Skocz do zawartości
komir

Jutro chcę na to looknąć . Oglądał to może ktoś?

Recommended Posts

Nie znamy go bliżej. Z analizy zdjęć:

- swoje lata ma

- przebieg pdpd

- kolor - nie wiem czy oryginalny?

- jeśli z Niemiec to niech pokażą jakąś historię

- brak prawego lusterka

- szyba pożółkła (można spolerować)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I słowo moto się stało. Zanabyty. Córka wniebowzięta- przesiada się z małej YBR-ki po dwóch latach. Myślę że niebawem zakula się na Wasze forum. Moto jakby w porządku. Opony max ledwo po jednym sezonie , napęd wytrzyma jeszcze jeden sezon, Olej i filtr wymienione, chłodnica uzupełniona. Silnik bez żadnych niepokojących odgłosów ( ale to musiałby osłuchać ktoś bardziej obyty z tym silnikiem ) , pokrywa od strony alternatora założona na silikon czerwony ( a fe) , rama prosta. , plastiki wszystkie całe, nie klejone, 2 właścicieli w niemczech, od 2008 stała wyrejestrowana w garażu z powodu kluczyków ( ostatnia pani od 2005 r a I rejestracja 03.2000 r)), łożysko główki bez luzów, łożyska kół cichutkie, Pani z Niemiec która sprzedawała motor twierdziła że zgubiła kluczyki w przeprowadzce i sprzedała bez, Gość od którego kupiłem ( zob link powyżej ) twierdzi że musiał zdemontować górną półkę i dostarczyć do fachmana który dorobił kluczyki ( pasują prawie idealnie) , niestety przy skręcaniu pękła śruba głowki ramy ( muszę gdzieś dokupić) , brak prawego lusterka i klamka sprzęgła zgięta ( wygląda na szkodę garażową lub parkingową bo nic poza tym nie ruszone po tej stronie. Nie dopatrzyłem się śladów malowania i wg mnie lakier oryginalny ( nr farby 750 ) . Szukąlem specyfikacji lakierów BMW ale nie znalazłem. Nalepki na plastykach zbiornika i na zadupku wyglądają na oryginalne. Pozostało opłacić urząd skarbowy, zrobić przegląd i zarejestrować. Ostateczna cena jaką dałem to 5400 zł.

Chętnie uslyszę sugestie gdzie ubezpieczyć ? Tylko 2 lata stażu ubezpieczeniowego

Może ktoś ma niedaleko i w ramach ,, latania weekendowego" by mnie nawiedził i osłuchał silnik ?

Może ma ktoś gotowego manuala i mi prześle . Najchętniej po niemiecku bo z angielskim u mnie nie za dobrze.? wczoraj próbowałem coś zaciągnąc ale ciągle wyatępowały błędy.

Pierwsze wrażenia - powiem szczerze że troszkę rozczarowują wibracje i szarpnięcia na niskich obrotach ( jednak wielocylindrowce np V są kulturalniejsze) . W miarę dobry rozkład momentu na wszystkich zakresach obrotów ( troszeczke słabo z dołu )

A gdyby ktoś w mojej okolicy ( powiedzmy do 30 km ) popadł w tarapaty , to chętnie pomogę . Mogę przetransportować moto, mam spory zestaw narzędzi, jestem lekko kumaty w mechanice, a nawet przy wyjątkowym niefarcie mogę przenocować . Tel 503 866 558 kod 66- 470 Kostrzyn nad Odrą A tak przy okazji proponuję założyć nowy temat , np SAMOPOMOC gdzie każdy podał by jakieś dane kontaktowe i ew zakres możliwej pomocy , oraz swoją lokalizację .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już coś takiego istnieje , jak punkty pomocy w razie co :) jest mapka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie dopatrzyłem się śladów malowania i wg mnie lakier oryginalny ( nr farby 750 ) . Szukąlem specyfikacji lakierów BMW ale nie znalazłem.

Kolory klasyka: http://faq.f650.com/FAQs/VINNumberFAQ.htm#Colour%20from%20the%20Sticker%20under%20the%20Seat

http://www.bmbikes.co.uk/colourschemes.htm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
I słowo moto się stało. Zanabyty. Córka wniebowzięta- przesiada się z małej YBR-ki po dwóch latach. Myślę że niebawem zakula się na Wasze forum.

Zapraszamy ;)

Moto jakby w porządku. Opony max ledwo po jednym sezonie , napęd wytrzyma jeszcze jeden sezon, Olej i filtr wymienione, chłodnica uzupełniona. Silnik bez żadnych niepokojących odgłosów ( ale to musiałby osłuchać ktoś bardziej obyty z tym silnikiem ) , pokrywa od strony alternatora założona na silikon czerwony ( a fe) , rama prosta. , plastiki wszystkie całe, nie klejone, 2 właścicieli w niemczech, od 2008 stała wyrejestrowana w garażu z powodu kluczyków ( ostatnia pani od 2005 r a I rejestracja 03.2000 r)), łożysko główki bez luzów, łożyska kół cichutkie, Pani z Niemiec która sprzedawała motor twierdziła że zgubiła kluczyki w przeprowadzce i sprzedała bez, Gość od którego kupiłem ( zob link powyżej ) twierdzi że musiał zdemontować górną półkę i dostarczyć do fachmana który dorobił kluczyki ( pasują prawie idealnie) , niestety przy skręcaniu pękła śruba głowki ramy ( muszę gdzieś dokupić) , brak prawego lusterka i klamka sprzęgła zgięta ( wygląda na szkodę garażową lub parkingową bo nic poza tym nie ruszone po tej stronie. Nie dopatrzyłem się śladów malowania i wg mnie lakier oryginalny ( nr farby 750 ) . Szukąlem specyfikacji lakierów BMW ale nie znalazłem. Nalepki na plastykach zbiornika i na zadupku wyglądają na oryginalne. Pozostało opłacić urząd skarbowy, zrobić przegląd i zarejestrować. Ostateczna cena jaką dałem to 5400 zł.

Dobra cena. Drobne mankamenty - miejmy nadzieję, że nie wskazują na jakąś minę. :D

Chętnie uslyszę sugestie gdzie ubezpieczyć ? Tylko 2 lata stażu ubezpieczeniowego.

OC? Tam gdzie najtaniej :) Warta, PZU, HDI Samopomoc, Allianz… Może ubezpieczasz coś innego - wtedy bywa taniej. Generalnie samo OC bez NNW powinno zamknąć się w 100 PLN.

Może ktoś ma niedaleko i w ramach ,, latania weekendowego" by mnie nawiedził i osłuchał silnik ?

Z Twojego fyrtla to chyba Jagienka ma najbliżej :lol:

Może ma ktoś gotowego manuala i mi prześle . Najchętniej po niemiecku bo z angielskim u mnie nie za dobrze.? wczoraj próbowałem coś zaciągnąc ale ciągle wyatępowały błędy.

Koledzy już Ci zapodali linka.

Pierwsze wrażenia - powiem szczerze że troszkę rozczarowują wibracje i szarpnięcia na niskich obrotach ( jednak wielocylindrowce np V są kulturalniejsze) . W miarę dobry rozkład momentu na wszystkich zakresach obrotów ( troszeczke słabo z dołu )

To singiel. Kręcisz manetą, trzymasz obroty i jedzie. To nie łagodny baranek tylko Funduro :lol:

A gdyby ktoś w mojej okolicy ( powiedzmy do 30 km ) popadł w tarapaty , to chętnie pomogę . Mogę przetransportować moto, mam spory zestaw narzędzi, (…)

Dopisz się do mapy - PW do Miko po linka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za manuala już zciągnięty. Można jakiś link do mapki z samopomocą ? Bo latam po postach a z wyszukiwarki nic nie wchodzi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie dopatrzyłem się śladów malowania i wg mnie lakier oryginalny ( nr farby 750 ) . Szukąlem specyfikacji lakierów BMW ale nie znalazłem.

Kolory klasyka: http://faq.f650.com/FAQs/VINNumberFAQ.htm#Colour%20from%20the%20Sticker%20under%20the%20Seat

Jednak był taki kolor Ocean Green edycja specjalna.

http://www.bmbikes.co.uk/annualcolourschemes.htm

http://www.bmbikes.co.uk/photos/colourcharts/2000%20(1).jpg

A już myślałem że może tak pomalowany jak w fabryce ;-) i nic nie mogłem się dopatrzeć .Teraz jakoś mi lżej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×