peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 panowie kolejny problem, dokulalem sie ledwo do poznania z bielska i pod koniec trasy zaczelo mi sie kopcic z "tyłka", i po rozebraniu oslon zobaczylem ze podczas pracy silnika wycieka olej ze zbiornika tego nad zbiornikiem plynu chlodniczego (chyba chydrauliczny)???zbiornik jest ten uszczelniony jakims silikonem czy klejem, żywicą sam nie wiem ale musze to czyms uszczelnic macie jakis pomysl??? potrzebuje pomysłow bo musze w niedziele wrocic do domu :cry: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pitek 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 To zbiornik na olej silnikowy. Musisz zdemontować, zlać olej, odtłuścić i kleić czymś konkretnym, może poxipolem, poxiliną itd Docelowo szukaj używanego zbiornika. Skoro wyciekło to kontroluj poziom oleju żebyś nie zatarł silnika w drodze powrotnej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 To zbiornik na olej silnikowy. Musisz zdemontować, zlać olej, odtłuścić i kleić czymś konkretnym, może poxipolem, poxiliną itdDocelowo szukaj używanego zbiornika. Skoro wyciekło to kontroluj poziom oleju żebyś nie zatarł silnika w drodze powrotnej. A jak juz zleje to pozniej mam wlac taki sam jak do silnika?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zamlynny 2 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 Tak, bo to olej silnikowy. Silniki z suchą miską olejową mają zewnętrzne zbiorniki oleju. Możesz wlać ten sam olej, pod warunkiem, że zlejesz go czysto i w czyste naczynie. Klej musisz dobrać jakiś odporny na wysoką temperaturę, zbiornik się dosyć mocno rozgrzewa w czasie pracy silnika. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
zamlynny 2 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 Tak jeszcze zerknąłem szybko na Allegro. Jakiś gość sprzedaje taki zbiornik (250 zł) w miejscowości Kórnik, to niedaleko Poznania, może lepiej wymień go i będziesz miał spokój. Stawką tutaj jest być albo nie być Twojego silnika, te Rotaxy ponoć wybitnie bały się małej ilości oleju... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 Tak jeszcze zerknąłem szybko na Allegro. Jakiś gość sprzedaje taki zbiornik (250 zł) w miejscowości Kórnik, to niedaleko Poznania, może lepiej wymień go i będziesz miał spokój. Stawką tutaj jest być albo nie być Twojego silnika, te Rotaxy ponoć wybitnie bały się małej ilości oleju... Dzieki juz jestem umówiony z gosciem z allegro i jutro zawitam u niego zobaczyc ten zbiornik a teraz to musze sie napic bo nerwy pod korek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 Tak, bo to olej silnikowy. Silniki z suchą miską olejową mają zewnętrzne zbiorniki oleju. Możesz wlać ten sam olej, pod warunkiem, że zlejesz go czysto i w czyste naczynie. Klej musisz dobrać jakiś odporny na wysoką temperaturę, zbiornik się dosyć mocno rozgrzewa w czasie pracy silnika. Sorki jeszcze pytanko jak do silnika leje olej "castrola GPS" to do tego zbiornika wlewam tez ten olej??(castrol GPS) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
sledziuj 1 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 To jest ten sam olej :D To jest jeden i ten sam obieg. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2010 jak to sie stało że tam jest dziura ? w którym miejscu? fotkę zrobisz nam ku przestrodze? poza tym poczytaj moje wypociny :D http://f650gs.pl/viewtopic.php?f=19&t=1022 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2010 dzieki za pomoc dojechalem wkoncu do bielska załozylem nowy zbiornik(używany oczywiscie), ale co wyciągnąłem z tego wszystkiego to żeby nie ufać pseudo fachowcą ktorzy dolali mi za duzo oleju przy wymianie gdy go zlewalem nazbieralo mi sie go okolo 4 litrow(tyle co w moim passacie :lol: ) i to pewnie bylo przyczyna rozszczelnienia zbiorniczka(cisnienie i temperatura zrobily swoje)pozdrowionka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pitek 0 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2010 Coś mi się wydaje, że przyczyną rozszczelnienia mogła być wcześniejsza gleba na lewą stronę i uszkodzenia mechaniczne naprawiane silikonem. Jakby to ciśnienie i temperatura miały rozwalić układ to masz po drodze gumowe węże, najsłabsze ogniwo. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
peciok 0 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2010 Coś mi się wydaje, że przyczyną rozszczelnienia mogła być wcześniejsza gleba na lewą stronę i uszkodzenia mechaniczne naprawiane silikonem.Jakby to ciśnienie i temperatura miały rozwalić układ to masz po drodze gumowe węże, najsłabsze ogniwo. no niby tak chociaz jak dla mnie to zbiornik nie wygladal jakby ktos przy nim cos kombinowal ale kto wie :?: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
irvingus 0 Zgłoś ten post Napisano 26 Lipiec 2010 Poza tym nadmiar oleju wyrzuciło by ci do airboxa - przyjrzyj się filtrowi powietrza - może być cały upaćkany olejem jeśli miałeś go za dużo w systemie - normalnie wchodzi chyba (jeśli się nie mylę 2,3l) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach