Skocz do zawartości
olszan

Kupię F650GS rocznik 2000 i wyżej.

Recommended Posts

Witam wszystkich jestem z Ełku, Mazury, kupię moto jak w tytule najlepiej tak do 10k. Z pewnym przebiegiem. Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Znalazłem kilka ofert na otomoto,

http://otomoto.pl/bmw-f-650-gs-f650gs-m ... 28325.html

http://otomoto.pl/bmw-gs-f650gs-M2562562.html

http://moto.allegro.pl/bmw-f-650-gs-pol ... 99436.html

http://otomoto.pl/bmw-gs-f-650-M2385150.html

Co o tym sądzicie? Wszystkie oferty daleko od mojego miejsca zamieszkania(no może bez pierwszej 150km).

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tez W-wy sprzedany - o nim było już przed Świętami.

Ten z Bielska ktoś już opisywał.

Ten ze Śląska: w przebieg 12 tys. nie wierzę.

Inne drobiazgi oznaczyłem na zdjęciach:

M2562562_9.jpg

M2562562_8.jpg

M2562562_7.jpg

M2562562_6.jpg

M2562562_1.jpg

M2562562_4.jpg

na ostatnim jeszcze migacz jakiś taki podejrzanie luźny.

Ten z Wąsewa już był jakieś 3 tygodnie temu się pojawił. Koleś sprzedawał 2 moto, oba żółte. Jest szansa, że co lepsze kąski ak kufry lub części/akcesoria trafiły do drugiego, który był w wyższej cenie. Przebieg bardziej pdpd ale zapewne także nieprawdziwy. Nie wiem skąd są te żółte, których ostatnio tak wiele pojawiło się na Allegro/otomoto może z Poczty niemieckiej lub DHLu? Wygląda na jakąś zorganizowaną akcję :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik, jesteś lepszy niż rzeczoznawca z PZMOTU, :beer: A teraz powaznie bo trzeba człowiekowi pomoc a nie nabijać się ze wszystkiego jak zwykle. Co do zdjęcia:

nr 1.

- brud czy korozja - to przeciez ślady po gmolach

nr 3.

- gumy się zużywają dość szybko, w moim BMW z małym przebiegiem, były też "wygładzone" od wewnątrz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ad 1. a to wychodzi moja niewiedza na tematy GSowe :)

ad 3. zużycie gum idzie w parze z zużyciem klamki od sprzęgła, albo moto używane w ruchu miejskim - tym gorzej.

I oczywiście dzięki za :drinkbeer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moje gumy przy przebiegu 5200 mil.

DSC00919.JPG

Zegar i orginalne torxy

DSC00916.JPG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do tego licznika, to też bym się nie czepiał - nie leci na niego woda więc torksy (nierdzewne zresztą) się trzymają. Szpara też jest w każdym egzemplarzu (ramka licznika jest oparta na amortyzujących gumkach).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tymi szparami, które zaznaczyłes Alik też bym polemizował :roll: - mam takie same - każdą jedną.. :D dalej - oplot też jest oryginał - mam taki sam :roll: , no chyba że mój tez ma dziwną histroyjkę :) Co do uszczelki (silikon?) podobnie :roll: Przewód do czujnika wody zaizolowany - nie wzbudza nadzwyczajnych podejrzeń (wg mnie) :roll: , pod przednią zębatka raczej brud, nie wyciek, a raczej wg mnie smar z zasmarowanego łańcucha i ktoś tego po prostu nie wytarł, bo mu sie nie chciało (też tak robię) ;) . Co do torxów - to jak Paweł napisał :D Przebieg jest wysoce nierealny. Tyle z mojej strony ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do szpar to moze sie nie znam, ale pasowanie szczelin powinno byc jednak nieco bardziej porzadne. Moze jestem nieco przewrazliwiony ze wzgledu na doswiadczenia zawodowe. Dla mnie jak sa szpary i niedopasowanr plastiki to cos tam sie pod nimi kryje. Jakas byc moze niemila historia. Pamietajmy jednak ze motocykl ma prawie 10 lat, no prawie 11. Roznie moglo byc. Uszczelka moze taka jest bo regulacje zaworow przeprowadza sie z tego co pamietam przy zdemontowanej tej czesci glowicy. Jesli tak to ktos to niechlujnie zlozyl i nie usunal starego uszczelnienia do czysta.

Podsumowujac moto wymaga czujnosci i na pewno nie jest to jak napisal Sprzedawca full opcja (gdzie handbary?). No i ten kolor... Niektorzy nie trawia. Ja lubie ta wersje biala Dakar ale to bez znaczenia dla meritum. Konirc transmisji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie też plastik przy zegarach nie jest idealnie spasowany, przebieg zbyt niski na ten rocznik. Plastikowa osłonka na silniku malowana, ale ogólnie dość ładnie się prezentuje

Ja lubie ta wersje biala Dakar ale to bez znaczenia dla meritum. Konirc transmisji.

:beer: Wymienie marchewkową kanapę i mam ideał :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hehehe, Alik co Ty chcesz od motocykla który ma 11 lat ;) jak kupujesz nowy w salonie to też można się przyczepić o śrubki i smar spod łańcucha czy szpary :) wiadomo przebieg za mały, ale teraz to z tego co widzę większość robi korekcję stanu licznika :D po za tym ze zdjęc można się dowiedzieć najczęściej jakiego koloru jest motocykl :D :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Milo, Pawel, Dakarowy: ludzie to różne są.

Z mojego oglądu: większość z tych, co tu się pojawia w dziale "Kupię…" to chcieliby za 10 tys. dostać idealnego, salonowego Dakara z maks. 30 tys. przebiegu, książką serwisową kupionego w Polsce od staruszki, co jeździła jedynie w niedzielę do Koscioła i nie miała nawet parkingowej gleby. Aha i zapomniałem – koniecznie jeżdżony tylko w słoneczne dni i w temp pow. 20 st.

Jak slyszą lub widzą jakieś skazy na swym idealnym obrazie i muszą jeszcze pojechać 300 lub 500 km obejrzeć moto to już się robi pod górkę. Zazwyczaj znikaja z forum zaraz po zakupie lub w ogóle się tu nie pojawiają.

Nie dogodzisz wszystkim :) . Dla mnie jak jeździ i jest prosty a cena atrakcyjna to może być - wszystko inne i tak wyjdzie w praniu. Koszty i tak będą - zwyczajne, eksploatacyjne, a to oleum, świeca, płyny, filtry, łańcuch czy inne opony.

Ale zapewne różnię się od większości kupujących BMW. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja też mam takie szpary :)

No może miałem, przed wypadkiem, bo teraz czekam na nowy klosz :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Milo, Pawel, Dakarowy: ludzie rozne sa. Z mojego ogladu wiekszosc z tych co tu sie pojawia to chcieliby z 10 tys dostac idealnego, salonowego Dakara z max 30 tys przebiegiem ksiazka serwisowa kupionego w Polsce od staruszki co jezdzila jedynie w niedziele do kosciola i nie miala nawet parkingowej gleby a i zapomnialem koniecznie jezdzony tylko w sloneczne dni i w temp pow 20 st. Jak slysza lub widza jakies skazy na swym idealnym obrazie i musza jeszcze pojechac 300 lub 500 km obejrzec moto to juz sie robi pod gorke. Zazwyczaj znikaja z forum zaraz po zakupie lub w ogole sie tu nie pojawiaja.

Nie dogodzisz wszystkim. Dla mnie jak jezdzi i jest prosty a cena atrakcyjna to moze byc - wszystko inne i tak wyjdzie w praniu. Koszty i tak beda - zwyczajne eksploatacyjne, a to oleum, swieca, plyny, filty, lancuch czy inne opony. Ale zapewne roznie sie od wiekszosci Kupujacych BMW.

No i tu przynajmniej nie skłamałeś :D :) :beer:

Jeśli miała to byc forma odstraszenia chwilowych użytkowników to ok, mnie sie podoba ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i tu przynajmniej nie skĹamaĹeĹ :D :) :beer:

JeĹli miaĹa to byc forma odstraszenia chwilowych uĹźytkownikĂłw to ok, mnie sie podoba ;)

Również forma uniknięcia kłopotów - "A mówiliście, że jest cacy…" albo "Nic nie mówiliście, że bendiks taki drogi…" :twisted:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×