaki zastosowac olej do teleskopow przod?

5 Czym i w jakiej ilosci smarowac lancuch?

Za wszelkie rady bardzo serdecznie dziekuje Nie ukrywam ze jestem laikiem w tych sprawach jednakze sciagnalem sobie manuala i tlumacze go na jezyk polski

Pozdrowienia ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Łoooo Jezuuuu.... wszystko tu znajdziesz .

skorzystaj z opcji "SZUKAJ" prawy górny róg

Kilka spraw jest tuż pod spodem twojego postu!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ad.5 Smarowanie łańcucha: w każdym sklepie motocyklowym bądz hipermarkecie dostaniesz smarowidło w spreju do łańcucha. W jakiej ilości smarować - zasada dość prosta, łańcuch nie może pracować na sucho. Częstość smarowania zależy o warunków w jakich użytkujesz moto. Suchy asfalt wystarczy i co 400- 500 km, pojedziesz w teren to i po 100km trzeba przesmarować, a co porządniejsi to i najpierw umyją łańcuch a dopiero potem smarują.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za wszelkie rady bardzo serdecznie dziekuje Nie ukrywam ze jestem laikiem w tych sprawach jednakze sciagnalem sobie manuala i tlumacze go na jezyk polski

Pozdrowienia ;)

Nie przejmuj się niczym, śmiało pytaj.

Powodzenia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do łancucha to ja smaruję po każdym deszczu i co 300 km.Może to nadgorliwość ale cholerstwo kosztuje sporo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zwierzu pięknie kolege "wypunktowałeś" ;) dobra robota

olej rozumiem, dobrze wymienić, jeśli nie zna się historii serwisowania poprzednika, ale olej w lagach to raczej polecałbym wymieniać dopiero jak uszczelniacze puszczą - dużo grzebania przy tym, a uszczelniacze na tyle są ogólnie wątłe że olej nie zdąży się wyeksploatować ;)

łańcuch obsługujemy jak w każdym innym moto :D no chyba że w terenie szalejesz to wtedy tak jak w każdym crossie :D

miłego czytania i serwisowania Damian Pozdro :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×