arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 22 Luty 2018 Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rutkos 8 141 Zgłoś ten post Napisano 23 Luty 2018 Dnia 18.02.2018 o 18:01, Zebra napisał: Z racji tego, że przesiadam się na 800-setkę, biały wierny jamniczek F 700 GS szuka nowego właściciela: https://www.olx.pl/oferta/motocykl-bmw-f-700-gs-2014-pierwszy-wlasciciel-serwisowany-w-aso-CID5-IDrUNyB.html?action=show&id=412497941&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20180206-[diplayLink]-36085241@1-20180206190301 tel. 662 235 927 Nie wykluczam że czegoś nie rozumiem ale sprzedaję 700 a pojemność 798cm3 ??? Bielsko-Biała, Śląskie Dodane o 19:03, 6 lutego 2018, ID ogłoszenia: 412497941 Wyróżnij to ogłoszenie Odśwież to ogłoszenie Oferta od Osoby prywatnej Marka Bmw Rok produkcji 2014 Poj. silnika 798 cm³ Stan techniczny Nieuszkodzony Kraj pochodzenia Polska Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 23 Luty 2018 No, nie rozumiesz Wysłane z garażu 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 23 Luty 2018 @rutkos mało jeszcze widziałeś... To będzie szok ale F650GS twin ma silnik 800. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
żeglarz 1 021 Zgłoś ten post Napisano 23 Luty 2018 @rutkos ten typ tak ma Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rutkos 8 141 Zgłoś ten post Napisano 23 Luty 2018 A czyli 800 ma silnik od 1200 czyli 1170 cm³ dobrze że dzisiaj piątek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 513 Zgłoś ten post Napisano 23 Luty 2018 650 ma silnik od 650. Tylko pojemność jest 800 7 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zebra 3 Zgłoś ten post Napisano 27 Luty 2018 Dnia 2018-02-22 o 13:58, dakarowy napisał: ESA będzie działać i nie będzie działać bo Nie będzie działać bo jej nie będzie, ale również będzie działać, z tym, że to już nie będzie ESA, tylko manualne kręcenie ustawieniami amortyzatora. Nie wiem jednak jak odczyta to komputer, jak do kostki od ESA nie będzie przyłączona żadna kostka z drugiej strony, czyli od amortyzatora. Dokładnie tak jak piszesz, na komputerze po odcięciu ESY będzie się wyświetlał błąd, ale można też dokupić jakiś DINGS, który pozwoli komputerowi obejść ten błąd. A amor po tym przeszczepie będzie regulowany ręcznie. Dnia 2018-02-22 o 18:40, arthurr napisał: Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 Standardowy amor do 700 i 800 to chyba to samo, a opuścić na lagach i tak będzie trzeba, Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zebra 3 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2018 Dnia 2018-02-22 o 18:40, arthurr napisał: Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 A jednak kolega ma rację. Amor do 800 jest wyższy od standardowego do 700. W międzyczasie pojawiła się jeszcze opcja założenia sprężyny progresywnej i obniżenia 800 setki o ok 2 cm. Czyli wchodzi w grę sprzedaż obniżanej pełnej obniżanej wersji 700. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2018 Po co obniżać 800'kę? Rozumiem, że można założyć niską kanapę- ale total obniżenie, to tak jakby kupić merca AMG i go zdławić- bez sensu. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2018 (edytowane) Mam w garażu obniżoną 800-kę. Wytłumaczę ci kiedyś, przy ognisku Edytowane 28 Luty 2018 przez arthurr 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
żeglarz 1 021 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Pszemo napisał: Po co obniżać 800'kę? Rozumiem, że można założyć niską kanapę- ale total obniżenie, to tak jakby kupić merca AMG i go zdławić- bez sensu. Widzis Pszemo.. ogladamy swiat z roznych poziomow. Ja widze co najmniej 2 powody : 1. Lewa noga 2. Prawa noga noga srodkowa w tym wypadku nie sistotna poza tym obnizenie to nie dlawienie, moze minimalnie zmiejszenie przeswitu/amortyzacji. Edytowane 28 Luty 2018 przez żeglarz Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Seb 3 866 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2018 Przemciu, a po co kupować osiemsete, żeby jeździć tylko po asfalcie? Wysłane z bagna 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajerka 649 Zgłoś ten post Napisano 3 Marzec 2018 Pszemo widziałeś mnie na żywo ? Jestem żywym powodem obniżania moto ... Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zebra 3 Zgłoś ten post Napisano 5 Marzec 2018 Jeżdżąc po czarnym w sumie nie ma problemu z nieco wyższym zawieszeniem, ale jak moto jest mocno doładowane bagażami, to i niestabilne przy prędkościach parkingowych i trzeba się nieraz mocno nogami asekurować - jak zabraknie nogi to kaszanka. W offie też się trzeba nieraz asekurować, w błocie na przykład - jak ktoś nie jest zawodowym rajdowcem, to lepiej mieć nogami bliżej do ziemi. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach