Skocz do zawartości
Mark GS

Dlaczego wybrać Dakara ?

Recommended Posts

Ma zamiar posadzić syna na enduro , biorę pod uwagę dwa motocykle , tylko dwa inne mnie nie interesują : DR 650 SE i Dakara . W zasadzie byłem przekonany o zakupie suzuki , ale kolega namieszał mi w głowie , wiec pytam Was . Nie interesuje mnie porównanie obu , nie interesują mnie opinie słyszałem . Znam DR-ke dość dobrze , nie znam Dakara .

Z góry dziękuje za opinie .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

. Nie interesuje mnie porównanie obu , nie interesują mnie opinie słyszałem . Znam DR-ke dość dobrze , nie znam Dakara .

Z góry dziękuje za opinie .

A jakie jest pytanie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo ładniejszy ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

+BMW

+male spalanie

+trwala mechanika

+wtrysk

+wyglad

+pozycja jezdzca/amazonki

+dużo akcesoriów

+forum f650gs

+latwość odsprzedaży

-masa

-wtrysk

-kilka bezsensownie drogich czesci

I tyle. I aż tyle.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już precyzuje

Aspekt estetyczny nie jest najważniejszy . Jak sobie radzi w lajtowym terenie ( choć tu większą role odgrywa kierujący ) , jak z wibracjami , czy można nalać byle co do baku i pojedzie szczególnie na wschodzie gdzie paliwo jest nie najlepsze . Jak z bolączkami , co często pada , takie ogólne informacje .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

DR-ki napewno mniej bedzie szkoda na początek, ale BM-ka pod względem jakości wykonania większości elementów bije na łeb Suzukę, w cięższy teren zdecydowanie lepiej na DR-ce, a w trasę i lekki teren zdecydowanie Dakar - juz wiesz co wybrac? :)

EDIT paliwo min 91 okt. takze biedy nie ma, a terenie to w zasadzie jak napisałes rola kierownika, wibracje jak w jednocylindrowcu, bolaczki - rzadko ale kosztowny bendix, ogólnie nic nadzwyczajnego w nich nie pada - sa to w miare solidne i małoawaryjne motocykle

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakar mechanicznie nie różni się od GS'a ( pomijając wielkość koła i zawieszenie ) Do możliwych usterek należy dodać przetarcia kabli w okolicy główki ramy, ale to najczęściej da się łatwo naprawić nawet w drodze. Dobrze też jest profilaktycznie przed dalekimi podróżami sprawdzić/wymienić uszczelniacze pompy wody - szczególnie po przebiegu > 40 kkm, ale nawet w przypadku przepuszczania płynu do oleju jechać się da ( nie staje natychmiast ;) )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak jak przypuszczałem , że niczego co bym nie wiedział , się nie dowiem . Za DR-ke w dobry stanie wydam dychę , za dakara w takim samym muszę wydać piętnaście lub więcej . A młody jeszcze nie ma tak wyrafinowanego gustu żeby wybrzydzać , ma być motor do jazdy enduro . Zwykłym GS-em choć tańszym od Dakara , nie jestem zainteresowany ze względu na dziwne koło jak na motocykl enduro na przodzie i brakiem możliwości zakupienia właściwej opony .

Dziękuje wszystkim za opinie .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×