Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 To nie ważne, ma chodzić równo, nie gasnąć i tyle. To nie jest auto z milionem czujników. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 Pszemo - dla niego ważne :-) Czeczuga, nie irytuj się, to żarty tylko, musisz trochę z nami pobyć żeby je wylapywac. Nikt nie chciał Cię urazić, serio, przynajmniej nie ja, jeśli tak się stało - przepraszam ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 857 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 Ja też przepraszam! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 O! I to sie chwali! !! :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Payo 73 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 Wczoraj jak odpalałem na ssaniu to było tak około 2200 obr. (pisze około bo wskazówka lekko drgała ;)), ale myślę że u każdego mogą być trochę inne obroty i nie wiem ile powinno być według książki i dlatego jest to skomplikowane ;). A i jeszcze dlaczego stare mohery? :shock: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
czeczuga 12 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 Bo zrzędzicie jak stare mohery na temat in vitro. W końcu jakiś konkret. 2200, czyli moje ssanie nie chodzi jeszcze tak jak powinno. Dla mnie ważne bo jeszcze niedawno nie działało wcale. A tak wiem, że jeszcze nie wszystko jest ok. Lubię mieć w motku wszystko sprawne, nie czekam aż się coś urwie lub zatrze Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nemo 39 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 Większość ludzi wyznaje zasadę jak działa to po co psuć. Powodzenia w walce ze ssaniem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
czeczuga 12 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 Ale tu właśnie nie za bardzo jeszcze działa. Dziękuję wszystkim piszący coś mądrego za rady, prześmiewcom dzięki za dowcipy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2015 Ale jak zimny zapala na tym ssaniu i ma te 1500 obr. to po cholere to zmieniać!? Wiadomo z mechaniki ze zimny silnik nie lubi wysokich obrotòw, w ogole uruchamianie zimnego silnika powoduje powne chwilowe ekstremum dla jego częsci do ktorych jeszcze oleum nie dotarło a co dopiero przy ponad 2 tys obr. Ssanie jest po to zeby w ogòle dało sie odpalić na zimnym, potem jak najszybciej je wyłaczyc gdy silnik złapie swoje obroty. Moja Rka tez ma ręczne ssanie, jak odpale to obroty ledwo przekraczają 1200, normalnie mam około 1tys. ale pali jak należy i nawet sie nad tym nie zastanawiałem....aż do tej pory hehehehe Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
czeczuga 12 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 Może i racja. Bo w sumie odpala i jest ok Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 857 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 W końcu jakiś konkret. 2200, czyli moje ssanie nie chodzi jeszcze tak jak powinno. A skąd ta pewność? Może on ma za wysokie obroty i coś nie tak w ustawieniach? Ale jak nie możesz spać spokojnie to zmieniaj, kombinuj. Tak całkiem poważnie: zaczynanie od :"szukania" obrotów ssania to błąd. Pierwsze to powinieneś wiedzieć czy masz dobrze ustawiony, wyregulowany gaźnik, bez zanieczyszczeń, przedmuchów wewnętrznych ... - ssanie jest następne w łańcuszku ustawień. Same obroty dla funkcji ssania mają mniejsze znaczenie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Payo 73 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 To teraz może moje obroty silnika na ssaniu są za wysokie i być może czeka mnie regulacja. Ssanie staram się zaraz stopniowo zmniejszać po odpaleniu. Narazie nic nie kombinuje. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 I teraz cale forum będzie sprawdzalo obroty na ssaniu, ehhh... :D 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 857 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 I teraz cale forum będzie sprawdzalo obroty na ssaniu, ehhh... :D A tak sobie z przekory napiszę bo nikt nie naciska na mnie :D Generalnie w ssaniu nie chodzi o obroty lecz o wzbogacenie mieszanki paliwowej. Podwyższone obroty to efekt pośredni ;) To teraz jestem ciekaw co zrobią ci z wtryskiem - u nich w trybie sterowania automatycznego obroty zimnego silnika w pierwszym momencie uruchomienia wzrastają o ok 200 obrotów - gdzie im tam do 2200. Muszą teraz regulować aż osiągną ten poziom - bo tyle "wyciska" kolega Payo :lol: 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 No o tym wlasnie od początku pisalim, ale niektórzy nie czytali :-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 (edytowane) No właśnie, jak ktoś ma jakieś ssanie to ...polewać panowie, polewać!☺ Edytowane 3 Sierpień 2015 przez nokian66 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Payo 73 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 Jarku poradź co z moim motkiem bo teraz to widze że ja mam problem :-(. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 857 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 Radzę Ci: nie dawaj se pierdół do głowy ;) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Payo 73 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 Uff, dzięki :). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
czeczuga 12 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 A może napiszcie jeszcze, tylko nie jeździe po mnie jak po burej suce, czy jeżeli mam zapięcie biegu ze zgrzytem to co może być przyczyną. Szczególnie jedynka jest głośna. Widać, że ktoś wcześniej już grzebał, jest nowa uszczelka i silikon. Może to być wina sprężyn, czy tarcz? Czy dopóki nie zdejmę pokrywy to wróżenie z fusów? Linkę sprzęgła regulowałem, ale za bardzo się nie zmienia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 jak mozesz wyrzucic na luz na postoju to sie tym nie przejmuj - ten typ tak ma. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 857 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 .... jeżeli mam zapięcie biegu ze zgrzytem to co może być przyczyną. BMW kolego, BMW ! 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 3 Sierpień 2015 I to nie jest szydera - posłuchaj 10 modeli - dowolnych - będzie to samo :) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
czeczuga 12 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2015 To znaczy że wszystkie tak zgrzytają? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2015 No wlasnie to napisaliśmy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach