Skocz do zawartości
kisa

Pomoc w decyzji o zakupie F650GS

Recommended Posts

Cześć wszystkim!

Rozglądam się ostatnio za sensownym GS-em, tak pod względem ceny, ale przede wszystkim pod względem stanu technicznego. Jestem kompletnie zielony w temacie, ma to być moje pierwsze moto. Poniżej zamieszczam link do ogłoszenia, na mój gust cena nie jest najwyższa jak na wersję 800 cm3, ale co do stanu technicznego to po prostu nie mam żadnego doświadczenia żeby to ocenić. Nie wiem czy tych kilka fotek w ogłoszeniu jest wystarczające, żeby myśleć o tym sprzęcie poważnie, albo go zdyskwalifikować, ale będę wdzięczny za każdą uwagę. Dodam, że mam 186 cm wzrostu, podpowiedzcie przy okazji czy ten model nie będzie dla mnie za niski.

http://olx.pl/oferta/bmw-f800gs-800ccm-75km-zamiana-CID5-ID62oKn.html

A może ktoś podsunie i inną propozycję, rozglądałem się też za f800GS.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może ktoś podsunie ...

To może ja.

Na początek zapraszam do Przywitalni!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Później do lektury o poszczególnych modelach... Zielony na łosiemset to może być ciekawe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Link który załączyłem dotyczy f650gs tyle, że w wersji z silnikiem o pojemności 800cm3. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to "osiemsetka", tzn. f800gs. Zastanawiam się nad tym modelem, bo jest deczko lżejszy od osiemsetki i ma mniej mocy (75 kM), co przy założeniu, że ma to być pierwsze moto wydaje się rozsądne. Nie mam doświadczenia w ocenie konkretnych sprzętów, więc zwracam się do was o pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To właśnie napisałem ale w dalszą polemikę z pewnych powodów nie wchodziłem.

Natomiast niewiele na tych zdjęciach widać. No może poza brakiem nalepek na prawym zadupku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach