Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 a 800'tka to niby giermański silnik? Hehe, Kymco pany, Kymco. A tak przy okazji jak ktoś ma auto toyota z silnikiem D4D to silnik jest ze zdolego śląska :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 a 800'tka to niby giermański silnik? Hehe, Kymco pany, Kymco. A tak przy okazji jak ktoś ma auto toyota z silnikiem D4D to silnik jest ze zdolego śląska :lol: No to teraz już wiem dlaczego moja Toyota wpie... tyle oleju! :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 a 800'tka to niby giermański silnik? Hehe, Kymco pany, Kymco. A tak przy okazji jak ktoś ma auto toyota z silnikiem D4D to silnik jest ze zdolego śląska :lol: A nie jest to czasem rotax... :?: http://www.brp-powertrain.com/desktopde ... _read-333/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 a 800'tka to niby giermański silnik? Hehe, Kymco pany, Kymco. A tak przy okazji jak ktoś ma auto toyota z silnikiem D4D to silnik jest ze zdolego śląska :lol: Ze Wałbrzycha dokladnie. Calkiem dobrze się silnik sprawuje :lol: A VW w Polkowicach diesle klepie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Cichy 917 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 a 800'tka to niby giermański silnik? Hehe, Kymco pany, Kymco. A tak przy okazji jak ktoś ma auto toyota z silnikiem D4D to silnik jest ze zdolego śląska :lol: A nie jest to czasem rotax... :?: http://www.brp-powertrain.com/desktopde ... _read-333/ Też mi się tak wydaje że są robione w Austrii, tylko single w Chinach. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 a 800'tka to niby giermański silnik? Hehe, Kymco pany, Kymco. A tak przy okazji jak ktoś ma auto toyota z silnikiem D4D to silnik jest ze zdolego śląska :lol: A nie jest to czasem rotax... :?: http://www.brp-powertrain.com/desktopde ... _read-333/ Też mi się tak wydaje że są robione w Austrii, tylko single w Chinach. Na pewno to jest ten silnik, ale gdzie i co jest robione czy to ważne :?: - ma działać :!: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Sorry chłopaki, nie Kymco a Loncin Zobaczcie sami Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 fabryka Chiny Loncin na licencji BMW - nie mylmy z fabrykami chińskimi, które robią totalnie bez jakichkolwiek atestów i norm chłam z jedynym tylko atrybutem, mianowicie dążący do zera kosztem produkcji. BMW zeszło z kosztów robiąc w chinach, ale na pewno nie mogą sobie pozwolić żeby zejść z jakości, więc na pewno ich tam rezają z iso :twisted: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Sorry chłopaki, nie Kymco a LoncinZobaczcie sami No ale to tam piszą właśnie o G650GS, czyli singlu. Kymco robi/robiło silnik do G450X. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 masz racje kapitanie, moj błąd :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 masz racje kapitanie, moj błąd :beer: luzik ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sid 30 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Ciekawe teorie... wiesz coś o jakichś problemach G650GS? Silnik faktycznie w Chinach jest robiony, ale reszta składana w .de tak jak przy F-ach. Zresztą G650 X-y też już były z chińskimi motorami i jakoś nie słychać o jakichś masowych padach... pewnie, że nie słyszałem o problemach z G650GS, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie kupi czegoś takiego, jeśli ma do wyboru w salonie chociażby F650GS, nie mówiąc już o F800GS. :mrgreen: mając na myśli "chińską jakość" chodziło mi przede wszystkim o sam motocykl, a nie tylko silnik. przejedź się i popatrz na wykończenia w G650GS i porównaj je z z F650GS lub F800GS. może mam mylne wrażenie, ale G650GS wydał mi się jakimś krokiem wstecz w historii małych gs'ów. pewnie się znajdą tacy, co to kupią. ja na pewno żadnego G650GS nie brałem, nie biorę i nie wezmę pod uwag i wcale nie ze względu na cenę sztuki salonowej (by nie było wątpliwości). :mrgreen: ps... jeśli wymyślą G1200GS (lub jakkolwiek to nazwą) to też to oleje. :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 BMW chcąc sprzedawać motocykle musi mieć entry level czyli serię G. Nie każdy porwie się na r1200 a i f800 nie jrst tanie. Oglądałem G650 i mimo kilku drobnych zastrzeżeń. w porównaniu ze starą F nie wygląda źle. To poprostu solidny motorek bez fajerwerków dla ludzi, którzy chcą poprostu jeździć. Sam zastanawiam się nad Serano jako moto II do zabawy. F800 jest super ale ponad 45 kPln to trochę dużo :evil: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Ja miałem w Ramlejach okazję jechać G i nie rozumiem niechęci Większości z Was do tego motka. Jeździ się dokładnie tak samo jak naszymi tylko, że ma nowocześniejsze zegary i inną lampę. Uwagi o innym środku ciężkości i twardości zawieszenia zgłoszonej przez któregoś z Forumowiczów to już w ogóle nie rozumiem. Pytanie tylko, czy chce się mieć nowy motek za 30 tys. jak można kupić praktycznie identyczny w dobrym stanie za ok 15 - 18 tys. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Dokładnie :beer: to jest ten sam motocykl co F650GS, no prawie bo mniejszy bak i 2 koników mniej, czyli jednak trochę inny :lol: ale różnice są kosmetyczne. Mnie najbardziej razi to, że za cenę nowego motocykla dostajemy technologię sprzed dekady, a jak jeszcze pomyślę jaką Husqvarnę mógłbym zanabyć za te 30k to.. :roll: :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 6 Październik 2011 Twarde zawieszenie jest bo jest nowe. Po kilkunasyu kkm ułoży się i będzie tak samo. Ale oczywiście każdy wybiera co chce. Wolny kraj jeszcze podobno mamy :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
tomaszI 1 550 Zgłoś ten post Napisano 7 Październik 2011 Dokładnie :beer: to jest ten sam motocykl co F650GS, no prawie bo mniejszy bak i 2 koników mniej, czyli jednak trochę inny :lol: ale różnice są kosmetyczne.Mnie najbardziej razi to, że za cenę nowego motocykla dostajemy technologię sprzed dekady, a jak jeszcze pomyślę jaką Husqvarnę mógłbym zanabyć za te 30k to.. :roll: :lol: Po tej dyskusji widać, że moglibyśmy - ście "złozyć" motocykl idealny :lol: Technologia może i sprzed dekady ale jest sprawdzona i działa to po co zmieniać :?: Według mnie to przydałoby się parę-naście-dziesiąt kilogramów zrzucić. A silnik jak na razie wygrywa swoim apetytem na paliwo. No i pamiętajmy to jest motocyklowy SUV. Jedno jest pewne przybędzie (może) użytkowników - forumowiczów :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 9 Październik 2011 Cena w niemcowni 7650 jurków. Ciekawe ile u nas? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2011 Cena w niemcowni 7650 jurków. Ciekawe ile u nas? razy 4,5? Jak BMW Polska pójdzie śladem "motoakcesorii" to razy 6,00 ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rPiotrek 1 595 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2011 motoakcesoria ostatnio mooocno przeginają. Może BMW będzie normalniejsze. Najwyżej pomyślę o nowym Sztormiaku ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Klod 71 Zgłoś ten post Napisano 10 Październik 2011 Fajna maszyna :D przynajmniej cześć akcesoriów można by przenieść :roll: a nie inwestować od zera ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 20 Październik 2011 Panie i Panowie,Mamy następcę F650GS DAKAR - oto G 650 GS Sertão (z portugalskiego - pustkowie). Ciekawe z tymi iberyjskimi nawami.. w Hiszpanii Mitsubishi musiało zmienić nazwę modelu Pajero, bo słowo to (czyt. pahero) oznacza tam podobno jakiś rodzaj ułomka czy impotenta... Może po portugalsku "Dakar" oznacza np pedał albo inny gej... Dziwne, żeby poza Portugalią też sprzedawali ten model pod taką nic nie wnoszącą nazwą skoro "Dakar" to praktycznie marka sama w sobie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 20 Październik 2011 Panie i Panowie,Mamy następcę F650GS DAKAR - oto G 650 GS Sertão (z portugalskiego - pustkowie). Ciekawe z tymi iberyjskimi nawami.. w Hiszpanii Mitsubishi musiało zmienić nazwę modelu Pajero, bo słowo to (czyt. pahero) oznacza tam podobno jakiś rodzaj ułomka czy impotenta... Może po portugalsku "Dakar" oznacza np pedał albo inny gej... Dziwne, żeby poza Portugalią też sprzedawali ten model pod taką nic nie wnoszącą nazwą skoro "Dakar" to praktycznie marka sama w sobie. Pozwolę sobie wtrącić- z tego co czytałem, PAJERO znaczy "onanista" ;) Przykłady: Hiszpański onanista dziwką nie pojedzie Pies, pajero i inne wpadki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gsdakar 2 052 Zgłoś ten post Napisano 1 Styczeń 2012 Już to pisałem w poprzednim wątku G650 ....oglądałem motocykl w salonie i mam dokładnie takie same wrażenia jak SID a mianowicie jego wykończenie pozostawia wiele do życzenia. Wykorzystane materiały pachną chińska malizną i nie umywają się do poprzedników . Przełączniki wyglądają jak w zabawkach a i pozostałe elementy są słabej jakości wizualnej. Oczywiście sam wygląd, zegary, lampy maja fajny designe ale na tym koniec. Warunki jezdne, hmmmm każdy nowy motor jest świetny, bo nic nie skrzypi, stuka i puka :) Jedno jest pewne Niemcy wrócili do sprawdzonych rozwiązań takich jak silnik i rama :) co sprawia, że jeszcze bardziej przekonałem się co do słuszności wyboru właśnie takiego moto jaki mam :) ....gdyby nie cena chciałbym mieć BMW F800GS, którego dostałem do testów od Bmw Fus i jazda była wielką frajdą no może oprócz dźwięku wydobywajacego się z wydechu :/ ale to jest obowiązkowa przeróbka tak samo ważna jak zatankowanie moto :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
WINO 1 534 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2012 Nie rozumiem Waszego zaskoczenia. wcale mnie nie dziwi że przenieśli produkcję ( a raczej skałdanie ) starego modelu tam gdzie koszty będą niskie, i stosują tańsze - gorsze materiały plastiki, itp, produkowane juz pewnie na miejscu. Jak myślicie ile sztuk sprzedadzą rocznie w Europie ? Może 1/20 tego co sprzedawało się w czasach świetności. Bez przeniesienia, wznowienie produkcji było by nieopłacalne, dodatkowo BMW zyskało największy rynek świata o olbrzymim potencjale.... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach