Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2015 Dokladnie! Poza tym, jest tylko kedno jedyne sluszne forum! :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2015 No co TY?! Przecież tam go wkręcą, że to fajny motocykl :D No bo jest fajny... Tylko ze sa rowniez fajniejsze :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Krzysiek75 0 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2015 Czytam kilka forum on i off, ale często wypowiedzi na forach są stronnicze, Szukam drugiego moto do zabawy , ale nie mam zamiaru bawić się remonty silnika co kilka tygodni. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mutomb 3 541 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2015 Czytam kilka forum on i off, ale często wypowiedzi na forach są stronnicze, Szukam drugiego moto do zabawy , ale nie mam zamiaru bawić się remonty silnika co kilka tygodni. Jak typowo do zabawy to cos naprawde lekkiego. Tak zebys poczul mocno roznice w masie. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pawelw 79 Zgłoś ten post Napisano 11 Luty 2015 Czytam kilka forum on i off, ale często wypowiedzi na forach są stronnicze, Szukam drugiego moto do zabawy , ale nie mam zamiaru bawić się remonty silnika co kilka tygodni. Jak do zabawy to może Yamaha WR 250F / 400F / 450F? Od razu, celem rozwiania wątpliwości co do okresów napraw zaznaczam: WR a nie YZ! To leciutkie moto, posiadające mocny, ale nie do końca wyżyłowany silnik, często nawet ma cały kit homologacyjny, czyli istnieje opcja rejestracji. Ja sam posiadałem wersję WR 250F z 2001 roku, typowo cross, ze światłami przód i tył, bez kierunków, świateł hamulcowych, liczników, akumulatorów i innych, dokładających kilogramy bajerów. Za to był porządny silnik, super rama, zawieszenia, koła, kiera, skromna kanapa oraz ubogie plastiki. Jak masz trochę kasy to polecam wersje z rozrusznikiem, bo tego sprzęta trzeba nauczyć się odpalać na manualnej dekompresji (póki nie zajarzyłem to 2 pierwsze tygodnie wyrabiałem kondycję biegową ;0 ). Osobiście miałem na tym sprzęcie super zabawę, ale na jedyne moto się nie nadaje i z tego powodu musiałem się z nią rozstać. Gdybym miał kasę na dwa - byłyby 2, 3 a nawet i 4 rożne sprzęty. WR wytrzymuje spokojnie cały sezon bez zaglądania do silnika (jeśli nie jesteś zawodnikiem, bo starty w zawodach to inna para kaloszy), nie wymaga co rocznego remontu (wymiany tłoka, korby....). Jedyne, na co trzeba bardzo uważać to zawory. Jest ich w głowicy 5, są z tytanu i na tym mogę skończyć, bo ich cena - kosmiczna. Nie polecam sprzętów 2-suwowych, bo: po pierwsze: system jazdy 0-1 (nie jedzie - zap...dala) - ciężko znaleźć użyteczny zakres obrotów nie posiadając doświadczenia po drugie - co rok zabawa z remontem to klasyk w takim przypadku po trzecie - ciężko kupić coś w naprawdę dobrym stanie po czwarte - 125ccm 2T to często niecałe 100kg masy i moc bagatela 30-40 KM, co odpowiada 250ccm 4T (ale 4T łatwiej jeździć) 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
abwehry 424 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2017 Dnia 29.12.2014 o 22:02, mik1046 napisał: Masz rację wyprodukowany we włoskich zakładach ale pod pieczą BMW. Pocieszające... Tysiące użytkowników Fiata Pandy wmawia to sobie każdego dnia "To włoski samochód, chociaż produkowany był w Polszy, to jednak pod kontrolą Włochów!!!" (sam nie wiem co tu jest plusem, a co minusem) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2017 8 godzin temu, abwehry napisał: ... Tysiące użytkowników Fiata Pandy wmawia to sobie każdego dnia "To włoski samochód, ... Tysiące użytkowników wmawia sobie, że jeździ FERRARI 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2017 Wykopki to chyba na jesieni Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
abwehry 424 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2017 15 godzin temu, Pszemo napisał: Tysiące użytkowników wmawia sobie, że jeździ FERRARI szczególnie jak na kierownicy skorpion gości... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach