Skocz do zawartości
Przem.ek

Pomoc w oględzinach Gs-a Trójmiasto

Recommended Posts

Witam , chodzi mi o ten motorek :

http://otomoto.pl/bm...4-M2991509.html

Wstępnie rozmawiałem z właścicielem , jestem mocno zainteresowany tym moto, niestety mam do Kartuz 600km , nie chciał bym przejechać się na darmo . Może jest ktoś na forum z okolic trójmiasta , kto mógłby podjechać obejrzeć to moto ( jeżeli zna się na rzeczy) , oczywiście zapłacę . Ze zdjęć wygląda obiecująco , ale to tylko zdjęcia .

Z góry dzięki za wszelką pomoc .

Pozdrawiam Przemek

Edytowane przez Przem.ek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja jestem z Gdańska, ale niestety nie znam się, więc niestety za bardzo to nie mogę pomoc :(

ps. Ale jak będzie sucho w przyszłym tygodniu i w miarę pogoda to mogę podskoczyć tam na motku zrobić jakieś zdjęcia, pooglądać go, może coś rzuci mi się w oczy. Ale to jak już mówiłem zależy od pogody.

Edytowane przez Max

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ze zdjęc widzę że jest to obniżona wersja. Poobijany lakier na przednich lagach i rdza w okolicy tylnego zacisku. Fraba na silniku opada, aluminiowe elementy utlenione,wygląda jak by był garażowany pod chmurką. Motek na pewno ma sporo kilometrów nie wiem czy nie więcej niż na liczniku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ze zdjęc widzę że jest to obniżona wersja. Poobijany lakier na przednich lagach i rdza w okolicy tylnego zacisku. Fraba na silniku opada, aluminiowe elementy utlenione,wygląda jak by był garażowany pod chmurką. Motek na pewno ma sporo kilometrów nie wiem czy nie więcej niż na liczniku.