batoncn 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Dzień dobry, Jestem z Cieszyna. W maju zaczynam kurs na prawo jazdy kategorii A, mimo że w życiu nie prowadziłem jeszcze żadnego motocykla, skutera czy motorynki ;). Na rowerze jeździć potrafię, prawo jazdy kategorii B posiadam od 4 lat, więc mam nadzieję, że i motocyklem nauczę się jeździć. Ogólnie to mam dylemat czy kupić BMW 650CS czy nowy motocykl np. Junak M25. Kwota jaką miałbym przeznaczoną na motor +/- 10 000zł. Bardziej skłaniałbym się w stronę BMW, choć za Junakiem przemawia 0 przebieg i 2letnia gwarancja. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 798 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Cześć! Jak poczytasz forum to przejdziesz mam nadzieje na właściwą strone, pozbywając się zapędu w stronę chińskich wynalazków. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
przemekdab 2 756 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 witam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 384 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Witaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jasinek 6 047 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Cześć!Jak poczytasz forum to przejdziesz mam nadzieje na właściwą strone, pozbywając się zapędu w stronę chińskich wynalazków. Popieram!!!!!!!!! I siema :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Witaj. Od Junaków i Rometów trzymaj się z dala. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
martix35 66 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Witaj, według mnie to nie ma się co zastanawiać tylko BMW! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cox 1 517 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 ło matko chinojunak lepiej nie rób prawka na takie cos tylko kurs mechaniki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
batoncn 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Ja wogóle pod uwagę nie brałem Junaka, tylko od początku byłem nastawiony na bmw. Jednak znajomy mówił, że na początek miałbym lepszy motor nowy z mniejszą pojemnością. Mówił, że BMW będzie drogie w utrzymaniu. Pasek do wymiany w cenie ok. 900zł, wymieniany co sezon. W każdym bądź razie chciał mnie przekonac na nowy motocykl. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
farurej 1 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 witaj :beer: chińskie to nie niemieckie :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 640 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Moja propozycja BMW f650 GS rocznik 2000/2001 No i będzie Pan ZADOWOLONY :!: Witaj w świecie BMW :D :!: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
batoncn 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Może to dziwne, ale bardziej podoba mi się CS :D Motocykla będę używał do jazdy po mieście, asfalcie, więc do tego CS będzie lepiej służył. Tylko jakby ktoś mógłby mi wyjaśnić jak to jest z tym paskiem. Co ile km powinno się go wymieniać i jaki jest jego rzeczywisty koszt ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Chris 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Witaj! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
BRODATY72 5 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Witaj Zanim kupisz poczynaj sobie opinie o motkach SŁUCHAJ WSZYSTKICH,WYCIĄGAJ WNIOSKI I RÓB JAK SAM UWAŻASZ. :D POWODZENIA Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
batoncn 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Właśnie szukam i czytam jak najwięcej na temat 650CS. Niestety nie jest to zbyt popularny motor, dlatego tez informacji od jego użytkowników jest nie za wiele. Najbardziej interesuje mnie koszt paska i jak często wymagana jest jego wymiana. O tym, ze mało pali, że świetnie nadaje się dla poczatkujących motocyklistów to już wyczytałem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Hans 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 o jaki pasek dokładnie ci chodzi? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 640 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Mała popularność tego modelu wynika z jego designu. Jednym się podoba inny nie. Ceny tego modelu w tym samym roczniku co GS zawsze są niższe do 2 tysi. Pasek, fajne rozwiązanie, bezobsługowe i wygodne coś za coś choć nie mam pojecia ile kosztuje to wiem że pewnie trzeba nawinąć z 10 tys. km by go wymienić. Jak na początkującego choć nie znam Twoich planów bo może nosisz się z zamiarem nawinąć w "szatańskim: tempie te km to dużo, choć może dla jednego to kwestia 5 miesięcy a dla drugiego 12 miesięcy jazdy zakładając że śmiga zimą :D. Tylko czy kupując moto sugerujemy się ceną napędu ???? hm no może tak! Więc jeśli pasek to koszt 500 zł które wydasz raz na rok do dużo??? hmmm? Odpowiedz należy do Ciebie :ugeek: Choć z drugiej strony.... życzę ci byś TYLKO miał takie zmartwienie! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
batoncn 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 A jakie mogą mnie czekać inne ZMARTWIENIA :D ? viewtopic.php?f=24&t=2012<- tutaj jest model, którym się interesuję Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 640 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 KAŻDE :!: :!: :!: gdyż motor/motocykl/2oo to pojazd mechaniczny więc każde związane ze zużyciem mechanicznym rożnych podzespołów. Ale spokojnie! To także tyczy się każdego z nas!!! ODPUKAĆ! PUK, PUK :D Podejmując decyzje pamiętaj jednak że to to niemiecka technika, sprawdzona, chwalona, z historią i doświadczeniem :!: Jedyna w swoim rodzaju :!: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Lewa... Można i chinczyka, ludzie jeżdżą na tym. Ja planowałem na początek ZIPPO, jednak "moja słabość" do marki zaważyła. Moje 2 pierwsze samochody to były BeeMki :) E30 i E34 :mrgreen: Myślę, że jak planujesz latać głównie po asfaltach, to CS to świetny wybór. Nie martw się paskiem. Łańcuch + zębatki też trzeba wymieniać, a do tego czyścić smarować etc..., a przy pasku "leżysz do góry brzuchem" :D i co jakiś czas wymieniasz :) Powodzenia w znalezieniu CSa :lol: :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
batoncn 0 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Powód dla którego swoją uwagę skierowałem w stronę motocykli BMW to również zamiłowanie do marki :D jeden z pierwszych samochodów jakim jeździłem to BMW e36, które jest w rodzinie do dziś, od 2000roku :) i ma się całkiem dobrze. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Witam kolejnego milosnika marki (nie tylko2oo) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 18 Kwiecień 2011 Najbardziej interesuje mnie koszt paska i jak często wymagana jest jego wymiana. O tym, ze mało pali, że świetnie nadaje się dla poczatkujących motocyklistów to już wyczytałem. Paseczek jest do kupienia tylko w BMW (mają sprytną umowę z producentem, że tylko im swoją produkcję sprzedaje) i kosztuje ok. 250€. BMW zaleca sprawdzanie stanu paska (http://f650cs.wdfiles.com/local--files/ ... eplacement) co 10 tys. km - wymiana w razie potrzeby. Jak nie masz pecha (jakiś kamień czy inny syf, który się wbije i zniszczy pas) to przebiegi są spokojnie po 30-40 tys. km a nawet i więcej. Summa summarum kosztowo wychodzi to mniej więcej tyle, co łańcuch (za 30 tys. czas zrobisz też kilka wymian łańcucha i zębatek za parę stówek każda). Co do cs to już ostatnio pisaliśmy trochę na ten temat. Poza tym poczytaj http://f650cs.wikidot.com/ i http://f650.com/phpbb3/viewforum.php?f=14 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MistrzZen 0 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2011 Czółko! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach